Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Sethje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0QQvZnizMCc
na 2.30 ongeveer...assist van wooter
bij ons schittert iedereenquote:
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Mr.Mills het volgende:
de minuten dat ie speelde bij PSV vond ik al veelbelovend.
Dat is wel de prachtige goal tegen Atletico waar het over ging, of het ook dat verhaal was weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?
(wel een mooie goal)
Deze goal (zn eerste dacht ik) was briljant en typisch kluivert:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.
Precies mijn reactie maandagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
De supporters bij de 1-1 van Huntelaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
18 of 19 meen ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vooral die Dos Santos lijkt me wel wat, is nog vrij jong toch?
Ezquerro is best goed. Alleen niet goed genoeg voor een basis plaats van Barcelona.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef Nashje het volgende:
Dos Santos lijkt me ook wel wat. Die Ezquerro lijkt me niet echt iets.
vooral als Kluivert ook nog eens zou komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij Bilbao was Ezquerro één van de betere spitsen in de Spaanse competitie en ook wel in beeld bij de nationale ploeg. Zie alleen niet direct plek voor hem als Kennedy komt en de andere aanvallers blijven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
vooral als Kluivert ook nog eens zou komen.
quote:11/5/2007 - Cohen: mogelijk alleen seizoenkaarthouders bij nieuwe huldiging Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft op de vele politieke vragen over de rellen na de huldiging van Ajax laten weten dat hij van plan is om hooligans preventief te gaan oppakken als het vermoeden bestaat dat het tot rellen gaat komen, bijvoorbeeld als groepen fans naar het Leidseplein trekken zoals bij de huldiging.
Huldigingen in het centrum zullen waarschijnlijk niet meer worden toegestaan. "Als er wat gevierd wordt, dan waarschijnlijk in de Amsterdam ArenA en mogelijk zelfs alleen met seizoenkaarthouders" aldus Cohen in De Telegraaf. Cohen zou zo fans die alleen maar komen om rel te schoppen willen weren.
quote:11/5/2007 - Jaap Stam vraagt om steun zondag
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Op de officiele website heeft Jaap Stam om steun gevraagd van de fans voor het duel tegen Heerenveen zondag. "We hebben jullie steun hard nodig. Het wordt een pittige klus en we moeten aan de bak. In de bekerfinale tegen AZ hadden we het ook niet gemakkelijk, en toen hebben onze supporters ons er écht doorheen gesleept. Het geeft een ongelooflijke kick als je voelt en hoort dat zoveel mensen achter je staan. Dan krijg je als speler extra kracht. Ik zou tegen alle Ajacieden willen zeggen: kom zondag naar de ArenA en steun ons."
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:53 schreef Houniet het volgende:
ligt het aan mij, of komt Ajax steeds meer met gratis Ajax tv?
Zo denkt iedereen, behalve de gemeentequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Volgens mij moeten ze eerst is kappen om er bij voorbaat al zoveel ME'ers heen te sturen, niet dat ik er het fijne van weet.
graties hequote:
Leuk filmpje ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
Een dag om nooit te vergeten: 13 mei
Ajax tv
Tatanka set downloaden doet het ook al niet dus misschien ligt het aan mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:27 schreef Houniet het volgende:
nou dan ga je naar http://www.ajaxinternettv.nl en dan staat hij tussen de laatste video's
Ow dat is hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Werkt alleen in IE hè, Firefox werkt ie niet....hier iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |