Liesje komt in de kijkshop....... doe maar die , die is voor ons mamquote:Rel om seksspeeltjes in moederdagfolder Kijkshop
Bron : Nu.nl
AMSTERDAM – Consumenten hebben hun beklag gedaan over de seksspeeltjes die prijken in de moederdagfolder van Kijkshop. De winkelketen zou daarmee suggereren dat het doodnormaal is als kinderen hun moeder verrassen met een dildo, zo meldt het AD.
De Kijkshop heeft in de gewraakte folder een hele pagina gewijd aan zijn seksassortiment. Het assortiment bestaat uit onder meer geparfumeerde condooms, siliconen vaginale liefdeskogels en een fluisterstille, innovatieve stimulator.
Misrekening
Stichting De Kinderconsument laat in de krant weten de folder "een grove misrekening te vinden van Kijkshop". De stichting vindt dat de winkelketen te lichtzinnig omgaat met kinderen.
Kijkshop zegt dat het nooit de bedoeling is geweest om kinderen deze cadeausuggesties aan de hand te doen. De winkelketen wilde zich met de seksartikelen vooral richten op partners die hun vrouw willen verrassen.
Klachten
De winkelketen neemt echter alle klachten serieus. "We gaan bekijken of we dit volgend jaar weer doen", aldus een woordvoerder van Kijkshop.
(c) NU.nl/Chris Heijmans
Behalve papa...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Silven het volgende:
Wat een preuts gezeur weer. Laat die kids toch lekker een dildo kopen voor moeder. Iedereen blij.
![]()
"Voor straf" zodat papa en mama het nieuwe speeltje uit kunnen proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Liesje komt in de kijkshop....... doe maar die , die is voor ons mam![]()
Ik vrees dat er een boel kinderen voor straf aanstaande zondag zonder eten naar bed toe worden gestuurd vanwege een verkeerd gekozen moederdag kado. Terwijl de achterliggende intentie nog wel zo goed was.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef t-8one het volgende:
[..]
"Voor straf" zodat papa en mama het nieuwe speeltje uit kunnen kan proberen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef daanski82 het volgende:
"this thread ot worthless without pics"
quote:
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef daanski82 het volgende:
dit is nu echt weer het top punt van Hollandse preutsheid echt om te janken ik schaam me om Hollander te zijn.
Da's al triest genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:44 schreef Fiduci het volgende:
Tegenwoordig moet dat toch gewoon kunnen!! Wij leven in een o zo moderne tijd waar in mijn ogen dit doodnormaal is.
Tuurlijk wel, met rooie oortjes!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:44 schreef Fiduci het volgende:
Heeft niemand ooit achterin de wehkamp/otto/of neckermann gebladerd??
Precies!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Tware het volgende:
Mooie marketingactie !
"Nee meiske, dat is de brandblusser"quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Liesje komt in de kijkshop....... doe maar die , die is voor ons mam![]()
Ik vrees dat er een boel kinderen voor straf aanstaande zondag zonder eten naar bed toe worden gestuurd vanwege een verkeerd gekozen moederdag kado. Terwijl de achterliggende intentie nog wel zo goed was.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Gabry het volgende:
Het is ziek om voor te stellen een dildo aan je moeder te geven.
Idd, ik zie het kinderen s'maandags op school al in een kringgesprek vertellen wat ze moeder gegeven hebben....quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Gabry het volgende:
Ik was in de tijd van de Termeulenpost ook altijd geinteresseerd in de massagestaven. Dat leek me wel lekker, zo langs je wang, net als de mevrouw op het plaatje. Ik heb er mijn moeder eens naar gevraagd (geen idee wat het antwoord was). En waar die staven nou echt voor waren kwam ik pas veeeeeeeeeeeeel later achter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
Ik las trouwens vandaag een ingezonden brief in de Metro. Een moeder schreef dat haar 12-jarige dochter zelf ook al een dildo gebruikte...als massagestaaf. En dat ze het een heel normale ontwikkeling vindt, dat kinderen daar al jong mee geconfronteerd worden.
quote:Moederdagdildo is een
normale zaak
MOEDERDAG. Ik wil even iets kwijt over
de Moederdagdildo. Waarom moeten
sommige consumenten nou toch zo
reageren. Beseffen ze niet dat kinderen
tegenwoordig al vroeg voorgelicht
worden? Mijn dochter van twaalf vindt
een dildo de normaalste zaak van de
wereld. Ze weet er ook alles al van, zij
gebruikt het als massagestaaf. Deze
speeltjes staan gewoon bij de drogist
bij de kassa. Dus de kids zien het toch
wel. Ook vrees ik dat ze niet beseffen
dat onze kids veel wijzer en verder zijn
dan vroeger. Degene die zo reageert
leeft nog in zijn eigen tijd. Ramon van
de Boogaart vraagt zich af welke zieke
geest deze moederdagactie verzint.
Waarom zou je dit niet voor je moeder
kopen? Het is een leuk cadeau
en veel leuker dan een bosje bloenen
of chocoladereep. En de jeugd van
tegenwoordig is niet meer zo preuts
als vroeger, ze zijn er snel bij. Ik vind
het een heel goede actie van de Kijkshop.
Tegenwoordig komen we veel
opener uit voor onze seksualiteit en
kunnen we dildo’s gewoon gebruiken.
De huishoudbeurs
stond afgelopen
keer in het teken
van de stoute
vrouw. Waarom zou
een vrouw stout
zijn als ze dit met
genot gebruikt?
Stout zijn is lekker.
LIESBETH PRINS, DORDRECHT
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Syrena het volgende:FUN FACTORY Layaspot, en dan staat er bij: Geen 16 dagen omruilgarantie
En dan bij de bijpassende produkten: Varta batterijen
Ach... mijn vrouwlijke collega heeft een dildo van haar moeder gehad, waarom niet anders om.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Gabry het volgende:
Van glas?! Ieks.quote:Handgemaakte glazen dildo. Gemaakt van hoogwaardig glas. De dildo kan opgewarmd worden door hem onder de warme kraan te houden of koud te maken door hem in de vriezer te leggen. Hij is makkelijk schoon te maken met water.
Wat is er mis met glasquote:
Moet je in een andere provincie gaan wonen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef daanski82 het volgende:
dit is nu echt weer het top punt van Hollandse preutsheid echt om te janken ik schaam me om Hollander te zijn.
Staat er ook: alleen te bestellen via de website. Kijkshop.intiem.nl of zoiets (heb de folder niet bij de hand!)quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met rooie oortjes!!
Maar daar werd het niet aangeprezen als moederdagkadootjes.
Deze folder staat in het teken van moederdag en daar hoort zoiets, m.i. niet bij.
Een verwijzing voor de vaders naar de website van kijkshop voor wat 'verwennerij voor moeder de vrouw' had prima gekund.
Nou, een reep chocola smelt wel in de mond, niet in de ....quote:
idd en als je zoon dan op zijn 16e nog steeds knaapje is dan maak je met zijn verjaadag zijn kamer extra schoon en komt er een leuke excortdamequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
Ik las trouwens vandaag een ingezonden brief in de Metro. Een moeder schreef dat haar 12-jarige dochter zelf ook al een dildo gebruikte...als massagestaaf. En dat ze het een heel normale ontwikkeling vindt, dat kinderen daar al jong mee geconfronteerd worden.
Jagermeister van pappa uit de vriezer en dildo erin.quote:Handgemaakte glazen dildo. Gemaakt van hoogwaardig glas. De dildo kan opgewarmd worden door hem onder de warme kraan te houden of koud te maken door hem in de vriezer te leggen. Hij is makkelijk schoon te maken met water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |