Fear and Boulimia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Chowi het volgende:
Fier en bamilie.
Die vind ik wel leuk.quote:
*slikt razernij in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef rompompom het volgende:
Ik had een TT als "Pijpen is gezond!" verwacht, maar deze mag ook wel.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, wacht, we hebben een vervanger!
Op dat speciale plekje? Tijd voor een bezoek aan je huisarts Chow.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Chowi het volgende:
Jongetjes, jongetjes toch. Volgens mij begint het te jeuken aldaar.
Lijkt me ook 14.hivquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Op dat speciale plekje? Tijd voor een bezoek aan je huisarts Chow.
Ik heb het niet over mezélf!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Op dat speciale plekje? Tijd voor een bezoek aan je huisarts Chow.
Tis er?quote:
Ja ja ja, je bent een miskend genie, bla bla bla.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef Stofje het volgende:
De post vóór mij was óók al een topickill. Het ligt gewoon aan júllie!
Ik zit. Belachelijk mislukt hoopje organen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Stofje het volgende:
Wat loop jíj nou weer allemaal te provoceren, achterlijke tyfusmongool?
Denken is voor gefrustreerde, verzuurde ex-crew.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Stofje het volgende:
Je denkt dat je leuk bent hè? Néé! Je bent een bijdehand, irritant, nietstoevoegende kutuser!
Hi! Wanna share some popcorn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef SiemeN het volgende:
Het is hier weer gezellig.
Goh, kom met wat beters, achterlijke idioot. "Héé, hij is crew geweest en héé, hij doet niet lief tegen me, dús is het verzuurde ex-crew". Een optelsom die werkelijk nérgens over gaat. Maar goed, dat zijn we gewend van jou.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Denken is voor gefrustreerde, verzuurde ex-crew.
Waar denk je dat ze die vetrolletjes van heeft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal ook eens een keer actief meedoen.
Ik meng mij niet in zulks een verlagende "discussies".quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal ook eens een keer actief meedoen.
IK BEN KEIVEEL AFGEVALLEN HODFRDOMME!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die vetrolletjes van heeft?
Thanks, maar ik heb apekoppen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vreet het er nu weer net zo gemakkelijk bij? Slapjanus.
Nee, jouw "bijdehand, irritant, nietstoevoegende kutuser" was lekker origineel. En nog met spelfouten ook; "bijdehand" had "bijdehande" en "irritant" had "irritante" moeten zijn. Maar goed, wie ben ik, jij bent de schrijver hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, kom met wat beters, achterlijke idioot. "Héé, hij is crew geweest en héé, hij doet niet lief tegen me, dús is het verzuurde ex-crew". Een optelsom die werkelijk nérgens over gaat. Maar goed, dat zijn we gewend van jou.
Hey, als iemand hier de schrijver is, dan ben ik het, hmkay?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jouw "bijdehand, irritant, nietstoevoegende kutuser" was lekker origineel. En nog met spelfouten ook; "bijdehand" had "bijdehande" en "irritant" had "irritante" moeten zijn. Maar goed, wie ben ik, jij bent de schrijver hier.
Welk boek heb jij dan geschreven, o grote Librisprijs winnaar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, als iemand hier de schrijver is, dan ben ik het, hmkay?
'Bijdehande'? Is het niet 'bijdehante'? Of 'bijdehandte'? Ik weet het eigenlijk niet, het heeft wel een overduidelijke t-klank. Kom, we vragen het aan onzequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jouw "bijdehand, irritant, nietstoevoegende kutuser" was lekker origineel. En nog met spelfouten ook; "bijdehand" had "bijdehande" en "irritant" had "irritante" moeten zijn. Maar goed, wie ben ik, jij bent de schrijver hier.
Ik heb op Van Dale gekeken, maar de 'vervoeging' ervan staat er niet bij. Ik ging er dus maar vanuit dat er 'gewoon' (wat is gewoon in het Nederlands?) een 'e' achter geplakt zou worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
'Bijdehande'? Is het niet 'bijdehante'? Of 'bijdehandte'? Ik weet het eigenlijk niet, het heeft wel een overduidelijke t-klank. Kom, we vragen het aan onzeschrijver
hier.
DE ONTDEKKING VAN DE HEMEL ONDER HET PSEUDONIEM HARRY MULISCH, VLEGEL! DENK MAAR NIET DAT JE BETER BENT OFZO!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welk boek heb jij dan geschreven, o grote Librisprijs winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |