wacht even, loop niet zo snelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mag wel
Maar ik ben er weer vandoor
Heb iets van 30 minuten getennist en daarvan twintig minuten ook nog gejogt op de plaats (en bij de herhaling van het punt benen hoog optrekken). Daar ga je wel van zweten zeg!quote:
and ready for coffeequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef maedel het volgende:
voorbips![]()
wat een lelijk woord zeg![]()
Nou ja, rise and shine!![]()
Rond die tijd vannacht was ik ook nog wakker, niks verdomme aan hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:28 schreef Sitethief het volgende:
ik ben verdomme nog wakker..............
Aangenaam, ik ben de topic opa alhierquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rond die tijd vannacht was ik ook nog wakker, niks verdomme aan hoor.
Was wel relaxt vannacht, heul geen regen.
Anyway, hoi allemaal ik ben sebas.
Wie zijn jullie?
Sitethief, wanneer wou je nou eigelijk hierheen komen dan?
Morgen toch? Lekker chillen enzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rond die tijd vannacht was ik ook nog wakker, niks verdomme aan hoor.
Was wel relaxt vannacht, heul geen regen.
Anyway, hoi allemaal ik ben sebas.
Wie zijn jullie?
Sitethief, wanneer wou je nou eigelijk hierheen komen dan?
Leek mij ook, enkel dat ik wel denk dat het mooi zou zijn als het weer mee zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Morgen toch? Lekker chillen enzo?
Inderdaad een lelijk woordquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef maedel het volgende:
voorbips![]()
wat een lelijk woord zeg![]()
Nou ja, rise and shine!![]()
Drukke nacht gehad ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Inderdaad een lelijk woord![]()
Goedemiddag iedereen...
Ik ben nog moe![]()
was het maar zoquote:
Moet je ook wel een beetje moeite doen he, je hebt alles al.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was het maar zowerd wakker gehouden door mijn dwerghamster die zijn kooi aan het verbouwen was
![]()
verder gewoon film gekeken met een vriend van me.
nou nee geen behoefte aan.. kan trouwens ook niet eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ook wel een beetje moeite doen he, je hebt alles al.
Enkel de vraag "Neuken?" ben je vergeten te stellen..
Vrouwen,altijd maar zeuren en zo.
ik heb deze ook even naar het H topic gekopieerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef maedel het volgende:
Zie je wel, altijd al geweten:
Pijpen is heeeeeel slecht voor de mensheid
Maar als je een kind gaat krijgen schijnt het weer wel goed te zijn, je lichaam kent dan die cellen van de man al of zoiets, moet het natuurlijk wel dezelfde man zijn als van wie je zwanger bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef maedel het volgende:
Hoe groot is dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Ik werd wakker van een vliegende mierIk heb het kutbeest door de plee gespoeld
succes dan met het doorkomen van de volgende urenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Vandaag is zo'n "was ik maar in bed gebleven" dag. En ik ben pas anderhalf uur op
Mijn ouders komen zo langs en ik zit nog in mijn nakie pyjama.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
succes dan met het doorkomen van de volgende uren![]()
Oh da's vandaag alquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders komen zo langs en ik zit nog in mijn nakie pyjama.
Gister kwamen ze aan. Oeps. Ik moest nog mailen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh da's vandaag al
nou dan wens ik je een inspirerende periode toe![]()
Hoi lieverdquote:
spaarcentjes? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef wonderer het volgende:
http://www.newenglandmove(...)es.htm?id=1010965698
Dat huis wil ik... heeft iemand nog wat spaarcentjes over?
Als ik dit zo lees, mogen wij vrouwen helemaal niet meer aan seks doen met mannen. Keelkanker, baarmoederhalskanker....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef maedel het volgende:
Maar lesbeaus hebben weer meer kans op overgewichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, mogen wij vrouwen helemaal niet meer aan seks doen met mannen. Keelkanker, baarmoederhalskanker....
Nou snap ik ineens waar lesbeaus vandaan komen. Het is gewoon de evolutie, jullie liggen gewoon voor op de rest van de wereld
Alleen vanwege die vliegende mier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ow
Ik heb er best zin in hoor, vooral omdat ik vandaag nog op mijn eigen terrein blijf. Maar de dag begon dus nogal klote, ik hoop dat die trend zich niet doorzet.
Nee! Ik ging even de broodrooster schoonmaken want er zat kaas op het verwarmingselement. Alle kruimels over mijn gister zo bloedig geboende vloer heen. Toen gooide ik water over mijn boterham heen en verbrandde mijn toast bijna.quote:
Ja, nu snap ik waarom je dag klote begonnen isquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik heb een hele weekendtas met boeken en DVDs gekregen
Dat was gisterenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik waarom je dag klote begonnen is
Je zou toch zeggen van niet als ze geen sperma hoeven te slikken!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar lesbeaus hebben weer meer kans op overgewicht
Ik heb de hele dag koffie gedronken ipv thee. Volgens mij ligt de oorzaak in de hoeveelheid cafeïne.. .quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was gisteren
Wat ben jij recalcitrant vandaag
Dat was ik gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |