Helder. Enig idee waar ik dan aan moet denken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iets doet moet je het goed doen, dus ik zou een wat lastiger water uitzoeken. Al kan de Noordzee kut zijn
Dat spreekt, maar zoals je mogelijk hebt gemerkt gaat mijn duikkennis niet veel verder dan het namedroppen van caissonziektequote:Voor de rest is de inhoud hetzelfdd, PADI de organisatie die erboven zit, heeft dat allemaal vastgelegd. Al die dingen die je noemt zit overigens al in het divemaster pakket, instructor gaat meer om de protocollen waar je je aan moet houden
Daar kan ik me na een aantal jaar wedstrijdzwemmen wel het een en ander bij voorstellen. Alhoewel dat natuurlijk wel een gecontroleerdere omgeving was.quote:En laten zien dat je echt kan duiken, door wat strengere tijden te moeten neerzetten met de oefeningen in uithoudingsvermogen. Te denken valt aan met volle uitrusting een xx aantal baantjes zwemmen in een bepaalde tijd. Of gewoonweg zwemmend een teringtijd moeten neerzetten. Of watertrappelen met uitrusting op de vinnen na. Als je vinnen gewend bent een hel....
Op hun theoretische niveau wel, maar ze sturen vaak mensen aan die praktischer bezig zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou het? Ik kan me niet voorstellen dat al die wetenschappers contactgestoord zijn? En inhoudelijk zullen ze toch wel capabel zijn?
In de planning: "The World According to Curly-Sue" en "On the Road: Curley Sue's Journey Through the Green Meadows of Holland", of "A Million Little Pieces: Curley-Sue's Compelling Story of Cutting Back On Eating Poo".quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar wel de prequel van "The ultimate Curly Sue: life and times of a fish".
Dan weet ik nog wel een passend bedrijf voor je!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Aha, ik weet al waarom ik niet het bedrijfsleven in kan. Ik heb het graag voor het zeggen.![]()
Kogel + kerk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb ineens weer zoveel zin in de toekomst!
Vooral die laatste, ik wacht met spanning!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de planning: "The World According to Curly-Sue" en "On the Road: Curley Sue's Journey Through the Green Meadows of Holland", of "A Million Little Pieces: Curley-Sue's Compelling Story of Cutting Back On Eating Poo".
Ik doe iig m'n bestquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moch, dat probleem speelt een niveau lager net zo goed. Tussen HBO en lager geschoolden zie je ook van die problemen.
En we hebben het over je gehad, dus je moet terug lezen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef nixxx het volgende:
sjeempies.. drie topics...
That's not my job asshole...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]Zoiets ja. Ik heb in elk geval bedacht wat ik wil.
Doe ze wel wat ik wil? En krijg ik er 350 euro per uur voor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef AirwiN het volgende:
Dan weet ik nog wel een passend bedrijf voor je!Mijn functie is nog vacant!
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe ze wel wat ik wil? En krijg ik er 350 euro per uur voor?
Divemaster is de voorbereiding op instructor, eigenlijk krijg je daar alle kennis al. Medische achtergronden, wat biologie (niet zoveel) etc. Instructor gaat om de regels die je in acht moet nemen, dus precies weten hoe oud iemand moet zijn om aan een bepaalde cursus deel te nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helder. Enig idee waar ik dan aan moet denken?
[..]
Dat spreekt, maar zoals je mogelijk hebt gemerkt gaat mijn duikkennis niet veel verder dan het namedroppen van caissonziekte.
[..]
Daar kan ik me na een aantal jaar wedstrijdzwemmen wel het een en ander bij voorstellen. Alhoewel dat natuurlijk wel een gecontroleerdere omgeving was.
"What's eating Curly Sue", "The naked Sue", "Sue-doku" ... en uiteraard de sitcoms "Sudenly Sue-san", "Sue & Grace"...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de planning: "The World According to Curly-Sue" en "On the Road: Curley Sue's Journey Through the Green Meadows of Holland", of "A Million Little Pieces: Curley-Sue's Compelling Story of Cutting Back On Eating Poo".
ctrl+fquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En we hebben het over je gehad, dus je moet terug lezen!
Hime @ werkgever: "Voor jou 10 anderen!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]!
Lees even het AD van afgelopen zaterdag, daar was een hele bijlage over salarisonderhandelingen.
Ik weet wel wat ik kan vragen hoor. Maar mijn advies zal inderdaad zoiets kosten, helaas gaat het overgrote gedeelte ervan naar de maatschap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:!
Lees even het AD van afgelopen zaterdag, daar was een hele bijlage over salarisonderhandelingen.
Curly Sue heeft nog geen kennis gemaakt met Q.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
Curly Sue: Q is good for you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |