In hoeverre is een mondeling akkoord rechtsmatig en wat moeten speler en club in dit geval doen?quote:Laurent Delorge naar Ajax
JOP VAN KEMPEN
HEERENVEEN - Laurent Delorge staat op het punt een tweejarig contract bij Ajax te tekenen. De 27-jarige Belg zou echter ook een mondeling akkoord hebben bereikt met SC Heerenveen. Maken de Friezen er een zaak van?
Vóór Koos Formsma op tafel staat een glas. Whisky, zo lijkt het. Het licht in de sponsorruimte is gedimd en de voorzitter van SC Heerenveen zit er warmpjes bij. Zijn club heeft zojuist verdiend gewonnen van Ajax. Formsma neemt een slok, graait eens in de snackschotel die voor hem staat en hij mijmert waarschijnlijk over de Champions League.
Toch is het goed voorstelbaar dat Formsma boos is. Want zíjn club was druk bezig Laurent Delorge van ADO Den Haag over te nemen, toen Ajax plotseling om de hoek kwam kijken.
Ook Ajax wil de Belgische middenvelder contracteren en die overgang is nu op een oor na gevild. ''Want tegen een club als Ajax zeg je niet nee,'' zegt Delorge in de Belgische krant Gazet van Antwerpen. Niet zo leuk van Delorge en ook niet zo leuk van Ajax, vinden ze bij Heerenveen.
De grote vraag is of Heerenveen al een mondeling akkoord had met Delorge. Immers, een mondeling akkoord is rechtsgeldig. Heerenveen dacht de toezegging van de voetballer eind vorige week al binnen te hebben. Morgen zou een afrondend gesprek plaatshebben, maar daar heeft de belangstelling van Ajax dus een stokje voor gestoken.
''Ik heb aan Delorge en zijn zaakwaarnemer gevraagd of we met hem konden spreken,'' zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel. ''Dat kon. Hij was niet gebonden aan overeenkomsten met andere clubs. Dat heb ik zwart op wit gekregen van ze.''
Dus voelde van Geel zich niet geroepen contact op te nemen met Heerenveen, ook al waren er in de media berichten verschenen dat Delorge voor Heerenveen zou kiezen. Van Geel: ''Ik ga af op de woorden van de speler en zijn vertegenwoordiger.''
Die speler werd bij Anderlecht overigens ontslagen omdat hij als speler van Lierse betrokken was geweest bij de zaak Ye, het grote omkoopschandaal in het Belgische voetbal.
De zaakwaarnemer van Delorge, Mohammed Sinouh, zegt dat van een mondelinge overeenkomst met Heerenveen geen sprake is. ''Dat is pas zo als een speler zegt: ja, ik wil. En dat heeft Laurent nooit gezegd. Ik verwacht niet dat Heerenveen moeilijk doet, want er is geen zaak.''
Als Formsma vindt van wel, kan hij de zaak aanhangig maken, in eerste instantie bij de KNVB. Wat gaat de voorzitter doen? Formsma kijkt nog eens naar zijn glas sterk gedestilleerd. Hij wiebelt er een beetje mee. Zonder dat er een vraag is gesteld, zegt hij: ''Geen vragen over spelers.'' En over Ajax? ''Ook niet. Zeg ik niks over.''
quote:Delorge: "Hardheid van Ajax wordt overdreven"
door onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Laurent Delorge (27) neemt geen genoegen met een bijrol bij Ajax. Dat verkondigde de Belg gisteren met 'Amsterdamse bravoure', nadat hij zijn handtekening onder een tweejarig contract, met een optie voor nóg twee seizoenen, had gezet. "Veel mensen dachten toen dat ik een breedteaankoop was, maar ik hoop te kunnen laten zien wat ik in mijn mars heb."
De middenvelder van ADO Den Haag was aangenaam verrast toen Martin van Geel zich onlangs bij hem meldde. "Het ligt nu eenmaal niet voor de hand dat iemand die uit de eredivisie degradeert naar een topclub verhuist." De oud-speler van Coventry City, Lierse SK en Anderlecht wil zo snel mogelijk aanhaken bij zijn Amsterdamse ploeggenoten. "Bij Anderlecht heb ik al op een hoog niveau getraind, dus ik verwacht niet dat ik heel veel achterstand heb."
Bang dat hij net als zijn landgenoten Wesley Sonck en Tom de Mul moeite zal hebben met de 'harde sfeer' in de kleedkamer, is Delorge niet. "Ik denk dat die hardheid wordt overdreven. Het is vast een normaal topsportklimaat. Dat hoort. Als negentienjarige jongen ging ik uit mijn vertrouwde Belgische omgeving naar Engeland. En daar ging het er ook niet zacht aan toe."
Oja?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef BramKVO het volgende:
Delorge zat op de bank bij Anderlecht en vertrekt nu naar Ajax ... Het Nederlandse voetbal is zwak hé tong![]()
Hij was destijds 19 en vaste basisspeler.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef BramKVO het volgende:
Delorge zat op de bank bij Anderlecht en vertrekt nu naar Ajax ... Het Nederlandse voetbal is zwak hé tong![]()
Heyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef BramKVO het volgende:
In dat hele stuk hierboven zegt ie dat hij 19 was, toen hij naar Engeland vertrokquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was destijds 19 en vaste basisspeler.
huh? Delorge was, zoals iemand hier zegt, op zijn 19de van Gent naar Engeland getrokken. Pas jaren later belandde hij bij Anderlecht, waar hij zelden basisspeler was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was destijds 19 en vaste basisspeler.
goh Martens zou Anderlecht natuurlijk goed kunnen gebruiken, maar hij had als jonge speler ook zware concurrentie om mee af te rekeken. Delorge was geen jonkie meer toen hij bij Anderlecht speelde.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je bedenkt dat het gewoon een speler van Anderlecht was, is dit helemaal niet zo'n rare aankoop. Bij Anderlecht hebben ze namelijk nog wel eens de neiging de verkeerde spelers op de bank te zetten (zie Martens, Dembele en dus Delorge).
Ja maar Van Geel die is niet dom, heeft vast een reden waarom hij hem gehaald heeft. En hij kost toch niet veel dus kijken hoe het gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
goh Martens zou Anderlecht natuurlijk goed kunnen gebruiken, maar hij had als jonge speler ook zware concurrentie om mee af te rekeken. Delorge was geen jonkie meer toen hij bij Anderlecht speelde.
Anderlecht had wel interesse in hem volgens mij dan. Nouja, goed, mistakenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:34 schreef Fides het volgende:
Dembele heeft nooit bij RSCA onder contract gestaan toch?
Een s tand-in achter Gabri was er nog niet, dat zal hij worden lijkt me. Ook een enorm loopvermogen, maar iets aanvallender ingesteld en een iets beter schot dat Gabri.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar Van Geel die is niet dom, heeft vast een reden waarom hij hem gehaald heeft. En hij kost toch niet veel dus kijken hoe het gaat
Ja precies zo iemand achter de hand kan handig zijn, vooral als je kijkt naar nu dat Gabri geschorst is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een s tand-in achter Gabri was er nog niet, dat zal hij worden lijkt me. Ook een enorm loopvermogen, maar iets aanvallender ingesteld en een iets beter schot dat Gabri.
Die heeft hem alleen gehaald omdat Heerenveen interesse toonde. Luie scouting.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar Van Geel die is niet dom, heeft vast een reden waarom hij hem gehaald heeft. En hij kost toch niet veel dus kijken hoe het gaat
Natuurlijk, we liften lekker mee op de scouting van Heerenveen, zodat jullie geen enkele speler meer aan kunnen trekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die heeft hem alleen gehaald omdat Heerenveen interesse toonde. Luie scouting.
Ajax heeft ook al interesse in Ari da Silva, lijkt me geen toeval.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, we liften lekker mee op de scouting van Heerenveen, zodat jullie geen enkele speler meer aan kunnen trekkenKom op zeg, doe eens reeel.
Heeeeeel toevallig inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ajax heeft ook al interesse in Ari da Silva, lijkt me geen toeval.
Daarbij is het goedkoper om hem eerder aan te trekken dan via ons.
pas op, ik vind Delorge geen slechte speler hoor. Bij Gent en Lierse was hij zeker een goede speler. Hij is echter te snel naar het buitenland gegaan (had amper een 10-tal matchen in eerste klasse gespeeld bij AA Gent en vertrok al naar Coventry). Bij Anderlecht heeft hij geen potten gebroken, was er veelal bankzitter. Maar hij is natuurlijk zwaar in opspraak gekomen in de omkoopzaak Ye. Eigenlijk wordt hij nu nog beloond met een transfer naar Ajax, wat ik eigenlijk schandalig vind. Maar puur naar zijn kwaliteiten gekeken, denk ik toch ook dat hij tekort komt voor de Nederlandse (en Belgische) topclubs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Dat klopt, ik moet het ook nog maar zien met hem. Jij bent er dus niet zo kapot van, Bram?
das nu niet echt een referentie op dit momentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
MIsschien schopt ie het wel tot de Rode Duivels
leuk voor naast sneijder en vertonghen...quote:Op zondag 13 mei 2007 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij een echt bluffertje, echt wat voor Ajax.
Sneijder gaat wel weg...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
leuk voor naast sneijder en vertonghen...
Yilderim en Dingsdag ideale schoonzonen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Als ik zo over hem lees, kan ik er niet zo rouwig om zijn dat ie niet komt eigenlijk.
Wij willen alleen maar ideale SCHoonzonen
quote:Heerenveen sleept Ajax voor arbitragecommissie
16 mei 2007
Ajax heeft zich de woede van Heerenveen op de hals gehaald. De Amsterdamse club legden vorige week Laurent Delorge vast, terwijl de Friezen claimen al een mondeling akkoord te hebben gehad met de Belgische middenvelder. "Heel de gang van zaken is niet netjes en daarover moet de arbitragecommissie zich nu maar uitspreken", zegt Heerenveen-preses Koos Formsma in Voetbal International.
Formsma was er van overtuigd dat hij Delorge binnen had. "We wisten het zeker. Wij hadden een mondeling akkoord met Delorge voor drie jaar. Er waren afspraken met hem gemaakt met hem en zijn zaakwaarnemer en de financiële voorwaarden waren ingevuld. Op basis daarvan heeft Delorge vervolgens ook Vitesse afgezegd."
"Hij eerst vorige week dinsdag bij ons komen tekenen, toen dat niet doorging zou het donderdag worden. En ineens kwam Ajax er tussendoor fietsen en tekende hij tot onze verbazing in Amsterdam. Wij hebben Ajax nog kenbaar gemaakt dat wij een mondelinge overeenkomst met de speler hadden", zegt de preses.
Formsma zal nu de arbitragecommissie inschakelen. "Heel de gang van zaken is niet netjes en daarover moet de arbitragecommissie zich nu maar uitspreken. Wat we willen bereiken? Als je niets probeert, bereik je in ieder geval niets. Het gaat ons in eerste instantie om het principe", aldus de teleurgestelde Formsma.
Net alsof hij nu ineens naar H'veen zuo willenquote:
Daar gaat het niet om. Als die gast zo met afspraken om gaat, kunnen we nog wat verwachten. Hij heeft al een dubieuze geschiedenis ook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net alsof hij nu ineens naar H'veen zuo willen![]()
Tsja, als Ajax in de problemen komt met de FIFA doordat een speler hen voor zou liegen, dan is dat toch logisch? Moet je kijken welke problemen er met Suleymani zijn geweest bij jullie, om maar een voorbeeld te noemen. Natuurlijk is dat een ander geval, maar speelt Heerenveen het hoog en heeft hij echt een mondeling akkoord, dan kan dat zowel financieel als qua imago veel schade voor Ajax betekenen. Als het nu om een speler als Stam zou gaan is dat het wellicht waard, maar Delorge?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef MaxPower het volgende:
Die quote van Van Geel: "als hij een mondelinge afspraak heeft moet hij maar naar Heerenveen gaan". En dan zit je er nog geen week, en dan wil de technisch directeur alweer van je af.
Dat valt wel mee, anders zouden mondelinge afspraken helemaal niet rechtsgeldig zijn. Misschien zijn er getuigen of is er een verslag vastgelegd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Hoe wil Heerenveen bewijzen dat ze een mondelinge afspraak hadden?
Vrij lastig om zoiets te bewijzen namelijk.
Hij heeft helemaal geen straf gehad. Door de incompetentie van de bond en de potjes die ze nog gedekt moeten houden waardoor die hele zaak op de lange baan is geschoven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
Hoe wordt er in Belgie nu over hem gedacht Joost?
Ik ken het verhaal niet goed genoeg maar tweede kans en zo? Hij heeft zijn straf toch gehad?
Zo is dat. "We zijn zeker dat ze schuldig zijn, maar we kunnen ze gerechtelijk niks maken" is het signaal bij de bond. Samen met een hele tros procedurefouten die ze daar gemaakt hebben ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk, die omkoping is bewezen en hij heeft geen straf gehad?
Ajax mag hem hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo is dat. "We zijn zeker dat ze schuldig zijn, maar we kunnen ze gerechtelijk niks maken" is het signaal bij de bond. Samen met een hele tros procedurefouten die ze daar gemaakt hebben ...
Delorge heeft toen trouwens alles waarbij hij betrokken is geweest bekend bij het Anderlechtbestuur dat hem toen op staande voet heeft ontslagen ...
Ach waarom niet, even terug contact opnemen met zijn Chinese gokmaffiavrienden en hij kan uit zijn wraak nog een leuk slaatje slaan ook ...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef F1Bas het volgende:
Ook al wint Heerenveen, dan is de situatie toch bijna niet terug te draaien. Hij zal toch niet opeens bij Heerenveen gaan spelen of er niks aan de hand is.
Ik denk niet dat hij bij ons nog welkom is eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef F1Bas het volgende:
Ook al wint Heerenveen, dan is de situatie toch bijna niet terug te draaien. Hij zal toch niet opeens bij Heerenveen gaan spelen of er niks aan de hand is.
In de VI van deze week ontkent 'ie dat. Hij zegt dat het bestuur hem heeft ontslagen na alle verhalen in de media, maar niet na een bekentenis... Zelf weet ik het niet, ik ben niet goed genoeg op de hoogte van die hele zaak daar in België...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Delorge heeft toen trouwens alles waarbij hij betrokken is geweest bekend bij het Anderlechtbestuur dat hem toen op staande voet heeft ontslagen ...
Het bestuur van Anderlecht maakte toen op een persconferentie bekend dat ze na een gesprek met Delorge en Mitu over hun periode bij Lierse en hun betrokkenheid bij het gokschandaal beslist hadden beide spelers op staande voet te ontslaan. Dat doe je volgens mij toch niet zomaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de VI van deze week ontkent 'ie dat. Hij zegt dat het bestuur hem heeft ontslagen na alle verhalen in de media, maar niet na een bekentenis... Zelf weet ik het niet, ik ben niet goed genoeg op de hoogte van die hele zaak daar in België...
Een goede voetballer is het wel.
quote:De Roemeense voetballer Marius Mitu diende bij de Brusselse arbeidsrechtbank een eis in van 1 miljoen euro schadevergoeding aan het adres van landskampioen Anderlecht. Mitu, die als ex-speler van Lierse genoemd werd in de zaak-Ye, kreeg na het losbarsten van het gokschandaal zijn ontslag bij Anderlecht. Daardoor liep de Roemeen naar eigen zeggen een miljoen euro aan loon mis. Het nieuws staat dinsdag in Het Laatste Nieuws.
Mitu volgt het voorbeeld van zijn ex-ploegmaat Laurent Delorge, die net als hij van Lierse naar Anderlecht trok, maar om dezelfde reden door paars-wit in februari 2006 aan de deur werd gezet. Delorge eist zelfs 1,5 miljoen euro. De twee spelers vinden dat ze onterecht ontslagen werden. In het proces-Delorge liet de arbeidsrechtbank echter al weten dat ze zich niet kan uitspreken over de verbrekingsvergoeding zolang de rechtszaak in de affaire-Ye niet achter de rug is.
Begin mei doet de arbeidsrechtbank uitspraak over Mitu's eis.
Vroeg ik me ook af, ik heb er immers helemaal niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delorge heeft gewoon een rugnummer en traint morgen bij Ajax. Het hele aanklagingsverhaal van Heerenveen is dus als een kaars uitgegaan? Of is er nog wat geregeld?
quote:'Ik denk aan Ajax, niet aan rechtszaak'
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Bij afwezigheid van Gabri maakt de nieuwe Ajax-speler Laurent Delorge zondag tegen SC Heerenveen goede kans op een basisplaats. De Friese club had de Belg echter ook graag ingelijfd. ''We hadden al een mondelinge overeenkomst.''
De Laurent Delorge van Heerenveen lijkt niet op die van Ajax. De Friese versie van Delorge is zo'n tien jaar jonger, hij heeft kort haar en een Nederlands paspoort. ''Ja, we hadden Delorge van Ajax er graag bij gehad,'' zegt trainer Gert-Jan Verbeek van de Friezen. ''Maar toen hij niet kwam, hebben we iemand anders moeten aantrekken voor de rechterkant: Roy Beerens.''
De overgang van Delorge naar Ajax is een transfer waar ze in Friesland niet graag aan worden herinnerd. Heerenveen had een beter contract voor de transfervrije middenvelder van ADO Den Haag klaarliggen dan Vitesse en de Friezen waren in een vergevorderd stadium om de 28-jarige Belg vast te leggen toen Ajax plotseling interesse toonde. ''En als Ajax komt, dan weet je het wel,'' zegt Delorge. ''Ajax had het beste voorstel.''
De Friezen claimen echter dat ze al een mondeling akkoord hadden met Delorge. ''Maar dat was er niet,'' zegt de Belg. ''Ik heb wel gesproken met de club, maar een akkoord? Nee. Heerenveen heeft niet voor niets géén arbitragezaak aangespannen.''
''Dat hebben we echter wel serieus overwogen,'' zegt Yme Kuiper, directielid van Heerenveen. ''We hadden wel degelijk een mondeling akkoord met Delorge, maar advocaat Harro Knijff heeft ons afgeraden dat voor de arbitragecommissie proberen aan te tonen. Er was geen onafhankelijke partij aanwezig toen het akkoord werd uitgesproken. Dan is het óns woord tegen dat van Delorge. Wij zouden ons gelijk nooit kunnen halen.''
Hoewel de arbitragezaak van Heerenveen werd afgeblazen, loopt in België wel een juridisch onderzoek tegen de nieuwe speler van Ajax. In februari 2006 werd Delorge ontslagen door zijn toenmalige club Anderlecht omdat hij als speler van Lierse SK betrokken zou zijn geweest bij de 'Zaak-Ye', het omvangrijke omkoopschandaal in het Belgische voetbal.
Delorge heeft het ontslag aangevochten (hij eist 1,1 miljoen euro van Anderlecht), hij heeft ook de betrokkenheid bij het omkoopschandaal ontkent. Pas wanneer het tot een strafzaak komt, wordt duidelijk wat de rol van Delorge is geweest. Geschat wordt dat de Belgische justitie de zaak begin volgend jaar aanpakt.
Mocht Delorge schuldig worden bevonden, dan kan hij een speelverbod krijgen. Ajax, dat de middenvelder voor twee seizoenen heeft vastgelegd en een optie kan lichten voor nóg twee seizoenen, heeft zich juridisch ingedekt tegen een mogelijke straf van Delorge.
''Maar ik houd me niet meer met die rechtszaak bezig,'' zegt Delorge. ''Ik ben nu bij Ajax. Ik ben terug waar ik wil zijn: op een sportief hoog niveau.''
De Belg maakt tot dusverre een goede indruk bij Ajax, dat hem voor de breedte heeft aangetrokken. Vorige week viel hij goed in tegen De Graafschap, waar hij met zijn eerste balcontact meteen een assist gaf op Klaas-Jan Huntelaar.
In de oefencampagne liet Delorge zich zien als een diepgaande middenvelder met veel snelheid en een groot loopvermogen. In het duel met Falkirk leverde dat een prachtige treffer op van de opgestoomde Belg.
''Er zijn bij Ajax altijd goede voetballers die je weten te vinden,'' relativeert Delorge. ''Ik hoefde de bal alleen maar langs de keeper te leggen.''
Past dus precies bij Ajax!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij ligt trouwens opnieuw onder vuur in België, Het Laatste Nieuws kon het 'omkoopdossier Yé' van de bond inkijken en noemt hem ronduit een 'geldwolf die over alle lijken gaat om een centje meer te verdienen'
Ik vind hem helemaal geen verkeerde speler. Prima om die achter de hand te hebben in een lang seizoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd of hij morgen erin staat en zo ja of hij een beetje mee kan met het niveau.
quote:
Denk dat Maduro op de plek van Gabri zal spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd of hij morgen erin staat en zo ja of hij een beetje mee kan met het niveau.
Ligt eraan of ze hem gaan opereren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang is Gabri eruit?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
Hij had bij Heerenveen moeten spelen
Toch wel een uitstekende en nuttige aankoop gebleken.quote:Delorge: ‘Het gaat voorlopig goede kant op bij Ajax’
Datum: 25-feb-2008 12:24
De geblesseerde Laurent Delorge (foto, links) speelde op 7 oktober 2007 uit bij Sparta zijn laatste wedstrijd voor Ajax. De Belg kampt sindsdien met een achillespeesblessure, waar hij in de aanloop naar het huidige seizoen ook al last van had.
De nieuwe aankoop zegt in Ajax Life dat, toen hij in Amsterdam aankwam, hij zich wilde bewijzen, maar daarin doordreef, omdat zijn achillespees zich goed hield. ‘Maar nadat het in de voorbereiding fout ging, wilde ik snel aanpikken bij de groep.’
‘Het gaat voorlopig de goede kant op, maar ik zal stap voor stap moeten proberen dit seizoen nog aan te haken. En dan heb ik het nog niet eens over de concurrentie. Zover durf ik geeneens te kijken’, aldus de 28-jarige Ajacied in Ajax Life.
De afgelopen week trainde hij met Jong Ajax mee. ‘Conditioneel lig ik ontzettend achter op de rest van de selectie. Ze zeggen dat dát net zo lang duurt als de blessureperiode. In dat geval wil ik gewoon fit aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen beginnen.’ (MB)
Inderdaad! En dat zonder Johanquote:Op maandag 25 februari 2008 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een uitstekende en nuttige aankoop gebleken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |