abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:42:44 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49457337
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef MaxPower het volgende:
Die quote van Van Geel: "als hij een mondelinge afspraak heeft moet hij maar naar Heerenveen gaan". En dan zit je er nog geen week, en dan wil de technisch directeur alweer van je af.
Tsja, als Ajax in de problemen komt met de FIFA doordat een speler hen voor zou liegen, dan is dat toch logisch? Moet je kijken welke problemen er met Suleymani zijn geweest bij jullie, om maar een voorbeeld te noemen. Natuurlijk is dat een ander geval, maar speelt Heerenveen het hoog en heeft hij echt een mondeling akkoord, dan kan dat zowel financieel als qua imago veel schade voor Ajax betekenen. Als het nu om een speler als Stam zou gaan is dat het wellicht waard, maar Delorge?
pi_49457653
Ik denk niet dat Ajax schuld heeft. Delorge en zijn zaakwaarnemer hebben Ajax voorgelogen, en zij zullen dan ook het grootste probleem hebben mocht het voor de arbitrage komen. Daar zal het imago van Ajax geen schade door oplopen.
pi_49457712
Hoe wil Heerenveen bewijzen dat ze een mondelinge afspraak hadden?
Vrij lastig om zoiets te bewijzen namelijk.
pi_49457739
Er moet een getuige bij zijn. Dat kan een advocaat zijn oid. Aangezien er al contractvoorwaarden op papier stonden is de kans groot dat er zo iemand bij zat.
pi_49462721
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Hoe wil Heerenveen bewijzen dat ze een mondelinge afspraak hadden?
Vrij lastig om zoiets te bewijzen namelijk.
Dat valt wel mee, anders zouden mondelinge afspraken helemaal niet rechtsgeldig zijn. Misschien zijn er getuigen of is er een verslag vastgelegd?
pi_49463227
Ik vind hem niet bij Ajax passen
Tevens TvP
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:08:04 #57
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49463359
Ik kan maar niet snappen hoe een speler die in België uitgespuwd is , iemand die hier matchen heeft verkocht, iemand die een gokverslaving had en misschien nog geeft én zich in volle maffiamiddens bewoog zo nog een nieuw contract en zelfs een transfer naar een topclub in Nederland kan krijgen. Ze zouden zich moeten doodschamen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49463743
Hoe wordt er in Belgie nu over hem gedacht Joost?

Ik ken het verhaal niet goed genoeg maar tweede kans en zo? Hij heeft zijn straf toch gehad?
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:20:21 #59
pi_49463954
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
Hoe wordt er in Belgie nu over hem gedacht Joost?

Ik ken het verhaal niet goed genoeg maar tweede kans en zo? Hij heeft zijn straf toch gehad?
Hij heeft helemaal geen straf gehad. Door de incompetentie van de bond en de potjes die ze nog gedekt moeten houden waardoor die hele zaak op de lange baan is geschoven.
pi_49464509
Ongelooflijk, die omkoping is bewezen en hij heeft geen straf gehad?
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:33:22 #61
pi_49464672
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk, die omkoping is bewezen en hij heeft geen straf gehad?
Zo is dat. "We zijn zeker dat ze schuldig zijn, maar we kunnen ze gerechtelijk niks maken" is het signaal bij de bond. Samen met een hele tros procedurefouten die ze daar gemaakt hebben ...

Delorge heeft toen trouwens alles waarbij hij betrokken is geweest bekend bij het Anderlechtbestuur dat hem toen op staande voet heeft ontslagen ...
pi_49464800
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zo is dat. "We zijn zeker dat ze schuldig zijn, maar we kunnen ze gerechtelijk niks maken" is het signaal bij de bond. Samen met een hele tros procedurefouten die ze daar gemaakt hebben ...

Delorge heeft toen trouwens alles waarbij hij betrokken is geweest bekend bij het Anderlechtbestuur dat hem toen op staande voet heeft ontslagen ...
Ajax mag hem hebben
pi_49466120
De TT klopt nog steeds
pi_49475559
Ook al wint Heerenveen, dan is de situatie toch bijna niet terug te draaien. Hij zal toch niet opeens bij Heerenveen gaan spelen of er niks aan de hand is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:39 #65
pi_49479951
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef F1Bas het volgende:
Ook al wint Heerenveen, dan is de situatie toch bijna niet terug te draaien. Hij zal toch niet opeens bij Heerenveen gaan spelen of er niks aan de hand is.
Ach waarom niet, even terug contact opnemen met zijn Chinese gokmaffiavrienden en hij kan uit zijn wraak nog een leuk slaatje slaan ook ...

Trouwens is dit ook weer een typisch voorbeeld van wat voor zielig mens Delorge is. Liegen en bedriegen, hij heeft nooit wat anders gedaan in zijn hele carriere. Zelfs bij zijn transfer naar Coventry destijds had hij aan gent al zijn woord voor een contractverlenging gegeven ...
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 15:18:10 #66
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49480074
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax herenveen mag hem hebben
pi_49480234
denk niet dat je hier ajax op aan kan kijken maar de speler zelf. heb gelezen dat ajax zich al goed had ingedekt
pi_49481718
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk niet dat hij bij ons nog welkom is eigenlijk.
pi_49481794
Heerenveen wil gewoon geld zien. Ik denk dat het tot een schikking komt en Delorge zelf moet lappen.
That's all folks!
pi_49482009
Heerenveen is gewoon pissig en laat het niet over zijn kant gaan. En terecht!
pi_49482226
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

In de VI van deze week ontkent 'ie dat. Hij zegt dat het bestuur hem heeft ontslagen na alle verhalen in de media, maar niet na een bekentenis... Zelf weet ik het niet, ik ben niet goed genoeg op de hoogte van die hele zaak daar in België...

Een goede voetballer is het wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:50:35 #72
pi_49484428
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In de VI van deze week ontkent 'ie dat. Hij zegt dat het bestuur hem heeft ontslagen na alle verhalen in de media, maar niet na een bekentenis... Zelf weet ik het niet, ik ben niet goed genoeg op de hoogte van die hele zaak daar in België...

Een goede voetballer is het wel.
Het bestuur van Anderlecht maakte toen op een persconferentie bekend dat ze na een gesprek met Delorge en Mitu over hun periode bij Lierse en hun betrokkenheid bij het gokschandaal beslist hadden beide spelers op staande voet te ontslaan. Dat doe je volgens mij toch niet zomaar.

Maar dat is wel iets wat je merkt, in het begin waren er her en der bekentenissen in die zaak, maar toen duidelijk werd dat ze door het gepruts bij de voetbalbond in dat dossier toch niet veroordeeld zouden worden houdt iedereen zijn mond weer dicht.
pi_49484833
dit staat in De Morgen van eind maart dit jaar
quote:
De Roemeense voetballer Marius Mitu diende bij de Brusselse arbeidsrechtbank een eis in van 1 miljoen euro schadevergoeding aan het adres van landskampioen Anderlecht. Mitu, die als ex-speler van Lierse genoemd werd in de zaak-Ye, kreeg na het losbarsten van het gokschandaal zijn ontslag bij Anderlecht. Daardoor liep de Roemeen naar eigen zeggen een miljoen euro aan loon mis. Het nieuws staat dinsdag in Het Laatste Nieuws.

Mitu volgt het voorbeeld van zijn ex-ploegmaat Laurent Delorge, die net als hij van Lierse naar Anderlecht trok, maar om dezelfde reden door paars-wit in februari 2006 aan de deur werd gezet. Delorge eist zelfs 1,5 miljoen euro. De twee spelers vinden dat ze onterecht ontslagen werden. In het proces-Delorge liet de arbeidsrechtbank echter al weten dat ze zich niet kan uitspreken over de verbrekingsvergoeding zolang de rechtszaak in de affaire-Ye niet achter de rug is.

Begin mei doet de arbeidsrechtbank uitspraak over Mitu's eis.
pi_51127884
Delorge heeft gewoon een rugnummer en traint morgen bij Ajax. Het hele aanklagingsverhaal van Heerenveen is dus als een kaars uitgegaan? Of is er nog wat geregeld?
pi_51129310
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delorge heeft gewoon een rugnummer en traint morgen bij Ajax. Het hele aanklagingsverhaal van Heerenveen is dus als een kaars uitgegaan? Of is er nog wat geregeld?
Vroeg ik me ook af, ik heb er immers helemaal niks meer over gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')