Wanneer was de laatste grootschalige extreem rechtse demonstratiequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef Xith het volgende:
Dit zal voor de gemiddelde rechtse fokker natuurlijk een goed iets zijn, terwijl ze al piepen als er bewaking komt bij Extr. rechtse demonstraties.
Volgende keer gewoon netjes vragen joh!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef rood_verzet het volgende:
De politie was met name geinteresseerd in communicatie data zoals mailinglijsten en adresbestanden.
Ik wist wel dat je het zou goedkeuren, je bent zo voorspelbaar. Misschien is de woede van de demonstranten wel gerechtvaardigd, heb je daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
We hebben op 1 mei weer gezien hoe vreedzaam deze groepen zijn. Het is jammer dat juist dit zich "antiglobalisten" noemende beroepsdemonstranten de burgerrechtinperkende overheid rechtvaardigd,
Waar keur ik het goed?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het zou goedkeuren, je bent zo voorspelbaar. Misschien is de woede van de demonstranten wel gerechtvaardigd, heb je daar wel eens over nagedacht?
Je keurt het goed door te zeggen dat het gerechtvaardigd is vanwege vermoedelijke geweldpleging.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar keur ik het goed?
Ik zie veel eerder mensen als jij een gevaar voor de democratie
Moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:26 schreef ExTec het volgende:
Waar komt het bericht vandaan?
Linkje naar de bron in de OP had nie verkeerd geweest.
Nee, ik zeg dat deze groepen de overheid rechtvaardigen in het inperken van burgerrechten door zich iedere keer zo te misdragen met 1 mei en G8 meetings.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Je keurt het goed door te zeggen dat het gerechtvaardigd is vanwege vermoedelijke geweldpleging.
En hoe is het ene individu ook alweer verantwoordelijk voor de daden van een ander?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:35 schreef Het_hupt het volgende:
Goede zaak, immers hoe hard men ook roept van rechts dit en dat, het meeste politiek geweld komt toch uit de extreem-linkse hoek.
![]()
quote:Anti-politieprotesten in Duitsland
Duizenden demonstranten zijn gisteren in Duitsland de straat op gegaan.
Invallen
Ze protesteerden tegen huiszoekingen die bij linkse groeperingen zijn gedaan. De invallen werden gedaan in verband met de G8-top die begin juni in Duitsland wordt gehouden. Politie en justitie vrezen dat antiglobalisten de top willen verstoren. De demonstranten zijn woedend en gingen in verschillende Duitse steden de straat op.
Relletjes
In Berlijn waren ruim 3000 demonstranten op de been. In Hamburg ging het om zeker 2000 man. Daar ontstonden relletjes nadat demonstranten flessen naar agenten begonnen te gooien.
RTL nieuws
Het heeft niets met kapitalisme te maken, maar met communistische controle op de bevolking dmv. regelgeving.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef rood_verzet het volgende:
Tof he die kapitalistische terreur
Zeer vreedzame lui inderdaad.quote:In Berlijn waren ruim 3000 demonstranten op de been. In Hamburg ging het om zeker 2000 man. Daar ontstonden relletjes nadat demonstranten flessen naar agenten begonnen te gooien.
Nogmaals;quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hoe is het ene individu ook alweer verantwoordelijk voor de daden van een ander?
Dat vat ik even niet.[..]
De G8 bestaan dan ook vooral uit communistische landenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft niets met kapitalisme te maken, maar met communistische controle op de bevolking dmv. regelgeving.
Wat? Als iets wel de wereldarmoede instant houd zijn het de drie organisaties WTO, WB en IMF welquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef pingu_ het volgende:
Die mensen hebben amper een idee van wat ze doen. De start van de nieuwe WTO ronde in 1999 blokkeren heeft zeker miljoenen armen benadeeld en dan nog de rest van de avonturen.
Iig, de invallen blijven vreemd.
Nee, maar wel uit landen die communistische controle, lees: anti-terrorismewetjes met groot genoegen doorvoeren op hun bevolking.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:56 schreef rood_verzet het volgende:
De G8 bestaan dan ook vooral uit communistische landen![]()
Volgens mij heb je het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:15 schreef Perrin het volgende:
Hahaha, terreur. Als je je al geterroriseerd voelt door een controle-actie.. Hard aanpakken die okselhaarbrigades. Laat ze lekker een baantje zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |