zo hey helemaal zelf verzonnen en zo snel ook. Ben trots op jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:39 schreef 2cv het volgende:
Goed thema ! Dan val je wat minder op ...
Ik ook op jou, goh, wat heb jij een leuke grapjes, lollercopterenzovoorteinszweidrei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo hey helemaal zelf verzonnen en zo snel ook. Ben trots op je![]()
je bent je vaccinaties vergetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef lipje het volgende:
zo winterjas meegenomen voor als ik morgen naar Friesland ga, paspoort erbij, t blijft buitneland naartuurlijk
RIP aan de nabestaandequote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:54 schreef lipje het volgende:
* lipje gaat de grote tocht naar Friesland maken
Heb je wel een fles met vieze lucht van huis meegenomen, voor als je heimwee krijgt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:54 schreef lipje het volgende:
* lipje gaat de grote tocht naar Friesland maken
oh god heb ik nu de alto boos gemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook op jou, goh, wat heb jij een leuke grapjes, lollercopterenzovoorteinszweidrei.
![]()
Bo werkt op Schiphol-rijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er over 2 weken iemand aan het werk in de buurt van Schiphol-rijk?
Ik zit dan een hele week in dat datacenter daar en kan wel wat gezelschap gebruiken...
Ik heb m'n tieten gemaildquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Is lex z'n feesje vandaag?
Helaas mag ik niet komen![]()
ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja.
Maar wel gaan wel een keer voor 50 een 155 in de fik zetten ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |