quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef agter het volgende:
camera een ietsje naar links aub...
Natuur <> gezond. Sterkste gifstoffen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook puur natuur producten op de markt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef solara4 het volgende:
tjeetje das schrikken ff kijke hoe het is en wat zie, die 2 liggen weer te konijnen
Ze spoelt alleen maar af, als je dan het water gebruikt om ook werkelijk te reinigen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef voyeur het volgende:
Game on. Was nog blijven hangen bij.
[..]
Natuur <> gezond. Sterkste gifstoffen zijn natuurlijk.
Jullie hebben een raar idee over hygiene. Eenmaal daags douchen met water is meer dan genoeg. Je gaat er ook niet van stinken en het is dus gezonder dan al die aansporingen in de laatste 1000 Cossen. Je mag zelf doen wat je wil, maar Amanda beschuldigen terwijl ze juist heel gezond bezig is, is raar en zorgt ervoor dat er weer een generatie vrouwen allerlei rotzooi in hun gaat smeren met alle nare gevolgen van dien.
Ik smeer al bijna veertig jaar van alles op mijn lijf tijdens het douchen en heb nog geen nare gevolgen van dien ondervonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef voyeur het volgende:
Je mag zelf doen wat je wil, maar Amanda beschuldigen terwijl ze juist heel gezond bezig is, is raar en zorgt ervoor dat er weer een generatie vrouwen allerlei rotzooi in hun gaat smeren met alle nare gevolgen van dien.
Een nicht kan waarschijnlijk niet anders bij een vrouw..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef mootie het volgende:
Amanda wordt weer anaal bewerkstelligd?
Brian dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
En Brian heeft het voor elkaar, hij blijft buiten beeld ^_^
Zolang je de fa douchegel er niet recht inspuit zal het ook wel goed blijven gaan. Gelukkig maar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik smeer al bijna veertig jaar van alles op mijn lijf tijdens het douchen en heb nog geen nare gevolgen van dien ondervonden.
This is the best I can do, camera hangt verkeerd.quote:
En Nena?quote:
En ik heb er nog eentje van de voorbereidingen in de OP... ze controleert nog even of ze in beeld is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
This is the best I can do, camera hangt verkeerd.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef noekje het volgende:
Zolang je de fa douchegel er niet recht inspuit zal het ook wel goed blijven gaan. Gelukkig maar!
Vanmorgen te lang in de zon gelegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Van VOL gepikt.
Dat rode hoofd.
Mijn idee ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
Klaar? Wat heeft Amanda hier zelf aan gehad, de domme, domme meid?
Ze hebben wel schik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Staan die 2 gozers nu klaar om de camerapositie in de tent aan te passen?![]()
Grapje zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef F04 het volgende:
wat is NAT?
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Polonium-120 het volgende:
het eerste dat brian zegt na de daad is: "we hebben zelfs kleine lampjes in de tent"![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef solara4 het volgende:
heeft amanda er nu iets aan gehad?????
dit is gewoon misbruikquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Polonium-120 het volgende:
het eerste dat brian zegt na de daad is: "we hebben zelfs kleine lampjes in de tent"![]()
Amanda is in een minuut of 3 van achter bewerkstelligd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef solara4 het volgende:
wat hebben ze in vredesnaam nu gedaan???
zal niet veel schelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet geklokt, maar ik schat zo 3 minuten. Zit ik er ver naast?
Nee, ik noteerde vlak hierboven hetzelfdequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet geklokt, maar ik schat zo 3 minuten. Zit ik er ver naast?
En mijn opa werd honderdtwintig en rookte elke dag vijf pakjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik smeer al bijna veertig jaar van alles op mijn lijf tijdens het douchen en heb nog geen nare gevolgen van dien ondervonden.
Scherp Sherlockquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef Ecila111 het volgende:
Volgens mij is de schouw van de keuken nu rood.
we weten niet of hij is klaar gekomen (deze keer)....trouwensquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is in een minuut of 3 van achter bewerkstelligd.
Maar een wasje na de sex is wel een aanradertje toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
En mijn opa werd honderdtwintig en rookte elke dag vijf pakjes
Je kunt het niet willen geloven, maar maximaal eenmaal daags een niet te warme douche van maximaal twee minuten zonder gebruik van douchegel of whatever waar dan ook op je lichaam is het devies. En nee, daar ga je niet van stinken.
Er is hoop voor mequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef voyeur het volgende:
En mijn opa werd honderdtwintig en rookte elke dag vijf pakjes
Ik wil het best geloven, alleen hanteer ik voor mezelf een aromatischer devies.quote:Je kunt het niet willen geloven, maar maximaal eenmaal daags een niet te warme douche van maximaal twee minuten zonder gebruik van douchegel of whatever waar dan ook op je lichaam is het devies. En nee, daar ga je niet van stinken.
De penis van Brian zal ook wel lekker aankoeken zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef solara4 het volgende:
gatverdamme moet er ook niet teveel over nadenken: maar als het gekomen waar laat zij dat dan, of slikt ze het door, (dat heb ik niet meegekregen)
Nee joh, gewoon bij Huub gaan liggen en hetzelfde laten doen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar een wasje na de sex is wel een aanradertje toch?
NAT = De tekst op de rug van Natasia. Ze is de schilders aan het helpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef F04 het volgende:
wat is NAT?
Brian voelde de ogen van Netty in zn rug branden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef SiRojK het volgende:
Amanda vond het maar lafjes.. Brian lult er omheen omdat het niet goed ging lijkt het...
Zei ze dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef SiRojK het volgende:
Amanda vond het maar lafjes.. Brian lult er omheen omdat het niet goed ging lijkt het...
... zo haar ex haar nog terug willen?...quote:
Oh noem je dat zo????quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Stupidisco het volgende:
ze liggen nu toch in de tent waar Brian met Natasia slaapt ? Zal Natasia leuk vinden als ze hoort dat er daar geneukt is....
Geintje van de schilders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
NAT = De tekst op de rug van Natasia. Ze is de schilders aan het helpen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |