Ik dacht dat eerste..quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Meeg het volgende:
'If you talk too much' is zeker een mooi nummer!Ik weet alleen niet zeker of 'ie nou 'If you talk too much' of 'Talking heads' heet..
![]()
Barracuda staat gewoon op Limewire, als 01 Barracuda!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef lienelien het volgende:
Oeh is hier ook een topic van
Ook in het voorprogramma van Hard-Fi gezien, en vond het wel leuk klinken.
Vooral het laatste nummer wat ze speelden, Barracuda, dacht ik.
Maar die kan ik nergens vinden![]()
ik zal eens kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Meeg het volgende:
[..]
Barracuda staat gewoon op Limewire, als 01 Barracuda!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Gezien in het vp van Hard-Fi, ook meteen shirt van hun aangeschaft (ik heb vliegangst...dus de hilariteit was groot). Leuk bandje....moet maar eens wat downen.
Bij mij ook al een tijdje jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef Imaginary_Friend het volgende:
deze band heeft intussen een vaste plek in m'n playlist verworven.
Kick (en quote van mezelfquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef koenimex het volgende:
Ff proberen!
Dat is altijd bij britpop.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef koenimex het volgende:
[..]
Kick (en quote van mezelf). CD weer eens opgezet, en 75% van de CD klinkt goed tot zeer goed! Ik noem een Barracuda, If You Talk To Much, Moth, Falling By The Wayside, enz.
Dus... zojuist op eBay de CD gekocht.
Maar dit is dus indie? Er staat geen 'the' voor de bandnaam, dus weet het niet zeker. Of was dat weer altijd bij britpop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |