Jij ook broek! Welterustenn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook plat.![]()
Tot morgen dan he, ruimen jullie de rommel wel op als het iets te knus word!![]()
Truste!![]()
Er zijn een paar bomen gekapt, het merendeel van de bomen is te dik, dus dat moet aangevraagd worden bij de gemeente (kapvergunning). Alles ziet er erg kaal uit en erstaa veel wind. Morgen maar even een container laten komen om de gekapte bomen weg te halen. We hebben een heel oude schuur staan, die wil ik graag afbreken en gebruiken om een muurtje rond de tuin te maken. Alleen dat ding is "gedoogd" dus we moeten eerst aanvragen of hij verplaatst mag worden. een andere schuur/garage erop. Als we hem nu al af gaan breken mogen we er geen nieuwe opzetten. Allemaal gemeentegedoe dus, daar zullen nog wel een paar weken in gaan zitten.quote:
Ja, lang leve de ambtenarij..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn een paar bomen gekapt, het merendeel van de bomen is te dik, dus dat moet aangevraagd worden bij de gemeente (kapvergunning). Alles ziet er erg kaal uit en erstaa veel wind. Morgen maar even een container laten komen om de gekapte bomen weg te halen. We hebben een heel oude schuur staan, die wil ik graag afbreken en gebruiken om een muurtje rond de tuin te maken. Alleen dat ding is "gedoogd" dus we moeten eerst aanvragen of hij verplaatst mag worden. een andere schuur/garage erop. Als we hem nu al af gaan breken mogen we er geen nieuwe opzetten. Allemaal gemeentegedoe dus, daar zullen nog wel een paar weken in gaan zitten.
Het zijn van die hele oude gele steentjes, daar kun je wel een romantisch ruinemuurtje van makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, lang leve de ambtenarij..![]()
Dus je wilt de stenen van je oude schuur voor een gemestelde omheining gebruiken en een nieuwe garage bouwen..![]()
Ja dat is wel de bedoeling, alleen weten we nog niet precies wat en hoe alles eruit moet gaan zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, lang leve de ambtenarij..![]()
Dus je wilt de stenen van je oude schuur voor een gemestelde omheining gebruiken en een nieuwe garage bouwen..![]()
Ja, is wel wat anders dan een Hilhout schutting...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het zijn van die hele oude gele steentjes, daar kun je wel een romantisch ruinemuurtje van makenDat hok is zo'n 9*3 meter lang en zon 4 meter hoog, dus daar kom je wel ver mee. Nog wat steentjes op de kop zien te tikken, maar die zijn volop te krijgen.
In lelystad hadden we ook een gewone schutting, maar als je zo vrij woont vind ik een schutting niet mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, is wel wat anders dan een Hilhout schutting...![]()
![]()
Zoiets met een pannendak, net als 't huis.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling, alleen weten we nog niet precies wat en hoe alles eruit moet gaan zien![]()
Ja, is leuk als je een paar deeltjes nodig hebt, maar geen tientallen meters..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
In lelystad hadden we ook een gewone schutting, maar als je zo vrij woont vind ik een schutting niet mooi.
Ons huis heeft een pannendakquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zoiets met een pannendak, net als 't huis.![]()
Mits je huis een pannendak heeft tuuk
![]()
Zeker als je veel zelf wilt doen...maar daar spaar je verdomd veel geld mee uit als je een beetje handig bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
We zullen wel zien wat het wordt. De ideeen zijn er wel, alleen het uitvoeren is wat moeilijker![]()
En daar ontbreekt het nu vaak aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeker als je veel zelf wilt doen...maar daar spaar je verdomd veel geld mee uit als je een beetje handig bent.
Met zo'n historie moeten die toch wel terug te vinden zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En daar ontbreekt het nu vaak aanIk ben de fotos aan het zoeken van zon 80 jaar geleden, maar kan ze ineens niet meer vinden op mijn comp.
![]()
Ja! Ik zoek even verder, ik had ze op mijn pc staan. Welterusten BeeDee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met zo'n historie moeten die toch wel terug te vinden zijn..![]()
Maar, zoals gezegd...weltrusten![]()
Zal wel erg licht zijn de hele dag met zoveel ramen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:39 schreef oranjekoek het volgende:
[afbeelding]
Schattig, allemaal klompjes, petjes, jurkjes en strikjes!
[afbeelding]
DIt is het huis zoals wij het kochten in 2005, de rechterdeur is weggehaald waar nu een raam zit.
Ja het is net een etalagequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal wel erg licht zijn de hele dag met zoveel ramen!![]()
Ik wacht altijd tot ze zo smerig zijn dat mijn zusje er niet meer tegen kan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je een werkster idd om al die ramen te lappen.
Dank! Alles opknappen en voor het dubbele (driedubbele?) verkopen!quote:
Er zijn mannen die dat sexy vinden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef maaike1987 het volgende:
Ik rook veel te veel.. mijn stem is nu heel hees
![]()
haha dat weet ik.. word ook wel eens gezegd dat ik een geile stem heb.. maar ik zelf vind het vreselijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat sexy vinden!
Hallo! Is je vriendinnetje er ook niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef PeZu het volgende:
ello
geen idee over wie je het hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo! Is je vriendinnetje er ook niet?![]()
Dat strikjequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
ZIE HIER
MIJN NIEUWE SCHOEN
WOOOHOOO
VANMIDDAG 5MIN NA AANSCHAF IN DE SALSA OP DE FOTO GEZET
VERS VAN DE PERS
YEAY
[afbeelding]
![]()
LEVER KRITIEK EN JE ZULT ONDERVINDEN HOE EEN HAK UP YOUR ASS VOELT HGHIIHIHIH
hee die ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
ZIE HIER
MIJN NIEUWE SCHOEN
WOOOHOOO
VANMIDDAG 5MIN NA AANSCHAF IN DE SALSA OP DE FOTO GEZET
VERS VAN DE PERS
YEAY
[afbeelding]
![]()
LEVER KRITIEK EN JE ZULT ONDERVINDEN HOE EEN HAK UP YOUR ASS VOELT HGHIIHIHIH
Hahahhaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha dat weet ik.. word ook wel eens gezegd dat ik een geile stem heb.. maar ik zelf vind het vreselijk![]()
jaquote:
Oooohhquote:
jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OooohhVind je ze sexy ofzo
aan mn geile voet : enzo
hihihhihihihihihihihihihihi
ze staan zo goed bij je F cupjequote:
hahaa super! Leuke schoentjes weer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
ZIE HIER
Ja en niet eens zo duurquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa super! Leuke schoentjes weer!
Draag je ze ook? of spaar je ze? Ik ben wel een schoenenfreak, maar heb er al zoveel dat ik ze nu alleen nog maar uitprobeer in de winkel haha De meeste draag ik nietquote:
Zoveel schoenen heb ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Draag je ze ook? of spaar je ze? Ik ben wel een schoenenfreak, maar heb er al zoveel dat ik ze nu alleen nog maar uitprobeer in de winkel haha De meeste draag ik niet
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag die hak up your ass eh.
oow dan valt het nog wel mee, als er een afgeprijsd kaartje aanhangt heb ik ze allemaal al bij de kassa liggen (overdreven)quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoveel schoenen heb ik niet. De laatste twee pumps, deze dus en die vorige uit mn Fobo
ga ik niet elke dag op lopen
Ik loop vrijwel altijd op dezelfde schoenen
Mn Replay ballerinas van vorig jaar ') Die lopen echt fijn
! Maar zulke schoenen als dat zijn meestal rond de 20 - 30 euro dus das te doen
Het is alleen jammer dat ik 99% van elke collectie niet leuk vind
.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow dan valt het nog wel mee, als er een afgeprijsd kaartje aanhangt heb ik ze allemaal al bij de kassa liggen (overdreven)Lang, lang geleden bij een schoenenwinkel in Assen, waren bijna alle pumps 5 euro!
Mijn vriend was niet blij met deze aktie
![]()
ollies rockt de bolliesquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mallerd. Deze schoenen is de normale prijs 20 - 30. Moet je eens langs Van Haren gaan, die hebben allemaal kei leuke schoenen voor 20 euro
En Ollies, waar deze wegkomen maar Ollies heeft ook duurder. En Schuurmans
Ik kan beter niet te dicht bij schoenenzaken langs gaan. Ik loop trouwens ook altijd op dezelfde afgetrapte dingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mallerd. Deze schoenen is de normale prijs 20 - 30. Moet je eens langs Van Haren gaan, die hebben allemaal kei leuke schoenen voor 20 euro
En Ollies, waar deze wegkomen maar Ollies heeft ook duurder. En Schuurmans
Was Meinst du?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zat je weer ergens in een hoekje?
Toch niet te krassen he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zat je weer ergens in een hoekje?
Hallo Ludo!quote:
Trustuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar bed! Welterusten!![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
kut songfestival
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahahha. Ja joh?
. Vinden mannen je geil?
! Zoooooooo hey
.
qubebe is zelf ook retegeil heur, met der F cupjequote:
Maar de hamvraag is: heeft ze ook een doorrookte geile stem??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
qubebe is zelf ook retegeil heur, met der F cupje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |