zo hey helemaal zelf verzonnen en zo snel ook. Ben trots op jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:39 schreef 2cv het volgende:
Goed thema ! Dan val je wat minder op ...
Ik ook op jou, goh, wat heb jij een leuke grapjes, lollercopterenzovoorteinszweidrei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo hey helemaal zelf verzonnen en zo snel ook. Ben trots op je![]()
je bent je vaccinaties vergetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef lipje het volgende:
zo winterjas meegenomen voor als ik morgen naar Friesland ga, paspoort erbij, t blijft buitneland naartuurlijk
RIP aan de nabestaandequote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:54 schreef lipje het volgende:
* lipje gaat de grote tocht naar Friesland maken
Heb je wel een fles met vieze lucht van huis meegenomen, voor als je heimwee krijgt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:54 schreef lipje het volgende:
* lipje gaat de grote tocht naar Friesland maken
oh god heb ik nu de alto boos gemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook op jou, goh, wat heb jij een leuke grapjes, lollercopterenzovoorteinszweidrei.
![]()
Bo werkt op Schiphol-rijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er over 2 weken iemand aan het werk in de buurt van Schiphol-rijk?
Ik zit dan een hele week in dat datacenter daar en kan wel wat gezelschap gebruiken...
Ik heb m'n tieten gemaildquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Is lex z'n feesje vandaag?
Helaas mag ik niet komen![]()
ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja.
Maar wel gaan wel een keer voor 50 een 155 in de fik zetten ok?
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je probeert van me af te komen hè..
Ik heb met lipje afgesproken dat we voor 50 euro een onbekende fokker in de fik gaan steken vandaagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zit op Lipje te wachten, die kan hier ieder moment zijn.
Ik ben benieuwd naar het verloop van een dag vol onbekende Fokkers
Ik neem m'n brandblusser wel mee danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb met lipje afgesproken dat we voor 50 euro een onbekende fokker in de fik gaan steken vandaag
Welk datacenter?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er over 2 weken iemand aan het werk in de buurt van Schiphol-rijk?
Ik zit dan een hele week in dat datacenter daar en kan wel wat gezelschap gebruiken...
Pas maar op of ik ga met opzet plat pratenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:24 schreef BoJo het volgende:
vergeten de mensen buiten de randstad hun ondertiteling niet aan te zetten?
Whehehehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:24 schreef BoJo het volgende:
vergeten de mensen buiten de randstad hun ondertiteling niet aan te zetten?
Ik moet op mijn zus wachten tot ze klaar is met werken voordat we gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:28 schreef Sjoem het volgende:
Hoezo gaan jullie trouwens zo vroeg? Jullie gaan eerst naar Paladijn geloof ik?
Zeg moest jij gisteren al niet vertrekken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:28 schreef Sjoem het volgende:
Twee uur en vijftien minuten. Valt toch wel meequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeg moest jij gisteren al niet vertrekken?![]()
* Alfisti schrijft op:Tante Bojan op de trekhaak........quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moet op mijn zus wachten tot ze klaar is met werken voordat we gaan.![]()
Das vanuit Gennep best netjes jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Twee uur en vijftien minuten. Valt toch wel mee?
Jepquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das vanuit Gennep best netjes ja![]()
Maar ik neem aan dat jullie met dat gele ding gaan en dat jij niet rijd en navigeert?![]()
Alleen lipje en sjoe hoor, ben zelf net terug van een proefrit in een Accord en net een geregeld voor een Mini Cooper D a.s. vrijdagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:28 schreef Sjoem het volgende:
A'dam is 1:45 ofzo, zelfs zonder te vegen op de afsluitdijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das vanuit Gennep best netjes ja![]()
Maar ik neem aan dat jullie met dat gele ding gaan en dat jij niet rijd en navigeert?![]()
geniaal topic iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik lach me fuckin' doodTHIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! #2
Zal ik de foto camera meenemen? Kan ik iedereen vol in zijn bakkes flitsenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het huis is bomvol straks... keuzes, keuzes... Maar je bent welkom om een ander keertje eens langs te komen hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Is lex z'n feesje vandaag?
Helaas mag ik niet komen![]()
En Friezen die niet op Fok zitten ook nogquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zit op Lipje te wachten, die kan hier ieder moment zijn.
Spreken die wel Nederlandsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Friezen die niet op Fok zitten ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |