quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter: zorg dat dat dier een thuis krijgt waar ie wel de aandacht en verzorging krijgt wat een dier nodig heeft.
Leuk(...) plaatje misschien, maar zeer overbodig.
Ik snap ook niet dat Ellen al zolang akkoord gaat met deze gang van zaken. Valt me tegen van haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter: zorg dat dat dier een thuis krijgt waar ie wel de aandacht en verzorging krijgt wat een dier nodig heeft.
Leuk(...) plaatje misschien, maar zeer overbodig.
en wat Fokkertsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Nou, klaar.....kan iemand dat Lieke ook duidelijk maken. Dramaqueen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Of je haalt die domme paarden uit de domme kooi.
Die paarden/paard is niet dom de bewoners zijn dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Of je haalt die domme paarden uit de kooi.
Vanavond en vanacht kunnen ze hun lol op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop zo dat het vandaag met bakken uit de lucht komt vallen daar...
what else is new.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef 2live het volgende:
brian grijpt zijn kans weer eens om Huub zwart te maken.
Bedankt! Een hele opluchting...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Fries is okay, had zichzelf ff uitgelaten. Heeft een klein sneetje aan de knie. De dierenarts kijkt er naar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Kinga het volgende:
Leuk zo'n cameraman voor je tent.
Nee, het was niet Huub zijn bedoeling om dat paard een letsel te bezorgen.Hij wilde jaap de schrik van zijn leven geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor.Was gewoon een vraag. (ik denk dat je mijn andere tekst wilde quoten)
maar kan me niet voorstellen zoals het nu overkomt dat Huub expres het paard letsel heeft bezorgd.
Met een paar goeie rukwinden erbij..... woei, zo al Amanda's extensions druut.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef Kinga het volgende:
Ik snap niet dat de miljonairs zo met zich laten sollen. Of hebben ze het niet voor het zeggen in de kooi?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Vanavond en vanacht kunnen ze hun lol op.
703 Teletekst do 10 meiquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Vanavond en vanacht kunnen ze hun lol op.
Ja en nee. Ik vind het geluid wat minder, zeker met die wind.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Wel hilarisch die 'camping'.
maar ze horen niet in de kooi, maar in een weiland met gras.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Die paarden/paard is niet dom de bewoners zijn dat.
ik mis jaap alleenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Wel hilarisch die 'camping'.
Deze?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
He, die ene jongen is LEKKER!!!!!
Volgens de buienradar van weathernews komt er wel wat neerslag die kant op vanaf zo'n beetje half vijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef Kinga het volgende:
Jou dag kan niet meer stukquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft het over kleurenscharnering
Ik seg, ik hou durfanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens de buienradar van weathernews komt er wel wat neerslag die kant op vanaf zo'n beetje half vijf.
[afbeelding]
En wederom pakt onze voorganger er een nieuw boek bij. Deze maal hte nieuwe testament: starring: Who else, Huub!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef daWeasel het volgende:
Ach gut, onze Antiliaanse huis dominee is weer aan het preken voor eigen kerk. Nu hopen dat zijn welwillende onderdaan alles voor zoete koek slikt...
quote:
Jij houdt me nog net op de been, lieverd.quote:
volgens www.buienradar.nl wel wat eerder, stay tuned!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens de buienradar van weathernews komt er wel wat neerslag die kant op vanaf zo'n beetje half vijf.
[afbeelding]
Voor Eric zijn er de klussers, voor Natasja is er Ton.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Kinga het volgende:
Waarom helpen alleen Natasia en Eric?
Vanuit Engeland ontstaan hele schepen vol met zure regen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |