Altijd handig hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n kelder heb ik hier trouwens niet. Misschien toch wel jammer.. kun je fijn al je zooi in pleuren en het er 14 jaar later eens uithalen
Het ligt speciaal gerangschiktquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ziet je dat, daarzo,
ja, daaronder, op die foto daarja,
wijn
Da's best fijn iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n kelder heb ik hier trouwens niet. Misschien toch wel jammer.. kun je fijn al je zooi in pleuren en het er 14 jaar later eens uithalen
Zelftap wijn.. geweldig iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ziet je dat, daarzo,
ja, daaronder, op die foto daarja,
wijn
dat zou helemaal een schande zijn, koffie over datumquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Altijd handig he
editje: maar er was geen koffie over datum (zover ik zag) dus dat is goed
champagne? of mousserende wijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het ligt speciaal gerangschikt
Daar liggen 3 flessen champagne bovenop,
daaronder 12 flessen rood,
3 wit daaronder, en daar weer onder 1 rosé
In de koelkast in de schuur ligt ook nog een krat bier, 4 flessen wit, 4 champagne, en 4 rosé
Ik heb liever die vaten, die je ook in frankrijk kan kopen, maar deze is ook best te zuipen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zelftap wijn.. geweldig idd
allemaal dingen die ik herken van toen ik tot 2002 in de supermarkt gewerkt heb.
gloeilampen maakt philips niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, er springt een Philips lampje kapot. Tijd om mijn aandelen morgen wat te laten stijgen. 1 nieuw gloeilampje
Echte champagne.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
champagne? of mousserende wijn, echte champagne is duur, en 3 flessen, minimaal 100 euro!!!
![]()
wel veel rood dus, ik hou meer van witte wijn, maarja, vooral bier natuurlijk
Echte!! dat heb ik nog nooit gehad, alleen van die fake dingen, voor hooguit 10 euro per fles,quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echte champagne.
Ik zal er eens een uit trekken
Wat heb je te vieren, mijn vriend?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echte champagne.
Ik zal er eens een open trekken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat heb je te vieren, mijn vriend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wit is inderdaad lekkerder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
champagne? of mousserende wijn, echte champagne is duur, en 3 flessen, minimaal 100 euro!!!
wel veel rood dus, ik hou meer van witte wijn, maarja, vooral bier natuurlijk
Ja, deze zijn wel prijzig maar er is niet voor betaaldquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Echte!! dat heb ik nog nooit gehad, alleen van die fake dingen, voor hooguit 10 euro per fles,
maar champagne, amai zeg!
Hillemaal niks, maar er gaat als ik klaar ben met m'n examens wel zo'n fles openquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat heb je te vieren, mijn vriend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en ik ga maar eens richting bed geloof ik. Morgen weer op tijd op.. hoop ik.
Leuk zo'n vader.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, deze zijn wel prijzig maar er is niet voor betaald
Tenminste, de meeste niet.
M'n pa komt heel vaak thuis met een fles champagne...
Allemaal van relatiegeschenken enzo
[..]
Hillemaal niks, maar er gaat als ik klaar ben met m'n examens wel zo'n fles open
edit:
dit soort spul ligt er ook tussen: http://www.demand.be/ned/geschenk.asp?nr=503&geschenk=Gosset%20Champagne%20Grand%20Mill%C3%A9sime%201996
alleen maar flessen van gosset eigenlijk
professioneel is door de shredder?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Armoedzaaier het volgende:
Zo. Nog één stapeltje documenten professioneel verwijderen uit het bedrijf en dan naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Je usericonquote:
Sowieso. Wat doet iedereen met zn usericon these days hier. Ik word er kriegel vanquote:
Doe eens ctrl+F5.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Die doet het gewoon bij mij.
Oh, nu doet 'ie 't niet meer.quote:
oehquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef Pheno het volgende:
Bobotie
wat is er?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:45 schreef crossover het volgende:
Geen usericon = geen persoonlijkheid.
Waar is eer-ik? Ik zie alleen maar een empty shell
Je dingetje doet het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:09 schreef eer-ik het volgende:
wat is er?
rijst. en wel nu tijdens het fokken, op de bank, kijkend naar de Nannyquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh![]()
Heb je het met rijst, of met stokbrood gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |