Mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Atlético Madrid uit...
Op de training keek een terminaal Portugees jongetje (hij had nog maar erg kort te leven) met z'n ouders naar de training en in het bijzonder naar Portugees Dani. Ze raakten aan de praat en Dani regelde kaarten voor ze. Dani liet een foto van het kind op een shirt drukken en droeg dat shirt onder zijn wedstrijdshirt. In de wedstrijd was het op een gegeven moment 1-1 en ergens in de 80e minuut mocht Dani een vrije trap nemen. Hij schoot 'm binnen, maar het doelpunt werd afgekeurd: De vrije trap moest opnieuw worden genomen. Dani ging er achter staan en scoorde: Vervolgens rende hij naar dat jongetje toe, trok zijn wedstrijdshirt uit en onthulde zo het shirt met de foto van het jongetje er op. De ouders van dat jongetje moesten huilen, het hele stadion was opeens stil (zowel Atlético als Ajax supporters) en leefde mee. Op die manier heeft Dani voor één van de meest indrukwekkende stadionmomenten uit de voetbalhistorie gezorgd.
onderkant lat, BAMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani scoorde die wedstrijd toch niet met een vrije trap, maar na een assist van Wooter? Verder kan ik me dat verhaal nog wel herinneren ja.
Kan best dat ik me op dat punt vergis; Ik meen dat er eerst een goal werd afgekeurd na een vrije trap en dat ie toen opnieuw moest worden genomen, het is ook al lang geledenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dani scoorde die wedstrijd toch niet met een vrije trap, maar na een assist van Wooter? Verder kan ik me dat verhaal nog wel herinneren ja.
dat waren nog eens lelijke shirtsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Sethje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0QQvZnizMCc
na 2.30 ongeveer...assist van wooter
ik heb die nog, met Litmanen achteropquote:
zo kan je het ook bekijken jaquote:
Heb dat ding nog gehad vroeger.quote:
quote:Patrick Kluivert heeft gezegd dat hij zijn loopbaan graag bij Ajax zou willen afsluiten en trainer Henk ten Cate toont zich bereid daarin mee te denken. “We hebben het hier natuurlijk niet over zomaar iemand,” aldus Ten Cate. “En ik kan me voorstellen dat Kluivert graag terug wil keren bij Ajax. Maar ik word hier nu opeens out of the blue mee geconfronteerd. Intern hebben we er nog nooit over nagedacht of over gesproken om Kluivert terug te halen. Dus kan ik alleen maar zeggen, dat ik Patrick een aardige vent vind, waar ik prettig mee heb samengewerkt bij Barcelona.”
Ten Cate wist ook, ‘voor een mooi verleden krijg je een vetleren medaille’. “Maar het gaat me te ver om iemand van zijn statuur hier zomaar even af te serveren. Ik heb er in ieder geval geen enkel probleem mee dat Kluivert een bepaalde wens uitspreekt. Maar voordat ik inhoudelijk commentaar geef, wil ik het eerst intern bespreken.”
Sportweek.nl
Henkquote:
quote:Kennedy Bakircioglu is rond met Ajax. De rechtsbuiten van FC Twente heeft een akkoord bereikt met de Amsterdamse club. Dat heeft Henk ten Cate vrijdagmiddag gezegd op de persconferentie.
Naar verwachting zal Bakircioglu een contract bij de Amsterdammers tekenen zodra FC Twente is uitgespeeld in de play-offs.
De Zweed speelde twee seizoenen bij FC Twente. Daar was hij goed voor 23 doelpunten. Voor zijn periode bij Twente was hij actief in Griekenland en in zijn vaderland bij Hammarby IF.
quote:De wedstrijd tussen Ajax en Heerenveen in de eerste ronde van de play-offs aanstaande zondag, wordt gefloten door Ruud Bossen.
De arbiter wordt in de Amsterdam ArenA geassisteerd door Meenhuis en Geutjes. De vierde official is Reinold Wiedemeijer. Het duel begint zondag om 14.30 uur.
quote:Ajax, PSV en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.
Elke ster symboliseert 10 landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen. Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen.
Het ereteken is niet groter dan 2 cm in doorsnede en komt boven het clublogo.
quote:Zdenek Grygera komt dit seizoen niet meer voor Ajax uit. De uitwedstrijd tegen PSV, die de Amsterdammers met 1-5 wonnen, was zijn laatste wedstrijd voor 'De Godenzonen'. 'Zeg nooit nooit, maar in principe is het seizoen voor mij wel voorbij', aldus de Tjech vrijdag in het Ajaxjournaal.
Grygera kampt al sinds eind maart met een blessure aan zijn binnenmeniscus van zijn linkerknie.
De verdediger speelde vier jaar voor Ajax en zal van af komende zomer voor het Italiaanse Juventus uitkomen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben benieuwd of er daadwerkelijk intern over Kluivert gesproken wordt. Wat zou het toch prachtig zijn als Kluivert terugkeert!
quote:Ten Cate:"Partick zou een aanwinst zijn"
Henk Ten Cate heeft zijn respect geuit voor Patrick Kluivert. Wel vertelde de Ajax-trainer dat hij de aanvaller niet 'zomaar' even aan zijn selectie wil toevoegen.
"Als we over Kluivert praten, dan is dat natuurlijk niet zomaar een speler," aldus de Ajax-trainer. "Hij heeft een hele grote erelijst. Ik heb zeker wel respect voor hem. Maar ik wordt hier nu zomaar mee geconfronteerd. Natuurlijk zou een speler als Kluivert een goede aanwinst zijn. Maar we moeten het eerst intern bespreken."
Patrick Kluivert liet gisteren weten graag zijn carrière af te willen sluiten bij Ajax en psv heeft te kennen gegeven geen gebruik meer te willen maken van zijn diensten.
Het was iig geen Atletico Madrid uit, daar scoorde De Boer, Dani en Babangida en die goal van Dani was die bal onderkant latquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kan best dat ik me op dat punt vergis; Ik meen dat er eerst een goal werd afgekeurd na een vrije trap en dat ie toen opnieuw moest worden genomen, het is ook al lang geleden. Maar ik zal nooit meer vergeten dat ie z'n shirt uittrok en wat er daarna plaats vond.
Goed idee, op naar ster nummer 3quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
NIEUWS
Ajax, PSV en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.
Elke ster symboliseert 10 landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen. Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen.
Het ereteken is niet groter dan 2 cm in doorsnede en komt boven het clublogo.
- Het kost niks. Hij is transfervrij en zal echt geen hoog salaris eisen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik snap het verhaal Kluivert niet echt.
Ja voor de nostalgie is het prachtig, maar verder heb je er toch geen kut aan
Precies. Een veel betere pinchhitter die het Ajax spelletje begrijpt vindt je niet. Plus de kans dat ie zich bij Ajax weer de oude gaat voelen....de minuten dat ie speelde bij PSV vond ik al veelbelovendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het kost niks. Hij is transfervrij en zal echt geen hoog salaris eisen.
- Hij heeft veel ervaring en kan dat overbrengen, zie: o.a. Affelay.
- We zitten niet ruim in de spitsen.
- Hij kan als pinchhitter fungeren.
- Hij kan Babel leren koppen.
- 24-05-1995
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef BB-boy het volgende:
Ze zullen er een hele Kluif aan hebben om hem goed te laten voetballen.
Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Sethje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0QQvZnizMCc
na 2.30 ongeveer...assist van wooter
bij ons schittert iedereenquote:
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Mr.Mills het volgende:
de minuten dat ie speelde bij PSV vond ik al veelbelovend.
Dat is wel de prachtige goal tegen Atletico waar het over ging, of het ook dat verhaal was weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?
(wel een mooie goal)
Deze goal (zn eerste dacht ik) was briljant en typisch kluivert:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.
Precies mijn reactie maandagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
De supporters bij de 1-1 van Huntelaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
18 of 19 meen ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vooral die Dos Santos lijkt me wel wat, is nog vrij jong toch?
Ezquerro is best goed. Alleen niet goed genoeg voor een basis plaats van Barcelona.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef Nashje het volgende:
Dos Santos lijkt me ook wel wat. Die Ezquerro lijkt me niet echt iets.
vooral als Kluivert ook nog eens zou komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij Bilbao was Ezquerro één van de betere spitsen in de Spaanse competitie en ook wel in beeld bij de nationale ploeg. Zie alleen niet direct plek voor hem als Kennedy komt en de andere aanvallers blijven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
vooral als Kluivert ook nog eens zou komen.
quote:11/5/2007 - Cohen: mogelijk alleen seizoenkaarthouders bij nieuwe huldiging Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft op de vele politieke vragen over de rellen na de huldiging van Ajax laten weten dat hij van plan is om hooligans preventief te gaan oppakken als het vermoeden bestaat dat het tot rellen gaat komen, bijvoorbeeld als groepen fans naar het Leidseplein trekken zoals bij de huldiging.
Huldigingen in het centrum zullen waarschijnlijk niet meer worden toegestaan. "Als er wat gevierd wordt, dan waarschijnlijk in de Amsterdam ArenA en mogelijk zelfs alleen met seizoenkaarthouders" aldus Cohen in De Telegraaf. Cohen zou zo fans die alleen maar komen om rel te schoppen willen weren.
quote:11/5/2007 - Jaap Stam vraagt om steun zondag
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Op de officiele website heeft Jaap Stam om steun gevraagd van de fans voor het duel tegen Heerenveen zondag. "We hebben jullie steun hard nodig. Het wordt een pittige klus en we moeten aan de bak. In de bekerfinale tegen AZ hadden we het ook niet gemakkelijk, en toen hebben onze supporters ons er écht doorheen gesleept. Het geeft een ongelooflijke kick als je voelt en hoort dat zoveel mensen achter je staan. Dan krijg je als speler extra kracht. Ik zou tegen alle Ajacieden willen zeggen: kom zondag naar de ArenA en steun ons."
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:53 schreef Houniet het volgende:
ligt het aan mij, of komt Ajax steeds meer met gratis Ajax tv?
Zo denkt iedereen, behalve de gemeentequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Volgens mij moeten ze eerst is kappen om er bij voorbaat al zoveel ME'ers heen te sturen, niet dat ik er het fijne van weet.
graties hequote:
Leuk filmpje ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
Een dag om nooit te vergeten: 13 mei
Ajax tv
Tatanka set downloaden doet het ook al niet dus misschien ligt het aan mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:27 schreef Houniet het volgende:
nou dan ga je naar http://www.ajaxinternettv.nl en dan staat hij tussen de laatste video's
Ow dat is hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Werkt alleen in IE hè, Firefox werkt ie niet....hier iig niet.
Ik zie het alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Werkt alleen in IE hè, Firefox werkt ie niet....hier iig niet.
Maar da's logischquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik zie het al.
System.Runtime.InteropServices.COMException (0x8004800E): Exception from HRESULT: 0x8004800E. at WMRMOBJSLib.WMRMLicGenClass.GetLicenseToDeliver() at ASP.generatelicense_aspx.__Render__control1(HtmlTextWriter __output, Control parameterContainer) in W:licenseserverwwwgeneratelicense.aspx:line 230 SELECT keyID, seed, publicKey, rightsString FROM Licenses WHERE (contentID = 3414)
ik zie ajax zelden spelen, maar ik hoor toch vaak positieve commentaren als De Mul speelt ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een speler als Bakircioglu heeft in ieder geval veel meer rendement dan een angsthaas als de Mul.
De Mul heeft goede wedstrijden gespeeld (ook mindere, maar ik was wel tevreden), maar hij vindt de sfeer bij Ajax in de kleedkamer te hard.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik zie ajax zelden spelen, maar ik hoor toch vaak positieve commentaren als De Mul speelt ?
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers héquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Mul heeft goede wedstrijden gespeeld (ook mindere, maar ik was wel tevreden), maar hij vindt de sfeer bij Ajax in de kleedkamer te hard.
Nou, een Thomas Vermaelen heeft zich de Amsterdamse bluf snel eigen gemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers hé![]()
Ja, het is niet meteen een onverdeeld succes, Belgen bij Ajax. Al is Vermaelen een gewaardeerde kracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tja wij Belgen zijn veel braver dan de Nederlanders, en zeker dan Amsterdammers hé![]()
wie volgt er überhaupt Ado ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het is niet meteen een onverdeeld succes, Belgen bij Ajax. Al is Vermaelen een gewaardeerde kracht.Vertonghen mag ook terug wmb, Delorge is even afwachten, heb ik niet echt gevolgd dit jaar.
Ik moet zeggen dat die Delorge mij in de samenvattingen wel positief opvielquote:
Dat geeft al meteen aan waarom AZ geen topclub is en Feyenoord wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Tof dat we in Nederland nu ook met die kampioenssterren gaan spelen. Seizoen 2008-2009 dus 3 gouden sterren op de borst en dat duurt even voordat iemand anders er 3 heeft.
Ja ik zat verkeerd te kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
jawel hoor. Feyenoord heeft al 14 landstitels. Als je er 10 hebt krijg je er 1.
toch?
HVV???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef VoreG het volgende:
Ik zit er helemaal naast.
1. Ajax : 29
2. PSV: 20
3. Feyenoord: 14
4. HVV: 9
5. Sparta: 6
6. RAP, HFC Haarlem : 5
7. Go Ahead: 4
8. Willem II, HBS: 3
9. RCH, ADO, Heracles: 2