Beetje fokken, beetje werken, even babbelen, kom de dag wel doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb toch niet zoveel zin in werken als ik dacht vandaag.
Straks alleen naar buiten voor de lunch. Broodje bij de bioslager denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:37 schreef Q. het volgende:
Het is beter dan buiten in de regen zitten.
geen kantine hier, dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik blijf lekker binnen, net als de afgelopen dagen. De bedrijfskantine is goed genoeg. Bij mooi weer ga ik wel altijd naar buiten, lekker de stad in.
Aangezien wij geen kantine hebben, heb ik brood mee. En blijf gewoon lekker binnen vandaagquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik blijf lekker binnen, net als de afgelopen dagen. De bedrijfskantine is goed genoeg. Bij mooi weer ga ik wel altijd naar buiten, lekker de stad in.
Tikwerkquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
M'n collega dumpt zojuist een stapel werk op m'n bureau waar je u tegen zegt.
Hoef je je iig niet te vervelen. Ik ga zo ook maar eens wat doen. Denk ik. Als ik ergens de motivatie vandaan kan halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Dump jezelf op zijn buro en begin een lulverhaal waarom hij dat werk beter kan doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Dat wil je helemaal niet, luie kutstudentquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:56 schreef Frezer het volgende:
Werken, tof. Dat wil ik ook.
Er zijn carrierekansen bij McDonalds! Waar wacht je op?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:56 schreef Frezer het volgende:
Werken, tof. Dat wil ik ook.
Krijg je dan een ballenbak van de zaak?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn carrierekansen bij McDonalds! Waar wacht je op?
Ik geloof niet dat ik voldoende relevante werkervaring heb...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn carrierekansen bij McDonalds! Waar wacht je op?
Hoiquote:
Studenten koken niet, dat is waar ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik voldoende relevante werkervaring heb...
Studenten er op attenderen dat ze hun P kunnen gaan halen.quote:
Kutstudenten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Studenten koken niet, dat is waar ook
Luie!quote:
Ahha.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten er op attenderen dat ze hun P kunnen gaan halen.
Wat service verlenend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten er op attenderen dat ze hun P kunnen gaan halen.
In elk geval langhariger als jij,quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Luie!
Misschien zelfs wel langharig en werkschuw!
Zo ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef Frezer het volgende:
Wat service verlenend!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef Aarti het volgende:
gmrge
Dat is dan ook niet zo lastigquote:
Stom!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Pff, uitslag komt op z'n vroegst vanmiddag en misschien pas morgen.
Waarom zeggen ze dan eerst donderdagochtend 9.00 u?
Palestijnen mores leren?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Q. het volgende:
Oeh, in augustus naar Israel. Tof.
Doktorenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Pff, uitslag komt op z'n vroegst vanmiddag en misschien pas morgen.
Waarom zeggen ze dan eerst donderdagochtend 9.00 u?
Dat is een stukje weg. Erg mooi land welquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Q. het volgende:
Oeh, in augustus naar Israel. Tof.
alsof ik nooit weg ben geweestquote:
Met een overload aan chocolade erin?quote:
ik neem altijd hetzelfde:quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een overload aan chocolade erin?.
Oh lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:05 schreef Aarti het volgende:
ik neem altijd hetzelfde:
chocolade en aardbei ijs met verse aardbeien en witte chocola![]()
Omdat ze gisteren even gewoon niet online was om na te laten een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom staat Aarti eigenlijk niet meer in de OP?
dat is immoreel verklaardquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Eigenlijk moeten we dat aanhouden totdat ze zelf een topic opentquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is zondequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ze gisteren even gewoon niet online was om na te laten een nieuw topic te openen.
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dat aanhouden totdat ze zelf een topic opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |