Daar gaat het heel goed mee, die gaat vooral lachend door het leven, alleen als ze honger heeft huilt ze eigenlijk. En ze slaapt ook nog eens goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw.
Hoe is het met het Z'tje?
Lieve kindjes zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Z het volgende:
Daar gaat het heel goed mee, die gaat vooral lachend door het leven, alleen als ze honger heeft huilt ze eigenlijk. En ze slaapt ook nog eens goed.
Gwenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lieve kindjes zijn [afbeelding], stoute kindjes niet.
Hoe heet ze eigenlijk, of wil je dat niet kwijt?
Ik denk dat dat wel meevalt, M_B, er zijn echt nog wel véél vreemdere dingen dan dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Moon_Bridge het volgende:.
Zojuist ging de telefoon, ik neem op, zegt er iemand; "Ja. Ik begrijp het leven niet meer", en hangt op.
Dit moet de raarste dag uit mijn leven zijn.
Ik sta open voor suggesties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, M_B, er zijn echt nog wel véél vreemdere dingen dan dat.
Heb je weleens rauwe paardenlever gegeten, M_B? Alleen die smaak is al een stuk gekker dan zo'n nietszeggend telefoontje. 'Ja, ik begrijp het leven niet meer.' Who gives a damn.quote:
Ja, maar niet op ELK vlak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Thisbe het volgende:
Stel je niet zo vreselijk aan IR, je vond jezelf toch zo briljant?![]()
Ja. Fuck. Ik geef er ook niets om dat iemand het leven niet meer snapt - sowieso, hoezo 'niet méér', hij had het antwoord en is het verloren? Wat een onzin. Maar ik word gewoon niet graag op zo'n wijze uit mijn dagdroom gewekt, snap je? Ik mag dat gewoon niet zo graag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Heb je weleens rauwe paardenlever gegeten, M_B? Alleen die smaak is al een stuk gekker dan zo'n nietszeggend telefoontje. 'Ja, ik begrijp het leven niet meer.' Who gives a damn.
Is'ie d'r al?quote:
Tastes just like chicken. Daar wilde ik het even bij laten. LAW HOOSU LIBA.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja. Fuck. Ik geef er ook niets om dat iemand het leven niet meer snapt - sowieso, hoezo 'niet méér', hij had het antwoord en is het verloren? Wat een onzin. Maar ik word gewoon niet graag op zo'n wijze uit mijn dagdroom gewekt, snap je? Ik mag dat gewoon niet zo graag.
Ik heb nooit rauwe paardenlever gegeten. Ik heb wel eens op Okinawa rauwe zalm met gemalen vissenhersenen gegeten, en rauwe inktvisjes in het zuur. Beide niet te vreten, ik was blij dat ik er een flink glas Asahi naast had staan. Godallejezus. Vertel me over de lever, JAM. Die van mij stelt bar weinig voor.
Bùh. Het klinkt onmeunig smerig, JAM. Ik kotste bijna de hele sushibar onder bij die rauwe inktvisjes. Het enige dat ik kon stamelen naar de ober was; "Futatsu biirru onnegai shimasss". Met van die heerlijke rode doppen van ogen. Heerlijk. Wat een tijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Tastes just like chicken. Daar wilde ik het even bij laten. LAW HOOSU LIBA..
Nouja, zoiets. Ze begrepen me wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef JAM het volgende:
Moet dat niet: 'Biiru wo futatsu onegaishimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss' zijn?
JA GODALLEJEZUS JAPANS IS COOL. CÓÓL HOOR JE ME.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef wyccie het volgende:
Gaan we hier nou Japans praten?
Daar heb je wel een punt. Japans is een prachtige taal, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:22 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
JA GODALLEJEZUS JAPANS IS COOL. CÓÓL HOOR JE ME.
Oei!quote:
Tjeeezuuubagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:22 schreef JAM het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ze in Japan ook voorbeeldig Haags praten. Ik kwam daar een keer een McDonalds binnen en toen zei ik: 'EEN HELE GOEIESMIDDAGS ALLEMAAL! ZO, WIJFFIE, DOET MÈN EEN CHEESBURGÂH. WAT? EEN CHEESBURGÂÂÂÂÂH!' Geen probleem allemaal.
En je weet echt zeker dat je geen kloon van JAM bent??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:22 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
JA GODALLEJEZUS JAPANS IS COOL. CÓÓL HOOR JE ME.
Man, ik zat al op fok voordat JAM ooit zijn eerste glas whiskey dronk. Ga fietsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En je weet echt zeker dat je geen kloon van JAM bent??
Ach, bij babies zie je dat eenmaal niet zo makkelijk. Maar die naam zou het toch wel duidelijk gemaakt moeten hebben.quote:
Gwen! Is dat een meisjesnaam?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ach, bij babies zie je dat eenmaal niet zo makkelijk. Maar die naam zou het toch wel duidelijk gemaakt moeten hebben.
Kan het ook een mannennaam zijn dan? Volgens mij niet hoor, Gwen van Guinevere.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gwen! Is dat een meisjesnaam?
Ik hanteer bij babies altijd het volgende ezelsbruggetje: blauw = jongetje, roze = meisje. En het heeft een onmiskenbaar blauw pakje aan!
Maar goed, wat een vrolijk meisje dan!
Dat weet ik niet. Ik ken ook jongens die Kim of Anne heten, dus waarom geen Gwen? Maar zoals gezegd, ik zag een blauw pakje, dus is het voor mij een jongetje. Een ezelsbruggetje wat mij nota bene door mijn vriendin geleerd is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Z het volgende:
[..]
Kan het ook een mannennaam zijn dan? Volgens mij niet hoor, Gwen van Guinevere.
Wyccie!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef wyccie het volgende:
Lienekien!
Ik wordt daar niet boos over hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken ook jongens die Kim of Anne heten, dus waarom geen Gwen? Maar zoals gezegd, ik zag een blauw pakje, dus is het voor mij een jongetje. Een ezelsbruggetje wat mij nota bene door mijn vriendin geleerd is.
Ik zeg: we moeten de dingen vooral niet moeilijker maken dan ze al zijn. Wat volgt? Meisjes die met lego spelen? Jongetjes met een fornuisje? En dat dan die ouders je boos aankijken wanneer je binnenkomt en het geslacht verkeerd inschat.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef LXIV het volgende:
Wat volgt? Meisjes die met lego spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |