quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede muziek inderdaad.
kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Bos81 het volgende:
O ja dat nummer wat Borisz hoorde ken ik niet, zal wel een nieuwere zijn dan
Ai en nu rust houden of een verdere behandeling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook weer terug van de fysio..
Het is chaos in mijn rug.
Je gezondheid gaat boven alles, dus stoppen lijkt me geen slechte beslissing.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef DarkShine het volgende:
Twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt voor mijn werk.
Dat ik van school af ben is de juiste geweest voor me. Maar krijg met me huidige werk weer last van eczeem (stress, lange dagen...).
Denk dat ik ermee kap, in Maastricht zoeken ze nog lui op een callcenter (betere uren, zo goed als geen stress en zelfde loon)...
Absoluut een goede CD datquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 cd van (This Is My Truth Tell Me Yours) en die is zeker het luisteren waard.
Lijkt mij ook prima voor je rug.quote:
Wat nu, steunzolen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdere behandeling... Hij heeft even naar mijn houding gekeken, conclusie is dat bekken, middenrif, schouder en sommige wervels niet goed functioneren, scheef staan, beperkingen hebben en meer van dat soort grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |