Ik zie het alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Werkt alleen in IE hè, Firefox werkt ie niet....hier iig niet.
Maar da's logischquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik zie het al.
System.Runtime.InteropServices.COMException (0x8004800E): Exception from HRESULT: 0x8004800E. at WMRMOBJSLib.WMRMLicGenClass.GetLicenseToDeliver() at ASP.generatelicense_aspx.__Render__control1(HtmlTextWriter __output, Control parameterContainer) in W:licenseserverwwwgeneratelicense.aspx:line 230 SELECT keyID, seed, publicKey, rightsString FROM Licenses WHERE (contentID = 3414)
ik zie ajax zelden spelen, maar ik hoor toch vaak positieve commentaren als De Mul speelt ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een speler als Bakircioglu heeft in ieder geval veel meer rendement dan een angsthaas als de Mul.
De Mul heeft goede wedstrijden gespeeld (ook mindere, maar ik was wel tevreden), maar hij vindt de sfeer bij Ajax in de kleedkamer te hard.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik zie ajax zelden spelen, maar ik hoor toch vaak positieve commentaren als De Mul speelt ?
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers héquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Mul heeft goede wedstrijden gespeeld (ook mindere, maar ik was wel tevreden), maar hij vindt de sfeer bij Ajax in de kleedkamer te hard.
Nou, een Thomas Vermaelen heeft zich de Amsterdamse bluf snel eigen gemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers hé![]()
Ja, het is niet meteen een onverdeeld succes, Belgen bij Ajax. Al is Vermaelen een gewaardeerde kracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers hé![]()
wie volgt er überhaupt Ado ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het is niet meteen een onverdeeld succes, Belgen bij Ajax. Al is Vermaelen een gewaardeerde kracht.Vertonghen mag ook terug wmb, Delorge is even afwachten, heb ik niet echt gevolgd dit jaar.
Ik moet zeggen dat die Delorge mij in de samenvattingen wel positief opvielquote:
Dat geeft al meteen aan waarom AZ geen topclub is en Feyenoord wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Tof dat we in Nederland nu ook met die kampioenssterren gaan spelen. Seizoen 2008-2009 dus 3 gouden sterren op de borst en dat duurt even voordat iemand anders er 3 heeft.
Ja ik zat verkeerd te kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
jawel hoor. Feyenoord heeft al 14 landstitels. Als je er 10 hebt krijg je er 1.
toch?
HVV???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef VoreG het volgende:
Ik zit er helemaal naast.
1. Ajax : 29
2. PSV: 20
3. Feyenoord: 14
4. HVV: 9
5. Sparta: 6
6. RAP, HFC Haarlem : 5
7. Go Ahead: 4
8. Willem II, HBS: 3
9. RCH, ADO, Heracles: 2