Dat is toch echt Gabri zijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef Chadi het volgende:
Wat een lul he.. door die beker finale missen wij wel een belangrijke speler voor de play offs
Je kan toch wel degelijk zeggen dat die finale de competitie beinvloedt heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is toch echt Gabri zijn eigen schuld.
Al kan ik het hem niet kwalijk nemen. Misselijk ventje die de zeeuw
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan toch wel degelijk zeggen dat die finale de competitie beinvloedt heeft.
tja ach.. makkelijk om 't daar op af te schuiven. Hij had niet zo'n domme actie moeten maken tegen de de Zeeuw. En als Ajax zijnde wil je toch alle finales spelen. Dus ook de beker. Nu moeten ze gewoon nog (hopelijk) 3x vol aan de bak!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan toch wel degelijk zeggen dat die finale de competitie beinvloedt heeft.
Idd, al dat gezeur ook over die korte voorbereiding, dan had je maar kampioen moeten worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
tja ach.. makkelijk om 't daar op af te schuiven. Hij had niet zo'n domme actie moeten maken tegen de de Zeeuw. En als Ajax zijnde wil je toch alle finales spelen. Dus ook de beker. Nu moeten ze gewoon nog (hopelijk) 3x vol aan de bak!
Wij horen die underdogpositie helemaal niet in te nemen, Wij zijn Ajaxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd, al dat gezeur ook over die korte voorbereiding, dan had je maar kampioen moeten worden.
Maar aan de andere kant snap ik Ten Cate en Van Gaal ook wel weer, lekker een beetje zeuren, de druk ietwat wegnemen, de underdogpositie proberen in te nemen.
*eens is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij horen die underdogpositie helemaal niet in te nemen, Wij zijn Ajax
toch
Zo ga je inderdaad om met je helden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef devv05 het volgende:
Kluivert is een legend.. en een huichelaar. Sorry, maar die hoef ik nu echt niet meer terug. Had ie maar eerder na moeten denken.
jup klopt volgens mij ook! kwam hem afgelopen WK ook tegen als gast bij Villa BVD na de wedstrijd Nederland - Portugal! Toen vertelde hij in ieder geval dat hij gestopt was met voetbal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Dani is toch al gestopt? Was volgens mij TV-presentator geworden ofzo.
Die is dood.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef Houniet het volgende:
hoe is het met hem eigenlijk? kwam hem toevallig tegen
[afbeelding]
Sorry, daar wordt iemand bij mij geen held door.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani is wel een held. Dat hij die Lodewijks z'n kop er bijna afschopte zal ik nooit meer vergeten
Bij mij wel. En bij velen anderen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sorry, daar wordt iemand bij mij geen held door.![]()
Ja dan ben je meteen een held...... ahum!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani is wel een held. Dat hij die Lodewijks z'n kop er bijna afschopte zal ik nooit meer vergeten
Ik blijf het een vuile actie vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij wel. En bij velen anderen ook
Je moet er idd niet te lang bij stil staan. Maar netjes was het niet! En een held wordt je door het voetballend te laten zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
mwha vond het toen ook niet netjes, alleen nu kan ik er wel om lachen
Zijn goals in zijn eerste wedstrijd voor Ajax tegen Glasgow Rangers helpen daar ook aan mee. Even als zijn mooie stiftballetje tegen feyenoord toen we met 4-0 wonnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Ja dan ben je meteen een held...... ahum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |