Mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Atlético Madrid uit...
Op de training keek een terminaal Portugees jongetje (hij had nog maar erg kort te leven) met z'n ouders naar de training en in het bijzonder naar Portugees Dani. Ze raakten aan de praat en Dani regelde kaarten voor ze. Dani liet een foto van het kind op een shirt drukken en droeg dat shirt onder zijn wedstrijdshirt. In de wedstrijd was het op een gegeven moment 1-1 en ergens in de 80e minuut mocht Dani een vrije trap nemen. Hij schoot 'm binnen, maar het doelpunt werd afgekeurd: De vrije trap moest opnieuw worden genomen. Dani ging er achter staan en scoorde: Vervolgens rende hij naar dat jongetje toe, trok zijn wedstrijdshirt uit en onthulde zo het shirt met de foto van het jongetje er op. De ouders van dat jongetje moesten huilen, het hele stadion was opeens stil (zowel Atlético als Ajax supporters) en leefde mee. Op die manier heeft Dani voor één van de meest indrukwekkende stadionmomenten uit de voetbalhistorie gezorgd.
onderkant lat, BAMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani scoorde die wedstrijd toch niet met een vrije trap, maar na een assist van Wooter? Verder kan ik me dat verhaal nog wel herinneren ja.
Kan best dat ik me op dat punt vergis; Ik meen dat er eerst een goal werd afgekeurd na een vrije trap en dat ie toen opnieuw moest worden genomen, het is ook al lang geledenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani scoorde die wedstrijd toch niet met een vrije trap, maar na een assist van Wooter? Verder kan ik me dat verhaal nog wel herinneren ja.
dat waren nog eens lelijke shirtsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Sethje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0QQvZnizMCc
na 2.30 ongeveer...assist van wooter
ik heb die nog, met Litmanen achteropquote:
zo kan je het ook bekijken jaquote:
Heb dat ding nog gehad vroeger.quote:
quote:Patrick Kluivert heeft gezegd dat hij zijn loopbaan graag bij Ajax zou willen afsluiten en trainer Henk ten Cate toont zich bereid daarin mee te denken. “We hebben het hier natuurlijk niet over zomaar iemand,” aldus Ten Cate. “En ik kan me voorstellen dat Kluivert graag terug wil keren bij Ajax. Maar ik word hier nu opeens out of the blue mee geconfronteerd. Intern hebben we er nog nooit over nagedacht of over gesproken om Kluivert terug te halen. Dus kan ik alleen maar zeggen, dat ik Patrick een aardige vent vind, waar ik prettig mee heb samengewerkt bij Barcelona.”
Ten Cate wist ook, ‘voor een mooi verleden krijg je een vetleren medaille’. “Maar het gaat me te ver om iemand van zijn statuur hier zomaar even af te serveren. Ik heb er in ieder geval geen enkel probleem mee dat Kluivert een bepaalde wens uitspreekt. Maar voordat ik inhoudelijk commentaar geef, wil ik het eerst intern bespreken.”
Sportweek.nl
Henkquote:
quote:Kennedy Bakircioglu is rond met Ajax. De rechtsbuiten van FC Twente heeft een akkoord bereikt met de Amsterdamse club. Dat heeft Henk ten Cate vrijdagmiddag gezegd op de persconferentie.
Naar verwachting zal Bakircioglu een contract bij de Amsterdammers tekenen zodra FC Twente is uitgespeeld in de play-offs.
De Zweed speelde twee seizoenen bij FC Twente. Daar was hij goed voor 23 doelpunten. Voor zijn periode bij Twente was hij actief in Griekenland en in zijn vaderland bij Hammarby IF.
quote:De wedstrijd tussen Ajax en Heerenveen in de eerste ronde van de play-offs aanstaande zondag, wordt gefloten door Ruud Bossen.
De arbiter wordt in de Amsterdam ArenA geassisteerd door Meenhuis en Geutjes. De vierde official is Reinold Wiedemeijer. Het duel begint zondag om 14.30 uur.
quote:Ajax, PSV en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.
Elke ster symboliseert 10 landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen. Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen.
Het ereteken is niet groter dan 2 cm in doorsnede en komt boven het clublogo.
quote:Zdenek Grygera komt dit seizoen niet meer voor Ajax uit. De uitwedstrijd tegen PSV, die de Amsterdammers met 1-5 wonnen, was zijn laatste wedstrijd voor 'De Godenzonen'. 'Zeg nooit nooit, maar in principe is het seizoen voor mij wel voorbij', aldus de Tjech vrijdag in het Ajaxjournaal.
Grygera kampt al sinds eind maart met een blessure aan zijn binnenmeniscus van zijn linkerknie.
De verdediger speelde vier jaar voor Ajax en zal van af komende zomer voor het Italiaanse Juventus uitkomen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben benieuwd of er daadwerkelijk intern over Kluivert gesproken wordt. Wat zou het toch prachtig zijn als Kluivert terugkeert!
quote:Ten Cate:"Partick zou een aanwinst zijn"
Henk Ten Cate heeft zijn respect geuit voor Patrick Kluivert. Wel vertelde de Ajax-trainer dat hij de aanvaller niet 'zomaar' even aan zijn selectie wil toevoegen.
"Als we over Kluivert praten, dan is dat natuurlijk niet zomaar een speler," aldus de Ajax-trainer. "Hij heeft een hele grote erelijst. Ik heb zeker wel respect voor hem. Maar ik wordt hier nu zomaar mee geconfronteerd. Natuurlijk zou een speler als Kluivert een goede aanwinst zijn. Maar we moeten het eerst intern bespreken."
Patrick Kluivert liet gisteren weten graag zijn carrière af te willen sluiten bij Ajax en psv heeft te kennen gegeven geen gebruik meer te willen maken van zijn diensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |