Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. huisdieren tellen niet mee als vaste relatiequote:
Daarom ga jij ook niet naar Friesland toch? Bang dat je mx-5 afgefakkeld wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar goed het risico was te groot geweest![]()
nou hoe groot denk jij dat de kans is dat ik uitgenodigt word door alexxxxxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef vlad het volgende:
[..]
Daarom ga jij ook niet naar Friesland toch? Bang dat je mx-5 afgefakkeld wordt![]()
jij nodigt jezelf toch gewoon uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou hoe groot denk jij dat de kans is dat ik uitgenodigt word door alexxxxx![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. huisdieren tellen niet mee als vaste relatie![]()
doe niet meer aan sex ik ga het klooster inquote:
alleen als ik weet dat het echt leuk gaat worden jaquote:
Ik hoop alleen dat de koffie die je kreeg beter is dan de automaat die hier staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Fugie het volgende:
Ze werken wel snel bij kpmg, ben net 2 uur thuis en ze bellen al voor een vervolggesprek
Ik weet het niet, normaal drink ik geen koffie maar ik was zo slapering na al dat autorijden dat ik maar een bakkie namquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de koffie die je kreeg beter is dan de automaat die hier staat
Vergeten dat mn vader ook een computer heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de computer gaat hier unplugged, spreek jullie weer vanuit (of in, als het niet helemaal goed gaat) Cornjum!
Ik nodig je wel uit als ik zin heb iemand in de sloot te flikkeren ok?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou hoe groot denk jij dat de kans is dat ik uitgenodigt word door alexxxxx![]()
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
En Alex. Je cadeautje halen was pas een hel.
Nee in <censuur>. Eerst een heel stuk omgereden. En toen ik aan de kassa stond had ik niet genoeg saldoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo dan?Heb je die in Leeuwarden gehaald?
![]()
Dat zijn nogal wat verschillende opties die je daar open laatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef Fugie het volgende:
ik zag vandaag nog zon eend met andere opbouw rijden, gare bakkies
zon wannabee peugeot partner dingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat verschillende opties die je daar open laat
start - uitvoeren - mspaint - okquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand bij dit plaatje de ster eruit knippen langs de punten? Zodat er geen groene vlakken overblijven?
http://www.ruerude.com/images/star_heineken_on_green.jpg
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
start - uitvoeren - mspaint - ok
start - run - mspaint - ok
start - ausfuehren -mspaint - ok
demarre - executer -mspaint -ok
luie hond.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
start - uitvoeren - mspaint - ok
start - run - mspaint - ok
start - ausfuehren -mspaint - ok
demarre - executer -mspaint -ok
luie hond.
Ja want de camera staat in rechtstreekse verbinding met het internetquote:
je had moeten zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja want de camera staat in rechtstreekse verbinding met het internet
als ik ooit een feestje geeft met het thema arme mensen nodig ik je uit als zwerverquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik nodig je wel uit als ik zin heb iemand in de sloot te flikkeren ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |