nou dan is het exit huubje dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef kybe het volgende:
Huub heeft volgens mij fries uit de bak gelaten.
Het hek van de bak is wrs opengegaan. Daar staat de douche en tiolet, dus zal iemand het wel vergeten zijn dicht te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef grazygirl het volgende:
hoe kwam hij los?weet iemand dat?
dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Ik kom net weer binnen. Is Fries de reden dat we nu niets meer mogen zien?
Hoezo dan, heb je dat gezien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef kybe het volgende:
Huub heeft volgens mij fries uit de bak gelaten.
Ok, dat heb ik gemist. Klote Huubquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
Huub wilde Jaap taggen en met fries door het kamp gaan lopen.Ik kreeg het idee dat fries niet naar Huub luisterde en weg liep.Hij kwam vast te zitten en is nu gewond aan zijn been.Amanda was helemaal over de rooie en Lieke zei dat Huub knap stom was om dit te doen.
Het zou me niet verbazen als Fries uit pure verveling eens vrij rond wou rennen en zelf een sprong maakte (vandaar die been wond)quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hek van de bak is wrs opengegaan. Daar staat de douche en tiolet, dus zal iemand het wel vergeten zijn dicht te doen.
??? Hoezo ben jij de enige die dit weetquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
Huub wilde Jaap taggen en met fries door het kamp gaan lopen.Ik kreeg het idee dat fries niet naar Huub luisterde en weg liep.Hij kwam vast te zitten en is nu gewond aan zijn been.Amanda was helemaal over de rooie en Lieke zei dat Huub knap stom was om dit te doen.
tuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Ik kom net weer binnen. Is Fries de reden dat we nu niets meer mogen zien?
Ik heb het niet gezien,was ergens anders mee bezig maar wel met koptelefoon op dus heb het gehoord.quote:
huub natuurlijk, weer een tv-momentje pakken, die jongen doet alles om in het middelpunt te staanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef smiley1982 het volgende:
Wie heeft Fries er eigenlijk uit gelaten dan
Ik heb hier ook niks van meegekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
??? Hoezo ben jij de enige die dit weet![]()
Daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:43 schreef avonne het volgende:
tuurlijk.
Zo'n paard is duur, hoor.
Rechtzaak en zo
Huub in die stal voor 6 weken op water en brood..... en dan netzoveel aandacht aan hem besteden als ze bij Fries deden..... de lul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:43 schreef smiley1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor verdere stappen worden ondernomen
Volgens mij zaten er hier wat mensen naar de klussers te luisteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
??? Hoezo ben jij de enige die dit weet![]()
Ik geloof je best hoor, dus echt een domme actie van Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien,was ergens anders mee bezig maar wel met koptelefoon op dus heb het gehoord.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Ecila111 het volgende:
Huub in die stal voor 6 weken op water en brood hooi ..... en dan netzoveel aandacht aan hem besteden als ze bij Fries deden..... de lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |