jij krijgt nog puntenaftrekquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Bayswater het volgende:
Vitessezuid voorbij![]()
Ik vind het onderschrift van de winnaar erg goed bedacht.![]()
En wanneer was dat als ik mag vragen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
johan cruijff
en zo oud is dat niet hoor , want afgelopen Donderdag zat Leo weer te roken , maar ja als je dat niet weet .....
ach eigenlijk is het ook niks niks , allemaal vriendjespolitiek hier![]()
[..]
jij krijgt nog puntenaftrek![]()
Door het niet doen van de uitslag.
Woei MILF!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Mwanatabu pept haar medespelers op voor de wedstrijd
Afgelopen Zaterdag had jij als de nummer 3 de uitslag kunnen/moeten doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En wanneer was dat als ik mag vragen?
Jonge die niet zo achterlijk! Ik bepaal gewoon dat ik jouw grap niet leuk vind, heeft niets te maken met actualiteit of dergelijke! Gewoon mijn smaak! Deal with it!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
johan cruijff
en zo oud is dat niet hoor , want afgelopen Donderdag zat Leo weer te roken , maar ja als je dat niet weet .....
ach eigenlijk is het ook niks niks , allemaal vriendjespolitiek hier![]()
[..]
---
Zaterdagavond had ik geen tijd en 's nachts had ik na een blaastest een jureerverbod.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Afgelopen Zaterdag had jij als de nummer 3 de uitslag kunnen/moeten doen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:07 schreef hardromacore het volgende:
[afbeelding]
''Hihi haha hihihihihihi"
daar hoor jij ook bijquote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef BonJovi het volgende:
Het valt me op dat er steeds meer nieuwe mensen mee doen aan de competitie. More people more fun
Alleen is hij de helft van de tijd gebandquote:
OMGquote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen is hij de helft van de tijd geband
3 maandjes?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OMG![]()
maar ik ga nu al een tijdje mee hoor nu
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef BonJovi het volgende:
Hardromacore, blawh, bjoro en gordon_shumway zijn toch redelijk nieuw hier.
Voetbalfoto onderschriftcompetitiequote:Op maandag 14 mei 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja wie is dat heb hem nog nooit gezien?
Yupz, newbie hiero.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef BonJovi het volgende:
quote:
Eensquote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Speciaal voor vitessezuid je bent lid
Ben ook wel benieuwd waarom die niet de uitslag heeft gedaan , of hij is het vergeten ? of iets anders ? , heb hem sinds de tijd niet meer gezien. dat je daarop wachten , dat zou kunnen maar je had het ook kunnen doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Bayswater het volgende:
Zaterdagavond had ik geen tijd en 's nachts had ik na een blaastest een jureerverbod.
Daarnaast was Superharige regelmatig online met reakties in andere topics, dus waarom die niet jureerde blijft de hamvraag.
jongen ik doe niet achterlijk , ik vind de uitslag alleen raar zoals ook andere hier die zijn zeker ook allemaal achterlijk ? , ieder heeft zijn smaak oke , meningen verschillen oke , dat is niks nieuws.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jonge die niet zo achterlijk! Ik bepaal gewoon dat ik jouw grap niet leuk vind, heeft niets te maken met actualiteit of dergelijke! Gewoon mijn smaak! Deal with it!
Ik doel de met old habbits op het feit dat jij in het verleden vaak de poedel gekregen hebt.
De post van het jaar is dit. Beter dan alle winnende onderschriften bij elkaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Speciaal voor vitessezuid je bent lid
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Ook damesteam loopt lachend door verdediging van Feyenoord heen.
dat wordt een latertje vanavond.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef existenz het volgende:
Oh en de uitslag: Die komt morgen tussen 21:00 en 22:00. Jullie hebben dus wat langer, tenzij de meesten dat te laat vinden dan doet #2 of #3 hem maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |