Welkequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef voyeur het volgende:
He, waar zijn mijn en PC-eend's posts gebleven?
Er is niet gemerged.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef voyeur het volgende:
Ja, goeie vraag. Geestige posts dat weet ik nog wel.
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Er is niet gemerged.
Dit topic bestaat nog.![]()
Is er een humorloze mod aan het hakken
Met die lui op de foto in de OP of zonderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef voyeur het volgende:
Ik denk echt dat zich daar een orgie van hier tot lekkerkerk afgespeeld heeft.
Welke foto in de OP? Zelfs de foto van de dochter met één tiet is zoek!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Met die lui op de foto in de OP of zonder
Persoonlijk zou ik het er niet op kunnen.
Dat was ongeveer de strekking van de verdwenen postsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Met die lui op de foto in de OP of zonder
Persoonlijk zou ik het er niet op kunnen.
En wat vragen over de grote geheimen van de TS. Heel On Topic dus. Humorloos modje is natuurlijk een tautologie, maar zo anoniem gewoon posts deleten maak je toch niet vaak mee op Fok.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ongeveer de strekking van de verdwenen posts![]()
Ah, okay.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
Welke foto in de OP? Zelfs de foto van de dochter met één tiet is zoek!
Ik doe mee, maar dit topic mag DOOD!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
*vragen in FB doet
Topic is geheel om zeep geholpen door TS zelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar dit topic mag DOOD!
Ik was toch al niet impressed.
Vraag nog even of zijn vriendin zwanger is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic is geheel om zeep geholpen door TS zelf.
Meteen al, voor het modden.
In eerste instantie vond ik het nog best een aardig topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag nog even of zijn vriendin zwanger is.
Oh nee, de foto's zijn verdwenen uit de OP.![]()
Wat een fucking claim to fame.
Hij had het bij die achterlijke CAPS LOCK aankondiging in de COS moeten laten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat betekend dat TS het open gooit omdat hij wat te melden heeft.
Ach jezus, die had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij had het bij die achterlijke CAPS LOCK aankondiging in de COS moeten laten.![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
In eerste instantie vond ik het nog best een aardig topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |