Hahahhaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha dat weet ik.. word ook wel eens gezegd dat ik een geile stem heb.. maar ik zelf vind het vreselijk![]()
jaquote:
Oooohhquote:
jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OooohhVind je ze sexy ofzo
aan mn geile voet : enzo
hihihhihihihihihihihihihihi
ze staan zo goed bij je F cupjequote:
hahaa super! Leuke schoentjes weer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
ZIE HIER
Ja en niet eens zo duurquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa super! Leuke schoentjes weer!
Draag je ze ook? of spaar je ze? Ik ben wel een schoenenfreak, maar heb er al zoveel dat ik ze nu alleen nog maar uitprobeer in de winkel haha De meeste draag ik nietquote:
Zoveel schoenen heb ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Draag je ze ook? of spaar je ze? Ik ben wel een schoenenfreak, maar heb er al zoveel dat ik ze nu alleen nog maar uitprobeer in de winkel haha De meeste draag ik niet
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag die hak up your ass eh.
oow dan valt het nog wel mee, als er een afgeprijsd kaartje aanhangt heb ik ze allemaal al bij de kassa liggen (overdreven)quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoveel schoenen heb ik niet. De laatste twee pumps, deze dus en die vorige uit mn Fobo
ga ik niet elke dag op lopen
Ik loop vrijwel altijd op dezelfde schoenen
Mn Replay ballerinas van vorig jaar ') Die lopen echt fijn
! Maar zulke schoenen als dat zijn meestal rond de 20 - 30 euro dus das te doen
Het is alleen jammer dat ik 99% van elke collectie niet leuk vind
.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow dan valt het nog wel mee, als er een afgeprijsd kaartje aanhangt heb ik ze allemaal al bij de kassa liggen (overdreven)Lang, lang geleden bij een schoenenwinkel in Assen, waren bijna alle pumps 5 euro!
Mijn vriend was niet blij met deze aktie
![]()
ollies rockt de bolliesquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mallerd. Deze schoenen is de normale prijs 20 - 30. Moet je eens langs Van Haren gaan, die hebben allemaal kei leuke schoenen voor 20 euro
En Ollies, waar deze wegkomen maar Ollies heeft ook duurder. En Schuurmans
Ik kan beter niet te dicht bij schoenenzaken langs gaan. Ik loop trouwens ook altijd op dezelfde afgetrapte dingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mallerd. Deze schoenen is de normale prijs 20 - 30. Moet je eens langs Van Haren gaan, die hebben allemaal kei leuke schoenen voor 20 euro
En Ollies, waar deze wegkomen maar Ollies heeft ook duurder. En Schuurmans
Was Meinst du?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zat je weer ergens in een hoekje?
Toch niet te krassen he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zat je weer ergens in een hoekje?
Hallo Ludo!quote:
Trustuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar bed! Welterusten!![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
kut songfestival
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahahha. Ja joh?
. Vinden mannen je geil?
! Zoooooooo hey
.
qubebe is zelf ook retegeil heur, met der F cupjequote:
Maar de hamvraag is: heeft ze ook een doorrookte geile stem??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
qubebe is zelf ook retegeil heur, met der F cupje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |