Geheel mee eens. Ik ben ook erg blij dat Bolle en haar veulen al verhuisd zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar ze horen niet in de kooi, maar in een weiland met gras.
En zonder debielen die er wat mee wille uitspoken
Hoe zuurder, hoe beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Vanuit Engeland ontstaan hele schepen vol met zure regen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Fries is okay, had zichzelf ff uitgelaten. Heeft een klein sneetje aan de knie. De dierenarts kijkt er naar.
Das fijn, de guitaar staat buitenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Vanuit Engeland ontstaan hele schepen vol met zure regen.
[afbeelding]
van achter is hij zelfs leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Kinga het volgende:
*stream 1 fullscreen*
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=4557 Zou het heel fijn vinden als jullie het ook hier even vermelden, ook op vol is veel onrust hoe het is gegaan met Fries.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Fries is okay, had zichzelf ff uitgelaten. Heeft een klein sneetje aan de knie. De dierenarts kijkt er naar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brian neemt vast een voorschotje op zijn niet zo gouden toekomst...
[afbeelding]
doe jij danquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=4557 Zou het heel fijn vinden als jullie het ook hier even vermelden, ook op vol is veel onrust hoe het is gegaan met Fries.
alvast dank!
Van voren ook.quote:
Verhuisbericht:quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brian neemt vast een voorschotje op zijn niet zo gouden toekomst...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Carlaa het volgende:
Cam 1 + 2 = klussen met kijkers
Cam 3+4= klunzen en zeikerds
en bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
S1 inzoomen graag!!!
Die zitten allemaal bij VOLquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
vol is echt zielig.. die willen officiele waarschuwingen zien omdat er kattekwaad wordt uitgehaaldalle kansloze huisvrouwen die hier zitten jullie zijn daar van harte welkom
![]()
ik dacht dat jij een man wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
vol is echt zielig.. die willen officiele waarschuwingen zien omdat er kattekwaad wordt uitgehaaldalle kansloze huisvrouwen die hier zitten jullie zijn daar van harte welkom
![]()
Wat nou ...Niet aan mijn vrouwen komen, ja!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Ik heb het net voor jullie opgenomen, maar als je zo doorgaat lig je er over 4 weken uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE, ik wil de schilders terug![]()
Lieke mss een fout van de redactie maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef Disana het volgende:
Amanda: Wat is Lieke.
Brian: Lieke is een fout. Lieke is erin gezet voor het verhaal van Huub. Zij zou in principe de vrouwelijke vorm van Huub moeten zijn, die in principe met de jongens in het huis gaat flirten.
Dat zijn de 10 creatieve scripteasersquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef schizolientje het volgende:
Als het zo gaat gieten gaan ze toch wel naar een hotel, dan is er toch niets meer te filmen en te horen in een tenje. Ik snap toch al niet dat ze het kantoot niet als centrale ruimte hebben gebruikt met plees en douches buiten net als nu.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke mss een fout van de redactie maar
wat is brian; ook een fout maar dan van de natuur, die zijn veel moeilijker te herstellen.![]()
Moeder Natuur vervloekte god met zijn keuzevrijheid voor de mens toen Netty Brian creeerdequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke mss een fout van de redactie maar
wat is brian; ook een fout maar dan van de natuur, die zijn veel moeilijker te herstellen.![]()
Ach daar heeft moeder Natuur wel een oplossing voor om het probleem "Brainless" ongedaan te maken. Ik meen dat er een kleine stortbui richting Eemnes op weg is. Heeft Jaap al een Ark? Dan nemen we gewoon Amanda mee en dan zeggen we tegen Brainless dat één pantoffeldiertje op de boot voldoende is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder Natuur vervloekte god met zijn keuzevrijheid voor de mens toen Netty Brian creeerde![]()
Of dat zich al een lief koppel ratten heeft gemeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach daar heeft moeder Natuur wel een oplossing voor om het probleem "Brainless" ongedaan te maken. Ik meen dat er een kleine stortbui richting Eemnes op weg is. Heeft Jaap al een Ark? Dan nemen we gewoon Amanda mee en dan zeggen we tegen Brainless dat één pantoffeldiertje op de boot voldoende is.
Dan moet je de paarden niet dom noemen , daar heb ik een probleem mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar ze horen niet in de kooi, maar in een weiland met gras.
En zonder debielen die er wat mee wille uitspoken
Brian raakt haar anders met geen stok aan, ook al kruipt ze nog zo dicht op hem. Aan de andere kant, het zou weer typisch Rat zijn om toch even te nemen wat hij nodig heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef 2live het volgende:
Amanda heeft weer eens het lich gezien wbt Huub.
Ik voorzie een n**kpartij met Brian vanavond.
we noemen hier alleen Brian en Amanda domquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef maril het volgende:
[..]
Dan moet je de paarden niet dom noemen , daar heb ik een probleem mee.
Niks mis met fikse neukteugelsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Meganog het volgende:
Bakkebaarden van een halve meter zijn al een paar jaar uit hoor.
liever een kansloze huisvrouw bij V.O.L. dan een kansrijke bewoner van DGKquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
om te lozen wat hij kwijt moet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian raakt haar anders met geen stok aan, ook al kruipt ze nog zo dicht op hem. Aan de andere kant, het zou weer typisch Rat zijn om toch even te nemen wat hij nodig heeft.
Hij mist zijn vertrouwde afvalputjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |