En hij werd weer wakker,quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:54 schreef Belana het volgende:
viev, wat heerlijk dat Dean snel sliep vanavond! het kan er best mee te maken hebben hoor, ze leren snel die ukkies
Awww..quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Had Ken net pijn, gaf ik hem een aai over zijn bol.... pakt hij mijn arm en gaat hij mijn arm knuffelen.
Dean kan soms wel zo heel geexalteerd en "kakkerig" hoestenquote:edit: hoesten jullie kinderen trouwens ook om aandacht te krijgen?![]()
Lief he? Dat knuffelenquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Had Ken net pijn, gaf ik hem een aai over zijn bol.... pakt hij mijn arm en gaat hij mijn arm knuffelen.
edit: hoesten jullie kinderen trouwens ook om aandacht te krijgen?![]()
Ze zit wel al een tijd al heel stevig los. Ik weet niet of dat wat uitmaakt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, als ik het zo lees wat jouw CB vindt, dan kan Simon ook mee in de fietsstoel, hij zit heel stevig en soms zelfs al los.
Haha, Thies is ook al zo'n bootwerker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Onze man is een echte hollander trouwens, groente is lekker, maar nog veel beter als het geprakt is door de gekookte aardappels (en dat vind ik zelf niet zo geweldig)! Wat een hoeveelheden gaan erin zeg! Welke rijst is trouwens goed voor baby's?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Moonah het volgende:
Thies zit nog helemaal niet stevig. Tja, die bol van hem he, die blíjft groot en zwaar....![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, Thies is ook al zo'n bootwerker!
5 flessen van 180 met 6 schepjes (waarvan één papfles) , fruithapje én een groente/aardappel/rijstprak van 200cc....
En wat fijn dat Simon al zo stevig zit! Ik zag al een foto van hem in de kinderstoel. Heerlijk, nu kun je eindelijk legaal fietsen met hem....![]()
![]()
Thies zit nog helemaal niet stevig. Tja, die bol van hem he, die blíjft groot en zwaar....![]()
Daar hoop ik ook op, maar het is zoooo zielig, hartverscheurend gehuil en dat kennen we helemaal niet van hem. Het zijn dinsdag twee uurtjes, ultieme test zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:20 schreef LadyS het volgende:
Toen Iris nog zo eenkennig was, ging het vaak een stuk beter als wij niet meer in het zicht waren. (zo van: bij gebrek aan beter, accepteer ik de oppas maar.) Volgens mij willen ze graag bij jou als je in de buurt bent, maar anders is een ander ook goed (onder het motto van: "uit het oog, uit het hart" om het zo maar even te noemen)
blaasjes zijn wel gek sug. denk je dat er vocht in zit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:41 schreef Sugar het volgende:
Hij krijgt inderdaad best veel, in vergelijking wat ik Storm 'mocht' geven van het cb.
Storm heeft al een week een plekje op zijn bovenbeen. Allemaal kleine blaasjes in een rondje bij elkaar, rood en bobbelig is de huid (als broccoli, zeg maar).
[afbeelding]
We zijn naar de ha geweest maandag al en die schreef hydrocortison voor, omdat het toch gewoon een soort eczeem was.
Later kwamen er nog meer losse blaasjes bij (op zijn hoofd 2, op zijn billen een plekje) en nu denk ik zelf gewoon echt aan iets anders dan eczeem.
Maar ja, om daarvoor naar de hap te gaan? Wat zouden jullie doen?
Storm lijkt er niet echt last van te hebben, is niet écht uit zijn hum (wel een klein beetje, maar of het daardoor komt?).
Ik denk dat het risico maar klein is, toch zit het me niet lekker. Maar ik bel morgen zeker even de huisarts en als ze willen laat ik natuurlijk alles nakijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Nou ja goed, als zij het iig maar weet. Dan is het evt. aan haar om nog wat te laten onderzoeken (of bij jullie aan te dringen op... als ze dat graag zou willen. )
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk! Gelukkig is het over bij jullie.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:20 schreef YPPY het volgende:
Die eenkennigheid hebben we hier ook erg gehad, nu is het ver over gelukkig. Het was zo zielig haar naar het kdv te brengen. Ik heb regelmatig op de gang staan wachten tot ze weer vrolijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |