Die cap was van Lieke en Huubquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
hahaha onze holbewoner toch, knusjes met Amanda wat een trieste gast man.
Jan is niet onaardig, misschien wat mediageil?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
nee die is al weer een woedende brief aan Amanda aan het schrijven .quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En zegt Brian als je zo doorgaat ben je niet me zoon mee hoor!
Ik heb Kenneth ook nog![]()
Relaxtie man ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
Als ie mij er maar buiten laatquote:
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mensen die denken dat een John de Mol of een of een Jan helemaal geen tijd hebben.
Maar juist voor zulke dingen waar hun passie inzit doen ze maar al te graag.
Oeps jammer, dacht Amanda en Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die cap was van Lieke en Huub
Opoe is toch patat halen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja niet even tegen Jan gaan krijsen? WE ZIJN HIER AAN HET WERK, ZO KOMT HET NOOIT AF!!!!![]()
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...
Denk ik dan.
Gewoon zakelijk blijven, goed hoor Jantje:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Day het volgende:
De interviewer wil weten wie Jan's favoriete bewoner is, maar hij ontwijkt de vraag.
Bel je me snel ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ach, het geluid van Brian kan er alleen beter op worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Staat die gitaar nog buiten lekker schoon te spoelen?
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Huubje ligt nogal zwaar te ademen bovenop Lieke.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Konijnen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Die witte latex dekt wel verdomd goed! De goedkope versie die ik altijd koop is toch een ander verhaal.
Gisteren een stukje van de uitzending meegekregen, toen kwam Lieke erin. Beetje raar dat ze nu opeens fast forwarden naar vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Hoeven we dat irritante gepingel ook niet meer aan te horen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)
Totale gektequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik begin jaap steeds meer te waarderen.
Moet echt soms om hem lachen.
Nu begrijp ik (na het zien van wat filmpjes van Monique) waarom jaap steeds populairder wordt en ik kan daar mee leven.![]()
Dus kijk ik er maar niet naarquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.
Over een uur? Welke uitzending dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Maar wel bang voor de grote Olifantquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia is niet bang voor de boze wolf.
RTL Boulevardquote:
Mischien mot je sjonnie ook ff laten bellen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.
Koop een computer met voice recognition, dan kun je mee pianolen en toch commentaar geven.quote:
Gut o gut.. dat hebben jullie weer aardig voor elkaar dan.quote:
Aha.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik begin jaap steeds meer te waarderen.
Moet echt soms om hem lachen.
Nu begrijp ik (na het zien van wat filmpjes van Monique) waarom jaap steeds populairder wordt en ik kan daar mee leven.![]()
Met Mark ( de schilder) ?quote:
Die doen het inmiddels ook weer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik ontwijk zoiezo dat knusse gedoe van Huub en Lieke en voorheen Amanda en Brian.
Als ik het goed begreep kwam dit over 'n uur in een uitzending over 'wonen' of 'verbouwen' of zo iets. Niet in de DGK-uitzending.quote:
Huupie daald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij vinden wippende bewoners niet leuk![]()
Ik zal Talpa eens vragen of ik John de Mol kan spreken inzake latex-advies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Mischien mot je sjonnie ook ff laten bellen?
Geen probleem, want sjon gaat regelmatig stappen met Robert de Leero:-)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zal Talpa eens vragen of ik John de Mol kan spreken inzake latex-advies.
En dan maar hopen dat ik niet verkeerd begrepen word.
Is dat die dyslectische (geil)neef van Robert de Niro?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen probleem, want sjon gaat regelmatig stappen met Robert de Leero:-)
Niet alleen in een tent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Sexen in een tent met regen is heeeerlijk
Sex in een tent is niet verkeerd nee. Heeft een bepaald extra Vibe wat je thuis toch niet heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Sexen in een tent met regen is heeeerlijk
Dan maakt hij caps?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
Lieke laat zich alweer bijna bewerkstelligen door Huub.
Als Scanman dit zou zien!![]()
Lieke doet goed mee aan het programma.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ergens onder deze lappen ligt Lieke zwaar te ademen, ze zijn stevig bezig
[afbeelding]
De kapster vertelde Robbie himself.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is dat die dyslectische (geil)neef van Robert de Niro?
Dat klinkt in ieder geval wel een stuk beter als dat dood gedoe van Brainless en delliequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
jaja, Rellen, letterlijk en figgurlijk naaien, ruzie maken, toch geen slechte keuze van Talpa.quote:
Allemaal tegelijk? Dat is echt multitaskenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
OK mensen, ik ga de was even ophangen, stofzuigen, m'n kleine lieverd van de creche halen en dan eten koken. Later!![]()
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke pijpt Huub
[afbeelding]
Stel je op als een gebruiksvoorwerp en je wordt als dusdanig gebruikt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste nog pret onder de dekens, itt Amanda die gewoon genomen werd......![]()
Het zal moeilijk zijn voor Scan om toe te geven dat de acties van afgelopen nacht tevoren waren doorgesproken, en dus not realquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
Ja.. Dellie hoor je echt nooit enige kreuntjes vertonen. Toen Huub Amanda ff pakte waren het al meer kreunen dan Brian in totaal bij elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval wel een stuk beter als dat dood gedoe van Brainless en dellie
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
OK mensen, ik ga de was even ophangen, stofzuigen, m'n kleine lieverd van de creche halen en dan eten koken. Later!![]()
Was geen pijpen maar trekken. En idd, hij zoent haar liefdevol tijdens het naspel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
Maar ik begrijp dat hier wat meer passie bij aan te pas komt dan bij Amanda en Brian?
Ik denk dat Brian alleen klaar kan komen als hij Amanda´s gezicht niet ziet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste nog pret onder de dekens, itt Amanda die gewoon genomen werd......![]()
Kom op zeg. Dat kind vind er geen flikker aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef reagluurder het volgende:
Linkje naar you tube van Brian en dell. http://www.youtube.com/watch?v=hK1QiFruUyA
In een tentje "bewerkstelligen"
Kijk, dat is nog eens een goede reden om eenmalig de uitzending te bekijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dikke kans dat de latex/verfleverancier op de aftiteling van de desbetreffende uitzending komt te staan als sponsor.
Meer dan dat, de man heeft wel monsterlijke blikken.@quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Nicolaas spijt hebben dat hij is teruggegaan in de villa ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |