quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef agter het volgende:
camera een ietsje naar links aub...
Natuur <> gezond. Sterkste gifstoffen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook puur natuur producten op de markt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef solara4 het volgende:
tjeetje das schrikken ff kijke hoe het is en wat zie, die 2 liggen weer te konijnen
Ze spoelt alleen maar af, als je dan het water gebruikt om ook werkelijk te reinigen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef voyeur het volgende:
Game on. Was nog blijven hangen bij.
[..]
Natuur <> gezond. Sterkste gifstoffen zijn natuurlijk.
Jullie hebben een raar idee over hygiene. Eenmaal daags douchen met water is meer dan genoeg. Je gaat er ook niet van stinken en het is dus gezonder dan al die aansporingen in de laatste 1000 Cossen. Je mag zelf doen wat je wil, maar Amanda beschuldigen terwijl ze juist heel gezond bezig is, is raar en zorgt ervoor dat er weer een generatie vrouwen allerlei rotzooi in hun gaat smeren met alle nare gevolgen van dien.
Ik smeer al bijna veertig jaar van alles op mijn lijf tijdens het douchen en heb nog geen nare gevolgen van dien ondervonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef voyeur het volgende:
Je mag zelf doen wat je wil, maar Amanda beschuldigen terwijl ze juist heel gezond bezig is, is raar en zorgt ervoor dat er weer een generatie vrouwen allerlei rotzooi in hun gaat smeren met alle nare gevolgen van dien.
Een nicht kan waarschijnlijk niet anders bij een vrouw..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef mootie het volgende:
Amanda wordt weer anaal bewerkstelligd?
Brian dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
En Brian heeft het voor elkaar, hij blijft buiten beeld ^_^
Zolang je de fa douchegel er niet recht inspuit zal het ook wel goed blijven gaan. Gelukkig maar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik smeer al bijna veertig jaar van alles op mijn lijf tijdens het douchen en heb nog geen nare gevolgen van dien ondervonden.
This is the best I can do, camera hangt verkeerd.quote:
En Nena?quote:
En ik heb er nog eentje van de voorbereidingen in de OP... ze controleert nog even of ze in beeld is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
This is the best I can do, camera hangt verkeerd.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef noekje het volgende:
Zolang je de fa douchegel er niet recht inspuit zal het ook wel goed blijven gaan. Gelukkig maar!
Vanmorgen te lang in de zon gelegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Van VOL gepikt.
Dat rode hoofd.
Mijn idee ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
Klaar? Wat heeft Amanda hier zelf aan gehad, de domme, domme meid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |