Hoewel (zoals ik al eerder had gezegd) het me wel echt iets lijkt voor Ginny, betwijfel ik of Ginny het überhaupt wel kan. James en Sirius lukten het pas in hun 5e jaar en zij werden beschouwd als zeer getalenteerde tovenaars. We weten dat Ginny het niet slecht doet op school (ze kan iig een hele goed Bat Bogey Hex castenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Ginny nog voor een grote verrassing zorgen in het laatste boek. Ik heb het voorgevoel dat ze een Animagus is of gaat worden.
Ik heb geprobeerd om de editorial die ik ooit daarover heb gelezen te vinden, maar dit stukje (van een of ander forum somt het bewijs ook op:
[..]
Thanx!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al ontkent door JK.
Edit: ff opgezocht:
http://www.mugglenet.com/books/futurebooks/book7/rumors.shtml
[..]
Zo denk ik er ook over. Er worden idd wel een aantal 'hints' gegeven (opgerold liggen als een kat), maar ik betwijfel echt of ze het wel zou kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Hoewel (zoals ik al eerder had gezegd) het me wel echt iets lijkt voor Ginny, betwijfel ik of Ginny het überhaupt wel kan. James en Sirius lukten het pas in hun 5e jaar en zij werden beschouwd als zeer getalenteerde tovenaars. We weten dat Ginny het niet slecht doet op school (ze kan iig een hele goed Bat Bogey Hex casten), maar of ze in staat is om Animagus te worden...
Als ze dus geen Animagus is lijkt ze me wel in staat om dat te kunnen doen.quote:Does she [Ginny] have a larger importance; the Tom Riddle stufff, being the seventh girl —
JKR: The backstory with Ginny was, she was the first girl to arrive in the Weasley family in generations, but there's that old tradition of the seventh daughter of a seventh daughter and a seventh son of a seventh son, so that's why she's the seventh, because she is a gifted witch. I think you get hints of that, because she does some pretty impressive stuff here and there, and you'll see that again.
Hmmm, ik zou het wel stoer vinden. Alleen jammer dat het dan een kat is, omdat McGonagall ook al een kat is en ik een ander dier stoerder zou vinden. Tijger of zoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef bladibladibla het volgende:
Deze quote van JKR geeft wel aan dat we meer van Ginny gaan zien![]()
[..]
Als ze dus geen Animagus is lijkt ze me wel in staat om dat te kunnen doen.
Die heeft zijn handeltje ingepakt en is hem gesmeerd. De grote vraag is dus waarom.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef Wouser het volgende:
Wie weet trouwens wat er nauw precies is gebeurt met Olivander
Dat is toch die man van de wand shop??quote:Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Die heeft zijn handeltje ingepakt en is hem gesmeerd. De grote vraag is dus waarom.
Allicht, maar Olivander wordt niet voor niets zo expliciet genoemd!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is toch die man van de wand shop??
Zijn er niet meer winkeliers weg gegaan? Gewoon uit angst voor Voldemort?
Toen ik dat regeltje gisteravond las moest ik meteen aan Ginny als sabeltandtijger denkenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Etcetera het volgende:
nou... in the Chamber of Secrets komt mevrouw Weasley over als een sabeltandtijger, dus wie weet
Voldemort zal wel precies willen weten ho ehet kan dat zijn wand hem in de steek liet toen hij in deel 4 met Harry duelleerde?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Allicht, maar Olivander wordt niet voor niets zo expliciet genoemd!
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:15 schreef Koningin het volgende:
Nu ik deel 5 en 6 weer gelezen heb, denk ik inderdaad dat Ginny wel tot het een en ander in staat is. Er worden telkens hints gegeven over haar kunsten. Het kleine Weasley zusje wat onverwachts tot veel in staat is.
Zou wel tof zijn als zij samen met Harrygaat vechten tegen Voldemort
Precies. Ginny is wel het type om zoiets te flikken. De enige vraag is of haar magisch talent groot genoeg is om het te kunnen doen en volgens mij zijn die dat wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]Zelfde als met Quidditch, dat achteraf blijkt dat ze stiekem oook heel vaak oefende als de rest van de familie er niet mee bezig was.
Nee, helemaal niet voor liefde. Vriendschap, schaamte, trots... dat zijn leukere beweegredenen, en niet zo cliche. Dat Snape stiekem verliefd was op Lily en daarom spijt heeft dat hij de hand heeft gehad in hun dood is minder interessant dat ze bijvoorbeeld bevriend waren of dat hij bij haar in de schuld stond om de een of andere reden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef bladibladibla het volgende:
Jij gaat meer voor de onbeantwoorde/onmogelijke liefde of iets dergelijks?
Dat spreekt mij (voor in een boek) ook meer aan
Ik vergeet wel meer. Maar je snapt mijn punt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Wouser het volgende:
Je vergeet opoffering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |