Utrechtquote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef DeVinger het volgende:
Zou iemand twee kaartjes kunnen regelen voor FC Utrecht - Vitesse voor volgende week zondag?
BvD![]()
Wat een onzin zeg van Booy, voor dit seizoen werd er gezegd dat we voor Europees zouden gaan met een betere selectie dan vorig seizoen, op de helft van het seizoen zegt ie dat we niets minder zijn dan Feyenoord, en nu was het ineens een opbouwjaar ?quote:GRONINGEN - Trainer Foeke Booy van FC Utrecht maakte zondag na afloop van de verloren play-offwedstrijd tegen FC Groningen (2-1) een geslagen indruk. Niet eens zozeer vanwege het teleurstellende resultaat van zijn elftal, dat in de finale van de play-offs om UEFA-Cupvoetbal verloor van de Groningers, maar meer door de randzaken van de afgelopen dagen. ,,Ik ben er even helemaal klaar mee.''
Volgens Booy wordt er een bepaald 'sfeertje' gecreëerd door de buitenwacht dat zijn elftal er niet alles aan zou hebben gedaan om een goed resultaat te halen. ,,Ik kan begrip hebben voor teleurstelling, maar ik heb moeite met de manier waarop die geuit wordt.''
Nog tijdens de heenwedstrijd van afgelopen donderdag, die FC Groningen met 2-0 won, ontstonden er relletjes in stadion Nieuw Galgenwaard. Booy zocht de oorzaak in het recente verleden, toen de club tweemaal de beker won en ook de Johan Cruijff Schaal veroverde. ,,We zitten nu echter in een opbouwfase. Dat gaat met vallen en opstaan. Eigenlijk hebben we, gezien onze kwaliteiten, best een goed seizoen gedraaid en aan onze doelstelling voldaan door de play-offs te halen. Maar dat kan ik beter niet zeggen, anders word ik verketterd.''
FC Utrecht was ondanks het resultaat van de eerste ontmoeting met hoop afgereisd naar de Euroborg. ,,Maar die was na drie minuten voorbij. Als je zoals wij aanvallend wilt spelen, dan zul je moeten zorgen dat je hun spitsen agressief bespeelt. Dat deden we niet en dat mogen we onszelf verwijten.''
Maar nu hij daar weg mag wordt het makkelijker hem te halen. Onder Booy heeft Utrecht dit jaar stilgestaan en het voetbal was vaak belabberd. Tijd dat die man eens de eer aan zichzelf houdt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandenbergh hebben ze al jaren interesse in geloof ik.
Je kan met mijn SCC wel 2 kaarten krijgen. Mail maar ff naar ikke@thaduck.nuquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Het is een aankoop voor de spitspositie van Booy, dus laat ik maar niet te vroeg juichen bij Vandenbergh.
Booy heeft in 4 jaar tijd nog niet 1 scorende spits kunnen aantrekken
Halen !quote:PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 Westerlo 8 3 Belgie
2001/02 Westerlo 31 11 Belgie
2002/03 RC Genk 21 15 Belgie
2003/04 RC Genk 29 11 Belgie
2004/05 RC Genk 32 17 Belgie
2005/06 RC Genk 31 12 Belgie
2006/07 RC Genk 25 11 Belgie
Totaal 177 80
Hij scoorde niet veel, maar die Fortune deed het zeker in zijn 2e seizoen heel aardig in Utrecht.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Het is een aankoop voor de spitspositie van Booy, dus laat ik maar niet te vroeg juichen bij Vandenbergh.
Booy heeft in 4 jaar tijd nog niet 1 scorende spits kunnen aantrekken
volgens mij is een spits er juist om te scorenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij scoorde niet veel, maar die Fortune deed het zeker in zijn 2e seizoen heel aardig in Utrecht.
volgens belgische internetfora is het een luie gozer en zijn supporters blij dat hij vertrekt..... (zie nelisse)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lui en toch ieder jaar tussen de 10 en 20 doelpunten.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
volgens belgische internetfora is het een luie gozer en zijn supporters blij dat hij vertrekt..... (zie nelisse)
ik moet geen luie spits. Besteed die 1.5 miljoen die hij moet gaan kosten aan een spits die inzet toont. Met inzet komen de goals vanzelf, remember Kuyt en Glusevicquote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lui en toch ieder jaar tussen de 10 en 20 doelpunten.
Halen !
Vandenbergh is een type Gluscevic…. (neusje voor de goal)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik moet geen luie spits. Besteed die 1.5 miljoen die hij moet gaan kosten aan een spits die inzet toont. Met inzet komen de goals vanzelf, remember Kuyt en Glusevic
dat dacht iedereen ook over Nelisse.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandenbergh is een type Gluscevic….
Geloof me, al die verhalen van supporters op internet moet je met een korrel zout nemen, als ze Vandenbergh weten te strikken is dat voor FC-begrippen een toptransfer.
maar niet zoveel. Als je eens wist wij hij allemaal voor de spitspositie heeft gehad en gehaald. Niet één spits heeft meer dan 10x gescoord in 1 seizoen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste trainers/TD’s doen weleens miskopen.
Yep, daar zitten aardig wat miskopen bij, maar vergeet niet dat er dit seizoen helemaal niemand is geweest die de spitsen van bruikbare ballen heeft voorzien.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:49 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
maar niet zoveel. Als je eens wist wij hij allemaal voor de spitspositie heeft gehad en gehaald. Niet één spits heeft meer dan 10x gescoord in 1 seizoen.
Rajcomar, Leitoe, Rossini, Nelisse, Fortune, Boussabon, en er zullen vast nog wel een paar zijn die ik ben vergeten omdat ze toch dramatisch spelen of niet kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |