ze rookt welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: heeft ze ook een doorrookte geile stem??
Kijk, dan kun je wel geile nieuwe schoentjes hebben, maar zonder geile stem ben je nergens he!
soms welquote:
Hier, snel, een brandblusser!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Heet man!
On top of the world tralalalalaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
I know that after tonight
You don't have to look about the stars, no no no no
ah, Britney.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
They tried to make me go to rehab
I said no, no, no.
volgens mij niet, ik hou dat niet zo bij.............quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Is ze nog geen moeder?
Nou proficiat!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:43 schreef PeZu het volgende:
ik luister de cd back to black van amy winehouse![]()
klinkt best wel lekker ook![]()
och schatje toch.................nog maar een keer een aai over je bol dan!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet niet wat er met m'n maag is maar de deur richting badkamer is alvast geopend.![]()
Oh sorry ludo, ik had je nog niet gezien!quote:
Die bitcherigheid is er ook echt zooo moeilijk vannaf te lezen, eh?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JIj bent ook de enige die mn posts snapt eh![]()
My thoughts exactly..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Die bitcherigheid is er ook echt zooo moeilijk vannaf te lezen, eh?
Like we care...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelieve noteren:
Jongsleden zijn jullie allen sukkel bevonden.
Met vriendelijk groet,
Tyler
was het maar waar!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Tezz het volgende:
Broek is aan het kotsen en Oranjekoek is terug naar bed gegaan?
Oow skatje, je maakt me gek!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelieve noteren:
Jongsleden zijn jullie allen sukkel bevonden.
Met vriendelijk groet,
Tyler
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van binnen van.
ZWANGERquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, was even goed misselijk, die ochtenden heb je wel eensch he.![]()
inpertinente onwaarhedenquote:
Dôh, het staat in de bijbel hoorquote:
fabelachtige fantastquote:
[uber flauw modus] raakte je een gevoelige snaar[/uber flauw modus]quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
Verrdulleme, ik brak een snaar terwijl ik een liedje aan het spelen was.![]()
Nu zitten er weer verse snaren op maar heb geen vooraad meer, moet ik weer paps lief aankijken, anders word het zo'n dure grap.![]()
Waarom kan een gitaar niet gewoon constant dat lekkere geluid blijven maken met verse snaren.![]()
Geluid van nieuwe snaren.![]()
Bwaha.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
[uber flauw modus] raakte je een gevoelige snaar[/uber flauw modus]_!
Eergister al gegeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef oranjekoek het volgende:
Patat!
Ooit een keer de snaar van mijn neef gebroken, hele poot opengehaald aan dat ding toen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
Verrdulleme, ik brak een snaar terwijl ik een liedje aan het spelen was.![]()
Nu zitten er weer verse snaren op maar heb geen vooraad meer, moet ik weer paps lief aankijken, anders word het zo'n dure grap.![]()
Waarom kan een gitaar niet gewoon constant dat lekkere geluid blijven maken met verse snaren.![]()
Geluid van nieuwe snaren.![]()
Magnetron bami.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef oranjekoek het volgende:
Patat!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ooit een keer de snaar van mijn neef gebroken, hele poot opengehaald aan dat ding toen.
Meisje laat je rokje maar waaien, de wind kan je toch niet naaien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:24 schreef Tezz het volgende:
dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meisje laat je rokje maar waaien, de wind kan je toch niet naaien.
Ah. Weer beter zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Alleen als ik te veel gezopen heb. En sinds ik een kind heb komt dat niet meer zo heel vaak voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, je hebt van die verotte ochtenden soms he.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb teveel gegeten...........mijn buik doet zeer!
![]()
Het was ook veel te lekker (al zeg ik het zelf, hihi)
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb teveel gegeten...........mijn buik doet zeer!
![]()
Het was ook veel te lekker (al zeg ik het zelf, hihi)
Voor een groot gedeelte is me dat toch gelukt. Best goed te doen hoor.quote:
Heerlijke kraakverse peultjes met worteltjes, lekker met wat boter en suiker erover. Een braadworstje en (veel te veel) aardappelpartjes met schil uit de grill (met olijfolie, knoflook en rozemarijn).quote:
Ik zou willen dat ik zo kon koken! Heb je dat van je moeder? Als ik een recept volg is het vaak al niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heerlijke kraakverse peultjes met worteltjes, lekker met wat boter en suiker erover. Een braadworstje en (veel te veel) aardappelpartjes met schil uit de grill (met olijfolie, knoflook en rozemarijn).
Geen magnetronpaella dus.
Ja mijn moeder kan ook super koken. Verder ben ik gewoon een echte Brabantse en sta ik ooit uren in de keuken te 'klooien'. Heerlijk vind ik het! En gelukkig heb ik ook een man en kind die alles lusten..........verder krijg ik verdacht vaak rond een uur of vijf visite.........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo kon koken! Heb je dat van je moeder? Als ik een recept volg is het vaak al niks.![]()
Zei ik dat het moeilijk was dan??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent toch niet achterlijk
Zelfs ik kan dat
Ik kan het wel gaar krijgen allemaal, maar hou er niet van om uren in de keuken te staan. Mijn vriend lust heel weinig soorten groente, dus dat is erg jammer. Meestal is het vrij simpel, pasta gerechten, of gewoon aardappeltjes met wat groente en een stukje vlees. Ik ben gek op stamppotten! Naja ik lust alles eigenlijk wel. Je moet er echt de tijd voor nemen wil je iets leuks (en lekkers) op tafel zetten. EN de juiste ingredienten in huis hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oranjekoek, wat kook jij dan zo doorgaans?
Ja vandaag wel! Heerlijk! Gisteren hadden we stampot andijvie en morgen eten we zelfgemaakte pizza!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Petot'n
ik ging net ook kokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaar krijgen allemaal, maar hou er niet van om uren in de keuken te staan. Mijn vriend lust heel weinig soorten groente, dus dat is erg jammer. Meestal is het vrij simpel, pasta gerechten, of gewoon aardappeltjes met wat groente en een stukje vlees. Ik ben gek op stamppotten! Naja ik lust alles eigenlijk wel. Je moet er echt de tijd voor nemen wil je iets leuks (en lekkers) op tafel zetten. EN de juiste ingredienten in huis hebben natuurlijkIk ben te lui en heb er geen feeling voor!
ja die handleiding is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging net ook koken
*Handleiding* How to bak a omelet !
ik heb er 1 aan toegevoegdquote:
Over wat voor pasta hebben we het hier, geen potjes en pakjes mag ik hopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaar krijgen allemaal, maar hou er niet van om uren in de keuken te staan. Mijn vriend lust heel weinig soorten groente, dus dat is erg jammer. Meestal is het vrij simpel, pasta gerechten, of gewoon aardappeltjes met wat groente en een stukje vlees. Ik ben gek op stamppotten! Naja ik lust alles eigenlijk wel. Je moet er echt de tijd voor nemen wil je iets leuks (en lekkers) op tafel zetten. EN de juiste ingredienten in huis hebben natuurlijkIk ben te lui en heb er geen feeling voor!
Oh heerlijk, de italiaanse keuken! Het enige waar ik me nog wel eens ooit schuldig aan maak is kant en klare pasta. Maar zelf maken is toch the bomb!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over wat voor pasta hebben we het hier, geen potjes en pakjes mag ik hopen.
![]()
Heb je die potjes wel es gehad? echt heel smerig!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over wat voor pasta hebben we het hier, geen potjes en pakjes mag ik hopen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |