abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49493312
Wij geven dat prutje aan Meike voordat ze de fles krijgt
(kan ze het vieze smaakje meteen weg spoelen, en anders blijft ze zo lang verdrietig)
Hopelijk kan het wel goed genoeg werken als de fles er bijna meteen achteraan komt....
(stond niks over op de verpakking, alleen dat het 4 keer per dag moest)
Het lijkt overigens al wel te werken, de witte plekjes zijn al grotendeels verdwenen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:37:24 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_49494606
vivi, slaapt Dean veel overdag? (misschien te veel bedoel ik. Ezra moet ook niet uren overdag slapen omdat ie dan 's avonds niet slaapt) heeft ie misschien last van het donker? hoewel het natuurlijk nog niet donker is om 7 uur... ehm... als je hem later naar bed doet misschien? sjees meid, ik probeer me vanalles te bedenken. voor jullie

Miss Lis lekker aan de yoghurt, hopla! leuk joh!
Ezra heeft vanavond een beetje met de pot mee gegeten, ik had pasta gemaakt met courgette, vond ie wel lekker zowaar
stormy waters...
sailin'
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:38:25 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49496838
Lief dat jullie zo meedenken

Tja, wat is veel slapen? Hij slaapt na elke fles wel 1 a 2 uur ja, dat is dus 3 keer voor de "echte" bedtijd, ff kijken hoor, 'sochtends om half elf tot 13.00/13.30 dan anderhalf uur wakker, dan weer een fles en naar bed, dan weer anderhalf uur wakker en dan laat in de middag nog een slaapje..Nikky zei net ook al dat hij last zou kunnen hebben van het donker, hij heeft wel een nachtlampje maar ik heb nu een wat groter lampje aangedaan.

Hij was ook helemaal klam van het huilen dus ik heb hem NOG maar een keer in badje gedaan (normaal 's ochtends) en lekker gemasseerd met bedtime oil, hem een lekker schoon pyamaatje aangedaan want zo'n klammig ding ligt ook niet lekker natuurlijk toen in bedje gelegd en hij begon zowaar niet meteen te huilen en nog bij hem gezeten met zijn beertje en toen na nog 2 x foppie geven sliep ie

Maar ms moet ik hem idd wat minder laten slapen overdag, hoewel hij dan wel echt moe is, en gaapt enzo, dus tja, om hem dan wakker te houden

Leuk van Ezra en de pasta! Je moet wel foto's maken hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:40:00 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49496888
Oh mensen, ik ben trouwens niet ongeinteresseerd in de andere beebs hoor, maar ff geen puf verder
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf donderdag 17 mei 2007 @ 23:58:23 #255
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49497524
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 09:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Had Ken net pijn, gaf ik hem een aai over zijn bol.... pakt hij mijn arm en gaat hij mijn arm knuffelen.

edit: hoesten jullie kinderen trouwens ook om aandacht te krijgen?
Lief he? Dat knuffelen

Vief: Frummel hier slaapt beduidend minder. Twee keer een uur tot anderhalf uur per keer en een hazeslaapje van een twintig minuten ergens op de dag. Ze heeft ook geen vaste tijden dat ze op bed gaat aangezien ze hier in de box slaapt dus de tijden an sich zijn ook verchillend per dag. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 07:15:43 #256
640 snoopy
peanuts
pi_49501644
Toch slaapt Lis ook zoveel per dag Vivi. Meestal wordt ze 's avonds om een uur of 8 weer wakker en dan krijgt ze haar laatste (pap)fles. Ik leg haar dan om 9 uur weer in bed.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49501718
pv hier is een mevrouwtje die dat ook heel mooi kan faken. maar mama trapt dar niet in.
wat dat knuffie bij mama.

vivi je moet Dean niet wakker houden want dan kan hij oververmoeid raken en dan kan hij helemaal niet meer in zijn slaap komen.
misschien eens met de ha of cb er over hebben.

Lis al yoghurt en niet eens zuur kijken. nou dat doet ze goed snoopy.

karin balen dat meike spruw hopeljk is het snel over.

gaat weer in lurkstand

[ Bericht 1% gewijzigd door Popples op 18-05-2007 10:12:40 (foutje gewijzigd) ]
mama van 3 kids!
pi_49501913
overdag wakker houden lijkt me ook echt geen goed idee. dat heeft hier in elk geval nooit tot resultaat gehad dat ze 's avonds / 's nachts beter sliepen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:11:23 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_49502351
tja, ervaringen wisselen. ik zeg niet dat je Dean constant wakker moet houden, maar ik moet ezra bv echt niet langer dan 3 uur achter elkaar laten slapen. er valt misschien wel een beetje mee te schipperen? dat kun je zelf het beste inschatten, jij kent Dean het beste.
Ik weet het anders ook niet. moeilijk hoor.

Over slapen gesproken...Ezra heeft net tot half 9 doorgeslapen vanaf gisteravond half 7 dus he nou is ie natuurlijk weer stront verkouden, dus dat helpt mee en bovendien is slapen dan goed voor je. Ik werd dus zelf ook pas half 9 wakker, heerlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_49503364
Fons slaapt juist het beste als hij overdag ook goed geslapen heeft.
pi_49503405
ja dat is/was hier ook zo. genoeg rust in de dag = rust 's avonds.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:34:41 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_49503793
ik zeg toch ook niet dat ze hem de hele dag wakker moet houden? tuurlijk niet.
nou ja, never mind. Viev, ik hoop dat er verbetering in wil komen meid!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:47:13 #263
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49509616

Grappig feitje: Ken drinkt ondertussen beter uit de tuit dan uit de fles. Dat lijkt mij een goed teken en een goede ontwikkeling.

Slaapritmes.... het kan zo'n gedoe zijn, maar het klopt wat ze zeggen: jij kent je kind het beste. Jullie zullen samen een goede tussenweg vinden
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:03:46 #264
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49510100
Hier maakt het geen bal uit wat hij overdag slaapt of niet, tov de avond/nachtslaap. Heb wel eens gedacht dat een huilmiddag/avond garant stond voor een goede nachtrust. Hier werkt dat niet zo. Maar het is gewoon zo anders per kindje denk ik.

Belana, wat een slaapkop!

Snoopy, als ik het zo lees wat jouw CB vindt, dan kan Simon ook mee in de fietsstoel, hij zit heel stevig en soms zelfs al los.

Onze man is een echte hollander trouwens, groente is lekker, maar nog veel beter als het geprakt is door de gekookte aardappels (en dat vind ik zelf niet zo geweldig)! Wat een hoeveelheden gaan erin zeg! Welke rijst is trouwens goed voor baby's?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:09:33 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49510272
Ze raden aan om met witte rijst te beginnen en op een gegeven moment maakt het nog weinig uit, volgens mij.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:36:13 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49512896
Belana, eindelijk lekker uitgeslapen! (tja, voor een moeder is half negen uitslapen he )

Alle lieve moeders met huilende kindjes 's nachts een dikke !! Sterkte.... (hier ook nog steeds helaas...)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:01:26 #267
640 snoopy
peanuts
pi_49513669
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, als ik het zo lees wat jouw CB vindt, dan kan Simon ook mee in de fietsstoel, hij zit heel stevig en soms zelfs al los.
Ze zit wel al een tijd al heel stevig los. Ik weet niet of dat wat uitmaakt?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:32:55 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49519679
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Onze man is een echte hollander trouwens, groente is lekker, maar nog veel beter als het geprakt is door de gekookte aardappels (en dat vind ik zelf niet zo geweldig)! Wat een hoeveelheden gaan erin zeg! Welke rijst is trouwens goed voor baby's?
Haha, Thies is ook al zo'n bootwerker!
5 flessen van 180 met 6 schepjes (waarvan één papfles) , fruithapje én een groente/aardappel/rijstprak van 200cc....
En wat fijn dat Simon al zo stevig zit! Ik zag al een foto van hem in de kinderstoel. Heerlijk, nu kun je eindelijk legaal fietsen met hem....
Thies zit nog helemaal niet stevig. Tja, die bol van hem he, die blíjft groot en zwaar....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:07:51 #269
94046 PM-girl
pi_49529969
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Moonah het volgende:
Thies zit nog helemaal niet stevig. Tja, die bol van hem he, die blíjft groot en zwaar....
*
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:44:50 #270
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49530942
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

Haha, Thies is ook al zo'n bootwerker!
5 flessen van 180 met 6 schepjes (waarvan één papfles) , fruithapje én een groente/aardappel/rijstprak van 200cc....
En wat fijn dat Simon al zo stevig zit! Ik zag al een foto van hem in de kinderstoel. Heerlijk, nu kun je eindelijk legaal fietsen met hem....
Wat mag hij veel eten!!!
Brent is geadviseerd maar 3 flessen van 150-180 te geven (met een max van 600ml aan opvolgmelk), een fruithap, groentehap, beetje yoghurt of BV en diksap of vruchtensap zonder suiker. Ik voer em daarnaast nog een liga want ik vindt het zo weinig!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:41:18 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49534090
Hij krijgt inderdaad best veel, in vergelijking wat ik Storm 'mocht' geven van het cb.

Storm heeft al een week een plekje op zijn bovenbeen. Allemaal kleine blaasjes in een rondje bij elkaar, rood en bobbelig is de huid (als broccoli, zeg maar).

We zijn naar de ha geweest maandag al en die schreef hydrocortison voor, omdat het toch gewoon een soort eczeem was.
Later kwamen er nog meer losse blaasjes bij (op zijn hoofd 2, op zijn billen een plekje) en nu denk ik zelf gewoon echt aan iets anders dan eczeem.
Maar ja, om daarvoor naar de hap te gaan? Wat zouden jullie doen?
Storm lijkt er niet echt last van te hebben, is niet écht uit zijn hum (wel een klein beetje, maar of het daardoor komt?).
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_49534104
Het ziet er wel eczemerig uit. Maar blaasjes klinken dan wel weer gek. Je kan de HAP toch altijd gewoon bellen voor advies als je je ongerust maakt?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:36:28 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_49534254
het ziet eruit als eczeem hoor, precies zulke plekjes heeft ezra ook her en der
maar de HAP bellen kan nooit kwaad vind ik.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:05:25 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_49534825
Aaah, Storm, dat ziet er niet fijn uit.

Belana, wat fijn dat Ezra goed slaapt! Bij Ive gaat het nu ook weer goed. Heerlijk is dat.
Gisteren heeft Ive zich voor het eerst opgetrokken tot staan aan de zijkant van de box!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:08:11 #275
94046 PM-girl
pi_49534860
Ik zou ook gewoon even bellen Sugar, als je het niet vertrouwt.

Moonah, Simon eet ook zoveel. Natuurlijk weet ik niet hoeveel melk hij drinkt, maar hij heeft nog 5 voedingen minimaal per dag. Daarbij een flink stuk fruit 's morgens, tussen de middag soms een halve boterham (soms ook maar een half korstje), 's avonds een flinke warme hap en dan nog ergens een keer een klein rijstekoekje.
Ik denk dat sommige kindjes het ook gewoon nodig hebben, als ik lees dat Thies zoveel rolt, dan heeft hij ook die energie toch nodig.

Hoe zijn jullie ervaringen met eenkennigheid? Sinds een week of twee is het hier gigantisch toegeslagen, alleen wij en opa en oma zijn goed, verder mag niemand in de buurt komen. Dinsdag komt mijn broer oppassen, maar ook daar moet hij niets van hebben eigenlijk. Moet hij er gewoon doorheen, tot nu toe helpt het oefenen ook niets. Ik vind het maar een rot idee dat ik dan wegmoet en Simon al die tijd huilt?
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')