abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52381394
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Wat een verrassing! (not)

Het wordt tijd dat er eens wat dure managers de laan uit worden gestuurd bij die verzekeraars, rekenen en prognoses opstellen kunnen ze blijkbaar niet... Scheelt misschien ook weer in de kosten
Dit gaat om aanvullende verzekeringen. Dus als jij die prijzen niet bevallen, neem je die verzekering toch niet ? Die managers mogen rekenen wat ze willen om tot een premie te komen. Je bent niet verplicht om die verzekering af te nemen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:33:09 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_52381483
Dat het om aanvullende verzekeringen gaat heb ik uiteraard ook gelezen...

Die managers mogen rekenen wat ze willen... maar blijkbaar is hun calculator naar de haaien omdat ze telkens weer op een negatief resultaat uitkomen. Volgens mij lig jij er bij je baas ook vrij snel uit als je je telkens een paar miljoen zou verrekenen...
pi_52381501
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dat het om aanvullende verzekeringen gaat heb ik uiteraard ook gelezen...

Die managers mogen rekenen wat ze willen... maar blijkbaar is hun calculator naar de haaien omdat ze telkens weer op een negatief resultaat uitkomen. Volgens mij lig jij er bij je baas ook vrij snel uit als je je telkens een paar miljoen zou verrekenen...
Ik denk eerder dat het een ingecalculeerd verlies is geweest om zieltjes te winnen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:49:45 #254
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_52381778
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:24 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Wat een verrassing! (not)

Het wordt tijd dat er eens wat dure managers de laan uit worden gestuurd bij die verzekeraars, rekenen en prognoses opstellen kunnen ze blijkbaar niet... Scheelt misschien ook weer in de kosten
HET recept voor lagere zorg kosten is niet de managers de laan uitsturen, maar zorgen dat mensen minder claimen en gezonder gaan leven.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_52384703
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef Xtreem het volgende:

[..]

HET recept voor lagere zorg kosten is niet de managers de laan uitsturen, maar zorgen dat mensen minder claimen en gezonder gaan leven.
Eerst basispakket duurder maken tot het max en nu de aanvullende polis zodat iedereen maximaal betaald niet naar een dokter kan en niets meer kan claimen, en ACHMEA maakt in 2006 40% meeer winst dan in 2005.
Kijk maar op de site, er staat wel een regeltje onder dat het verrekend is met loyalis, maar dat is een schadeverzekeraar dus dat is onzin.
De ontvangen premies namen zelfs met 117% toe, veel winst zal wel in mooie voorzieningen verstopt zijn, want ik denk dat het nog veel hoger is dan 40%
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:52:31 #256
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52384854
Hier komt de schunnigheid van een corporatisme in al zijn volle glorie naar boven.
Wasserwunderland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')