Wat een schurftkut is die Rachel toch ook. Alsmaar janken en zeiken dat haar relatie met Danny een hel is zonder einde, dat ze diepongelukkig is en dat Danny een gruwelijk onderdrukkend monster is dat haar verstikt en haar hele leven oplegt en zijn ideeen aan haar opdringt.
Dat vormloze viswijf is een pinda verwijderd van een veganistische barbeque.
Danny heeft zuur voor zich uit zitten staren en op het kampvuur valt die zeug hem aan met het schuim op de lippen. Zodra ze geconfronteerd word met haar eigen gal kruipt ze door onmogelijke hoepels om het maar goed te praten. Nee je ziet het verkeerd, dat was allemaal jouw schuld Danny, ik vecht hier voor ons! Ze kan stuiptrekkend over de grond trekken en van hier naar Parijswieberen, labiel is voor haar een levenstijl.
Als er iemand verstikkend overkomt is het die big wel. Ze eist gewoon dat Danny de fout gaat.
Werkelijk waar, jij achterlijke vetkwab, weet je wel wat het betekent als je zegt dat iemand "intiem" is met een ander? Danny kijkt naar tieten, gefeliciteerd, hij is hetero, en heeft een pols. Post Menstruale Rachel is niet te houden zo woedend, hoe heeft hij het ooit in zijn hoofd gehaald.
En Danny is een emotieloze zak mest, zo nu en dan komt er iets van een sprankje leven in hem, maar het sterft al snel weg... als we de beelden van wat nog komen gaat dan is hetgeen Danny zegt iets in de trant van "Rachel, heb jij mijn slippers gezien?" waarop de labiele feeks krijst: "Val me niet zo aan!"
Rachel is zo ver heen dat ze dat soort dingen nog tegen de piccolo schreeuwt als hij vraagt haar tassen en koffers naar de kamer te brengen.
Takis is gewoon een debiele droplul die zichzelf voor schut zet met zijn bek vol schijt. Bianca is tenminste nog een redelijk figuur als je haar naast Takis zet... damning with faint praise zoals de engelsen dat zeggen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!