Soggy biscuitsquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar lusten de honden geen brood van ?![]()
dan dient iemand daar paal en perk aan te stellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Soggy biscuits
Ik ben een beetje recalcitrant vandaag.
Daar zal die persoon een flinke kluif aan hebben, die maar moeilijk te behappen isquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan dient iemand daar paal en perk aan te stellen![]()
men prijzen den dag niet voor het avond isquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zal die persoon een flinke kluif aan hebben, die maar moeilijk te behappen is
Wie heeft dat gedaan zonder zich hier even te melden ?quote:
Kijk, het posten van dergelijke plaatjes is nu WEL heiligschennisquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? er is toch wel verschil tussen een sabel en een zwaard?
Een sabel is volgens mij met een kromming en een handvat met bescherming:
[afbeelding]
En dit is een zwaard:
[afbeelding]
volgens mij gewoon een verkapte poging van Maedel om je uit te dagen om een foto van jouw zwaard te posten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kijk, het posten van dergelijke plaatjes is nu WEL heiligschennis
quote:
Whehehe. Is leuk he?quote:
neem vanitas mee danquote:
ja hallo snel zwaaien danquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Zusje weer de deur uit, dus daar ben ik weer even.
Een Wii is me te duur. Ik heb wel een GameCube maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
Koop een wii!
Of ga vast wat meer economie leren
Je verveelt je? Zelfs met ons?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
Stomme verveling.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verveelt je? Zelfs met ons?
*nog maar een knuffel weggeef*
Nee, mijn verhaaltjessite: http://komkom.nietoverdrijven.com/verhalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Chowi het volgende:
Je weblog? Kijken!
Tja, dat effect schijnen mijn knuffels te hebbenquote:
daarom is het ook altijd goed om een paar van die knuffels van jou achter de hand te hebben voor de moeilijke momentenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, dat effect schijnen mijn knuffels te hebben
Daar gaat je humeur. Daar kan geen knuffel tegenop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
Anders word je even opgebeld dat een familielid kanker heeft..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
Nou, het is wel kwaadaardig, maar er zijn geen uitzaaiingen en het kan dus naar alle waarschijnlijkheid operatief weggehaald worden. Da's dus weer een geluk bij een ongeluk. Maar ja, ik ben aan het begin van dit jaar ook al een oom verloren aan een hersentumor (nog niet eens zo heel oud was 'ie) en een kennis die plots is overleden aan [iets met het hart], dus dan heb je al vrij snel zoiets van "dit kan er óók nog wel bij"..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar gaat je humeur. Daar kan geen knuffel tegenop.
Erg?
Klote zeg. Maar als het operabel is, ziet het er naar omstandigheden toch nog goed uit, voor zover je dat kunt zeggen. Blijft hoe dan ook een kippevelbericht op het moment dat je zoiets hoort..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, het is wel kwaadaardig, maar er zijn geen uitzaaiingen en het kan dus naar alle waarschijnlijkheid operatief weggehaald worden. Da's dus weer een geluk bij een ongeluk. Maar ja, ik ben aan het begin van dit jaar ook al een oom verloren aan een hersentumor (nog niet eens zo heel oud was 'ie) en een kennis die plots is overleden aan [iets met het hart], dus dan heb je al vrij snel zoiets van "dit kan er óók nog wel bij"..
jemig Chowi toch, da's wel heel veel ellende in een korte periodequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, het is wel kwaadaardig, maar er zijn geen uitzaaiingen en het kan dus naar alle waarschijnlijkheid operatief weggehaald worden. Da's dus weer een geluk bij een ongeluk. Maar ja, ik ben aan het begin van dit jaar ook al een oom verloren aan een hersentumor (nog niet eens zo heel oud was 'ie) en een kennis die plots is overleden aan [iets met het hart], dus dan heb je al vrij snel zoiets van "dit kan er óók nog wel bij"..
Ja, het is echt niet fijn om te horen. Vooral omdat zij nog maar zo jong is, en pas getrouwd. Zoiets wens je gewoon niemand toe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klote zeg. Maar als het operabel is, ziet het er naar omstandigheden toch nog goed uit, voor zover je dat kunt zeggen. Blijft hoe dan ook een kippevelbericht op het moment dat je zoiets hoort..
Wat wonderer zegt, hier doen zelfs mijn knuffels geen goed ben ik bang..![]()
Tja.. Vooral toen mijn oom overleed zat ik er ook echt helemaal doorheen. Mijn vader ook, die is een periode echt gevaarlijk veel gaan drinken, maar gelukkig heeft 'ie het nu beter op orde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jemig Chowi toch, da's wel heel veel ellende in een korte periode
ik sta nu 1960 met tennisquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe. Is leuk he?Gister ook een uur getennist.
Ooh? wát ga je doen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo ook maar even iets doen. Ook al is het bloedheet.
Standaard stramien. En daarna douchenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Standaard stramien. En daarna douchen
Ik ga mijn zwaard toch niet, zeg maar, in een en hetzelfde topic posten als die plaatjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij gewoon een verkapte poging van Maedel om je uit te dagen om een foto van jouw zwaard te posten.
De bloeddruk is alreeds weer gedaald hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt een bloedbad, kan pleegzuster bloedwijn daarna alle rotzooi weer gaan schoonmaken
Getverquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
maak je er een showcase van zoals Erik dat ook altijd met zijn fraaie foto's doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ga mijn zwaard toch niet, zeg maar, in een en hetzelfde topic posten als die plaatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |