kopieermachine begrijpt het allemaal nog niet zo.quote:op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef manneke_pils het volgende:
en diederik?
wat begrijp ik niet?quote:op woensdag 30 mei 2007 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
kopieermachine begrijpt het allemaal nog niet zo.
maar anyway, ontopic. rijmend over diederik's misère anders ga je maar ergens anders spelen. op je noteblock ofzo.
betrek diederik in dit helse topic,quote:op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef kopieermachine het volgende:
[..]
wat begrijp ik niet?zo wil je gewoon dat ik terug reageer hé! verklaar eens wat meer jij vuilzak. dan hoef ik ook niks te vragen
![]()
![]()
![]()
![]()
och, ben je nu echt zo dom als het achtereind van een koe?quote:op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef kopieermachine het volgende:
[..]
wat begrijp ik niet?zo wil je gewoon dat ik terug reageer hé! verklaar eens wat meer jij vuilzak. dan hoef ik ook niks te vragen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef diederik. het volgende:
[..]
och, ben je nu echt zo dom als het achtereind van een koe?
ik word van je offtopic posts en slechte rijm een beetje moe
helaas lig ik inmiddels al jaren onder de groene zoden
anders had ik je met alle plezier pijnlijk komen doden
snap je het topic nou écht niet? rijmpjes over een stervende diederik posten of optieften. dit is geen verkapt "hiphop" rijmpjes topic.quote:
quote:op woensdag 30 mei 2007 17:31 schreef siemen het volgende:
[..]
snap je het topic nou écht niet? rijmpjes over een stervende diederik posten of optieften. dit is geen verkapt "hiphop" rijmpjes topic.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |