Hé, dan heb jij ook smaak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
He, jij bent een buurman van mij bij audioscrobbler

Ah, je bedoelde die buur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
He, jij bent een buurman van mij bij audioscrobbler
Welke redequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga dus niet naar Interpol om de meest kutte reden ooit. Dus als iemand mn kaartje wil overnemen moet je maar PM'en ofzo.
Kostprijs uiteraard, maar dat spreekt voor zich![]()
Gecondoleerd! Heel veel sterkte en succes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
M'n vader is gister plotseling overleden dus ziek mezelf niet binnen een paar dagen naar een concert gaan.
En al helemaal niet in m'n eentje...
Gecondoleert manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
M'n vader is gister plotseling overleden dus ziek mezelf niet binnen een paar dagen naar een concert gaan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Gecondoleerd, heel erg veel sterkte voor jou en je naaste familie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:11 schreef lienelien het volgende:
Willen jullie mij er asjebliéft voortaan van weerhouden om aan een voetbaltoernooi mee te doen? En al helemaal als het in de regen is. En met allstars aan.. Ik was één groot modder-slijkspoor
![]()
Da's niet indie
![]()
Dat was meer over het gras glibberen dan rennen, en vrijwillig uitglijden om nog maar een bal te rakenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]Als je het me had verteld had ik je wel tegengehouden hoor
En met allstars voetballen is dan wel weer indie
Clipje niet gekeken, maar die tekstquote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Lieke_K het volgende:
Jammer dat het geen indie is,maar die inzending van Frankrijk voor het Eurovisie Songfestival is echt hilarisch!
Als ik me ooit overgeef aan een bewegende usericon, dan is het van dat clipje!
Ze 'zingen' Frans met een engels accent en Engels met een frans accent, door elkaar in niet kloppende maar wel rijmende zinnen, haha!
Mocht je het niet gezien hebben (wat ik in dit topic zeer waarschijnlijk vind), wil ik het je niet onthouden:
De tekst en het clipje!![]()
Whaha, echt tof nummer en clipquote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Lieke_K het volgende:
Jammer dat het geen indie is,maar die inzending van Frankrijk voor het Eurovisie Songfestival is echt hilarisch!
Als ik me ooit overgeef aan een bewegende usericon, dan is het van dat clipje!
Ze 'zingen' Frans met een engels accent en Engels met een frans accent, door elkaar in niet kloppende maar wel rijmende zinnen, haha!
Mocht je het niet gezien hebben (wat ik in dit topic zeer waarschijnlijk vind), wil ik het je niet onthouden:
De tekst en het clipje!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef koenimex het volgende:
[..]
Kick (en quote van mezelf). CD weer eens opgezet, en 75% van de CD klinkt goed tot zeer goed! Ik noem een Barracuda, If You Talk To Much, Moth, Falling By The Wayside, enz.
Dus... zojuist op eBay de CD gekocht.
Maar dit is dus indie? Er staat geen 'the' voor de bandnaam, dus weet het niet zeker. Of was dat weer altijd bij britpop?
Hmm best apart, vooral aangezien deze muziek vooral door jongeren gewaardeerd wordt. Maar dit is wel een teken dat indie echt populair is jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat vandaag in zo'n boek te bladeren ergens met begravenismuziek en daar zat best veel indie bij![]()
Arcade Fire, Andrew Bird en zéfs Modest Mouse![]()
Indie is té popie jopie aan het worden...
Ik vond Modest Mouse met hun Good News For People Who Love Bad News tóch nog wat pikanterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm best apart, vooral aangezien deze muziek vooral door jongeren gewaardeerd wordt. Maar dit is wel een teken dat indie echt populair is ja
Trouwens wel een beetje dubieus Arcade Fire met als debuutalbum Funeral![]()
Welk nummer van Modest Mouse stond er in dat begrafenismuziekboek? Satin in a Coffin, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vond Modest Mouse met hun Good News For People Who Love Bad News tóch nog wat pikanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |