Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee Huub zei dat Ellen had gezegd dat wrs Fries wel uit zou breken ofzoiets
dat fries wel een keer zou komen buurten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee Huub zei dat Ellen had gezegd dat wrs Fries wel uit zou breken ofzoiets
Precies. Echt belachelijk dit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
Streamers schrijven al dagen dat Fries daar weg moest!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef smiley1982 het volgende:
Wat is er toch met die jongen aan de hand hij gaat dit zo nog een keer verliezen
hoogmoedswaanzinquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef smiley1982 het volgende:
Wat is er toch met die jongen aan de hand hij gaat dit zo nog een keer verliezen
Eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
De cossen lezende lijkt het erop dat het vandaag weer een volslagen belachelijk en a-sociaal zooitje is.
Hebben die scripteasers weer lekker geregeld.![]()
![]()
veel te voorbarig die conclusies hier, niemand heeft het gezien.quote:
Je kunt in elk geval wel zien dat ze ergens mee zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
loopt lieke nou half te jenken de hele tijd?
Nou ja zeg. Het is helemaal niet zeker wat er aan de hand is en hoe het gekomen is en nu lees ik al weer klote Huub en bovenstaande opmerkingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub natuurlijk, weer een tv-momentje pakken, die jongen doet alles om in het middelpunt te staan
precies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef 2live het volgende:
[..]
veel te voorbarig die conclusies hier, niemand heeft het gezien.
Huub riep dat Ellen al had gezegd dat Fries een keer zou komen buurten, dat klinkt alsof hij zelf aan de wandel is gegaan.
Het kan niet anders dan dat de redactie dit een prachtig plan vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef Marrije het volgende:
Hmm, nou ik vind het maar niks, deze camping. Slechte zaak, schop ze es heel snel die villa weer in![]()
En het kantoor kunnen openlaten en een andere keer kunnen doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat de redactie dit een prachtig plan vinden.
Want ze hadden ook de ene dag de woonkamer, en de andere dag de slaapkamer (en dan slapen in de woonkamer) kunnen doen.
stronthoer en Lieke is aan het huilen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef SIRA het volgende:
zo, de schilders zijn ff flink aan 't schelden en doen..
stronthoer enzo.. dit gaat ze CP kosten
Misschien heb ik wat meer tijd nodig om te wennen maar ik word er nog niet echt warm vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat de redactie dit een prachtig plan vinden.
Want ze hadden ook de ene dag de woonkamer, en de andere dag de slaapkamer (en dan slapen in de woonkamer) kunnen doen.
hij hoeft echt geen verantwoordelijheid af te leggen aan Lieke, die had niet eens iets gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef smiley1982 het volgende:
Huub is echt dom ken geen verantwoordelijkheid hij is bang om zijn verhaal te doen bij Lieke
Huub probeert het te bagataliserenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef smiley1982 het volgende:
Huub is echt dom ken geen verantwoordelijkheid hij is bang om zijn verhaal te doen bij Lieke
hoop gezeik over wat er had kunnen gebeuren, nou boeien, het is toch niet gebeurd!quote:
jongens wat zijn er hiet toch weer een paar opgefokt op dit forum:quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Het is helemaal niet zeker wat er aan de hand is en hoe het gekomen is en nu lees ik al weer klote Huub en bovenstaande opmerkingen.![]()
Huub zei tegen Lieke voordat dit gebeurde:ik ga die dikke even laten schrikken,ik ga fries hier even door het kamp rond laten lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoeft echt geen verantwoordelijheid af te leggen aan Lieke, die had niet eens iets gezien![]()
ja iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp niet wat Huub nu verkeerd heeft gedaan. Als het waar is wat ie zegt dan kan hij er toch ook niks aan doen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
jongens wat zijn er hiet toch weer een paar opgefokt op dit forum:
ik volg de streams en lees mee op verschillende fora: er is nergens te zien geweest dat huub of jaap vmet fries aan het klooien zijn geweest, dus doe daar dan ook geen voorbarige, nergens op gebaseerde, uitspraken over.
ten tweede lees ik de reaktie van iemand die schrijft over Fries: misschien moet ie wel afgemaakt worden.
wat een drama maken jullie ervan, het is duidelijk dat zijn been gewond is, maar als je daarvoor een paard af moet gaan maken dan liepen er nog maar weinig rond hier in nederland.
Tevens was bekend dat het hek openstond, volgens ellen kon dat geen kwaad.
zeer ws is hij gewoon komen buurten en is vast komen te zitten in een rozenstruik of iets anders met prikkers.
en meer is er niet aan de hand.
Ik vind dit prachtig beeld.quote:
Huub liegt nu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp niet wat Huub nu verkeerd heeft gedaan. Als het waar is wat ie zegt dan kan hij er toch ook niks aan doen.
Ik heb het dan misschien niet gezien maar wel gehoord,en Huub is echt fout in deze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
jongens wat zijn er hiet toch weer een paar opgefokt op dit forum:
ik volg de streams en lees mee op verschillende fora: er is nergens te zien geweest dat huub of jaap vmet fries aan het klooien zijn geweest, dus doe daar dan ook geen voorbarige, nergens op gebaseerde, uitspraken over.
ten tweede lees ik de reaktie van iemand die schrijft over Fries: misschien moet ie wel afgemaakt worden.
wat een drama maken jullie ervan, het is duidelijk dat zijn been gewond is, maar als je daarvoor een paard af moet gaan maken dan liepen er nog maar weinig rond hier in nederland.
Tevens was bekend dat het hek openstond, volgens ellen kon dat geen kwaad.
zeer ws is hij gewoon komen buurten en is vast komen te zitten in een rozenstruik of iets anders met prikkers.
en meer is er niet aan de hand.
Wat mooi!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |