Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Huntelaar laat het hele seizoen al weinig zien en Alves was gisteren ongeveer 10 x gevaarlijker en beter dan Huntelaar, dat heb je toch hopelijk ook wel gezien? Huntelaar heeft geen 1 echte actie richting goal gemaakt, uberhaupt geen actie.
En ik hemel Alves niet op hoor, dat gebeurt vooral door de buitenwacht. Friezen zijn daar veel nuchterder in.![]()
Da's importquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen..
Hadden gewoon een paar zitten snoepen van Oma's berenburg..quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen..
Die goalquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat voor actie heeft Alves wel richting goal gemaakt dan, buitenom die ene vrije trap?
Die vrije trap van Sneijder in de muur was ook heel erg goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, nu waren ze ook al heel erg goed. Het is een heel sterk wapen en bijna altijd gevaarlijk.
2 vrije trappen, beide erg gevaarlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat voor actie heeft Alves wel richting goal gemaakt dan, buitenom die ene vrije trap?
echt niet joh .. zoek er maar een filmpje van danquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij stond aan de grond genageld man. SCH stond er met zijn neuschje bovenop![]()
Hey, tegenwoordig zingen we tenminste. Da's ook wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Maar jij hebt blijkbaar een verkeerd beeld van Alves. Ik zie hem meer als een soort Kezman.
Sneijder, Perez en Mitea beginnen, geen Babel en De Mul. De rest hetzelfde laten, daar kan niet veel verbeterd worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef TIM-846 het volgende:
Nu weer over Ajax.. Hoe moeten we spelen zondag? Sneijder/Perez? De Mul?
Wat is er mis met Kezman? Die heeft ook 1 of 2 van die gweldige seizoenen gedraaid. Mooi dat Alves dat bij ons doet maar ik denk niet dat hij over 3 jaar ofzo een grote voetballer is waar we nog steeds veel van horen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Schanulleke het volgende:
Perez aub voor Sneijder laten beginnen, die kan je altijd nog naar de flank verhuizen. Mitea voor Babel laten beginnen en Leonardo is vast beter dan de Mul (ja, ik weet dat hij zwaar geblesseerd is).
Ikke, Leidse.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef stefmans het volgende:
Wie gaan er zondag in de stad kijken?
quote:Zaakwaarnemer ontkent keuring Bakircioglu
De zaakwaarnemer van Bakircioglu ontkende dat de aanvaller momenteel een keuring ondergaat in Amsterdam, zoals VI meldde. “Dat lijkt me sterk”, reageerde de zaakwaarnemer van de Zweed tegen DeWedstrijden.tv. “Want op dat moment stond hij bij Twente op het trainingsveld.” Hij ontkende niet met Ajax in gesprek te zijn. “Dit is natuurlijk een delicate kwestie, omdat beide teams elkaar nog kunnen treffen in de play-offs. Maandag pas weten we meer.”
Het duurt nog maar tot 31 augustus, de dag dat Sneijder én Huntelaar vertrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef HeatWave het volgende:. Ik haat dit deel van het jaar. Die komt! Nee die! Nee die komt niet, die wel! We halen die!!!
Louis is er niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het duurt nog maar tot 31 augustus, de dag dat Sneijder én Huntelaar vertrekken.
quote:De Pers: Kluivert weg bij PSV, wil het liefst naar Ajax
Patrick Kluivert heeft in een interview met De Pers laten weten dat hij vertrekt bij PSV. Zijn contract wordt niet verlengd. Er zou interesse uit het buitenland zijn voor Kluivert, maar zelf wil hij het liefst terug naar Ajax. ‘Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax.’
Tsjaquote:De Pers: Kluivert weg bij PSV, wil het liefst naar Ajax
Patrick Kluivert heeft in een interview met De Pers laten weten dat hij vertrekt bij PSV. Zijn contract wordt niet verlengd. Er zou interesse uit het buitenland zijn voor Kluivert, maar zelf wil hij het liefst terug naar Ajax. ‘Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax.’
Het is nooit telaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef SiemeN het volgende:
Beetje te laat Patje..
Wat voor functie zouden ze daar voor hem in gedachten hebben?quote:'Grootste Italiaanse clubs volgen Maduro'
www.voetbalonline.nl, 10 mei 2007 13:41 - Clubs uit Italië houden altijd voeling met wat er bij Ajax gebeurt. De Amsterdamse club heeft in de loop der jaren al heel wat talenten aan de Serie A geleverd en daar is men zich in Italië zeer van bewust. Daarom staat er altijd wel een Ajacied in de belangstelling van Milan, Inter of Juventus.
Dat geldt op dit moment bijvoorbeeld voor middenvelder Hedwiges Maduro. Juventus houdt de 22-jarige voetballer al een tijdje in de gaten. Een bron binnen de Turijnse grootmacht onthulde dat Juventus inderdaad naar hem geīnformeerd heeft. Maar niet als enige, “want Maduro is een doelwit voor de grootste clubs uit Italië”.
Ik denk veldspeler. Is een gok hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is..
[..]
Wat voor functie zouden ze daar voor hem in gedachten hebben?
Ik denk zelf niet echt dat ze in Italie zitten te wachten op een reservespeler van Ajax die het hele seizoen nog geen bal goed heeft geraakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk veldspeler. Is een gok hoor.
Schijnbaar wil Ajax Sneijder ook nog een seizoen behouden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri zegt op Ajax.nl dat hij blijft dankzij de supporters.
Gabri
Da's geen prestatie meer tegenwoordigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal.
Nou, doe het maar eens op je 19/20e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's geen prestatie meer tegenwoordig.
Hij speelt toch in Jong Ajax elke week? Laat 'm daar maar eens een paar weken achter elkaar het verschil maken. Hij zegt zelf al een half jaar dat-ie voelt dat-ie aan het terugkomen is (kan me nog een interview in Ajax Life herinneren), maar je ziet er nog helemaal niks van. Hij moet zich maar aan Heitinga optrekken, bij hem heeft het ook heel lang geduurd voordat-ie er bovenop was. Maar ga dan niet zeggen dat je er aan komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maduro was eerst een van de grootste talenten van Nederland. Speelde een goed EK(WK?) onder 21 en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal. Hij moet gewoon spelen, dan vind hij heus zijn draai wel weer.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnbaar wil Ajax Sneijder ook nog een seizoen behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |