Dit gaat om aanvullende verzekeringen. Dus als jij die prijzen niet bevallen, neem je die verzekering toch niet ? Die managers mogen rekenen wat ze willen om tot een premie te komen. Je bent niet verplicht om die verzekering af te nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat een verrassing! (not)
Het wordt tijd dat er eens wat dure managers de laan uit worden gestuurd bij die verzekeraars, rekenen en prognoses opstellen kunnen ze blijkbaar niet... Scheelt misschien ook weer in de kosten
Ik denk eerder dat het een ingecalculeerd verlies is geweest om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dat het om aanvullende verzekeringen gaat heb ik uiteraard ook gelezen...
Die managers mogen rekenen wat ze willen... maar blijkbaar is hun calculator naar de haaien omdat ze telkens weer op een negatief resultaat uitkomen. Volgens mij lig jij er bij je baas ook vrij snel uit als je je telkens een paar miljoen zou verrekenen...
HET recept voor lagere zorg kosten is niet de managers de laan uitsturen, maar zorgen dat mensen minder claimen en gezonder gaan leven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat een verrassing! (not)
Het wordt tijd dat er eens wat dure managers de laan uit worden gestuurd bij die verzekeraars, rekenen en prognoses opstellen kunnen ze blijkbaar niet... Scheelt misschien ook weer in de kosten
Eerst basispakket duurder maken tot het max en nu de aanvullende polis zodat iedereen maximaal betaald niet naar een dokter kan en niets meer kan claimen, en ACHMEA maakt in 2006 40% meeer winst dan in 2005.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
HET recept voor lagere zorg kosten is niet de managers de laan uitsturen, maar zorgen dat mensen minder claimen en gezonder gaan leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |