... geel met eiwit wanneer brian daar lang blijft zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef 2live het volgende:
wordt het huis rood met wit?
Nee hoor er werd gezegd domme paarden, btw vind er niets aan om die Brain te horen, maar ik hoor hem nog liever als Huub die zegt respect voor vrouwen te hebben , ja ja maar wel konstant vrouwen op hun plaats zetten en dan trots zijn en erover pochen. bah ik snap niet dat er zoveel mensen in die kerel trappen, alletwee ,zowel Brain en Huub zijn IMO verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
[..]
we noemen hier alleen Brian en Amanda dom![]()
dat was dat putje vlgs Brian toch ook, ze moest zich eerst wassenquote:
ik hoor natas trouwens helemaal niet meer over wilgo en dr kindjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
natas kust Ton maar weer eens
Is dat echt een keer zo gegaan? Alweer een voorbeeld van een onbegrijpelijke Amanda.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was dat putje vlgs Brian toch ook, ze moest zich eerst wassen
Hij is helemaal leukquote:
nu wel, alles is gericht op Tonquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik hoor natas trouwens helemaal niet meer over wilgo en dr kindjes
heeft ze die nu definitief geblockt??
Ze is trouwens wel een STUK rustiger in zijn buurt, of zie ik dat verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
N: Ik heb vanavond last van mijn arm.
Ton: Die beweging ben je niet meer gewend.
N: Nee dat is waar, maar die is zo weer terug, en daar heb jij alleen maar profijt van.
Ik bedoelde overigens heel onschuldig het afvalputje in de douche.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was dat putje vlgs Brian toch ook, ze moest zich eerst wassen
ontelbare keren is er tegen haar gezegd dat ze stonk. Van de week zei Brian dat hij tegen haar had gezegd dat ze zich eerst moest wassen voor de sex.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat echt een keer zo gegaan? Alweer een voorbeeld van een onbegrijpelijke Amanda.
Ik begreep dat Brian een keer (of vaker) tegen haar gezegd heeft dat ze zich eerst moest wassen (voordat hij in haar wou komen enzo).quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens heel onschuldig het afvalputje in de douche.![]()
Begreep Disana's reactie misschien ook wel verkeerd?![]()
ik ken haar niet terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is trouwens wel een STUK rustiger in zijn buurt, of zie ik dat verkeerd.
Nou moet ik wel zeggen dat ik de indruk krijg dat ze zich nooit daar beneden wast.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef 2live het volgende:
[..]
ontelbare keren is er tegen haar gezegd dat ze stonk. Van de week zei Brian dat hij tegen haar had gezegd dat ze zich eerst moest wassen voor de sex.
Ze spoelt zich af , ik zie haar nooit douchegel oid gebruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Brian een keer (of vaker) tegen haar gezegd heeft dat ze zich eerst moest wassen (voordat hij in haar wou komen enzo).
Typisch para loco, om zoiets voor de camera te zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Brian een keer (of vaker) tegen haar gezegd heeft dat ze zich eerst moest wassen (voordat hij in haar wou komen enzo).
Wat zeg je dat netjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat ik de indruk krijg dat ze zich nooit daar beneden was.
Het is echt pathetisch zoals ze probeert een beetje liefde van hem te krijgen. Hij geeft helemaal niets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda Brainless rug kussen.
Dat valt mij ook telkens opquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze spoelt zich af , ik zie haar nooit douchegel oid gebruiken.
... die laat er ook geen gras over groeien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
N: Ik heb vanavond last van mijn arm.
Ton: Die beweging ben je niet meer gewend.
N: Nee dat is waar, maar die is zo weer terug, en daar heb jij alleen maar profijt van.
Getverdemme.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Ze spoelt zich af , ik zie haar nooit douchegel oid gebruiken.
gelukkig kunnen de streamers alleen zien en horen de rest van de zintuigen worden er goddank niet bij betrokkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat valt mij ook telkens op![]()
EDIT: Niet dat ik zoals sommigen naar dames onder de douche loer.![]()
Ik snap je niet?quote:
die gebruiken dan 1 zintuig nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef voyeur het volgende:
Douchegel en al die andere rommel is eigenlijk heel slecht. Dermatologen zweren bij water
Er zijn ook puur natuur producten op de markt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef voyeur het volgende:
Douchegel en al die andere rommel is eigenlijk heel slecht. Dermatologen zweren bij water
Overdadig is het wellicht schadelijk. Maar ik ruik toch liever fris en fruitig dan waterigquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef voyeur het volgende:
... ze is er bijna helemaal opgekropen... dat teasertje is niet voor een gat te vangen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef agter het volgende:
Amanda streelt Brian.
Dermatalogen gebruiken zelden hun zinnelijk tuig.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze er bijna helemaal opgekropen... dat teasertje is niet voor een gat te vangen...
de boerenbuitenlucht maakt Dellie hongerigquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze er bijna helemaal opgekropen... dat teasertje is niet voor een gat te vangen...
Zo denkt ze af en toe nog aan haar kidsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Ton is omgedoopt tot Monstertje........
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef 2live het volgende:
Brian is nu een kuiltje in het luchtbed aan het prikken
Op zich niet zo vreemdquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de boerenbuitenlucht maakt Dellie hongerig
Misschien moet ze eens contact opnemen met Ian-Nickquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Die spijkerbroek staat Amanda een stuk minder dan een maand of wat geleden.![]()
Ze heeft toch ooit beweerd dat geen man tegen haar verleidelijke charmes bestand is? Waarschijnlijk probeert ze dat nu te bewijzen. Ik hoop dat ze het deksel op de neus krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
Heeft Amanda nou helemaal niet door dat Brian haar met geen stok aanraakt? Of vindt ze dat geen probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |