Succes morgen!quote:
Veel beter. Tnx.quote:
Nou, toen we bezig waren met die slaaptraining heb ik hem idd echt moeten laten krijsen. Maar dat werd heel snel steeds korter. Nu pruttelt hij nog wel regelmatig en soms dus ook best lang. Af en toe wordt dat dan erger, als in krijsen. En tegenwoordig laat ik dat niet langer dan een minuut of 3 duren. Vind ik zielig. En ook niet nodig. Mijn lief en ik hebben daar nog wel eens discussie over omdat J bang is dat we weer terug naar af gaan als ik in zijn ogen te snel naar Thies toe ga. Maar hierin ben ik heel eigenwijs. Dat overstuur laten huilen wil ik niet. Indertijd was dat nodig om het patroon van 7x per nacht troostvoeden te doorbreken (wat dus ook na 2 nachten doorbroken was). Maar nu vind ik het nutteloos. Want met al die adrenaline in zijn lijfje van krijsen wordt hij echt niet rustig lijkt me... Dus dan doe ik het zoals ik eerder beschreef.quote:Dus jij liet Thies echt huilen, ook echt krijsen zeg maar, niet dat gekwek van "meh meh"?
Ik word daar helemaal hyper van dus he
Vief, is Dean dan van 18 tot 20.45 aan een stuk wakker? Dat lijkt me best lang voor zijn leeftijd. zeker zo aan het einde van de dag. Wellicht is hij dan toch oververmoeid en komt hij daardoor zo moeiljik in slaap...quote:Vanaaf heb ik hem idd van 17.00 uur tot 18.00 een slaapje laten doen, toen een fles en om 20.45 weer een fles en in bedje, heel lang bij hem gezeten handje vasthouden en kriebelen over zijn hoofdje..en ben nu al 3 keer heen en weer gegaan voor zijn foppie...hij plopt hem er ook gewoon uit he![]()
Nou, het is nu al 5 minuten stil
Ja, ga ik wel proberen. Als ik het goed begrepen heb, is elke uurtje extra meegenomen. Maar over 2 weken heb ik weer een afspraak met de orthopeed en dan zal ik het eens vragen. Dan weet ik ook meteen hoe lang ik het voorelkaar krijg op een dag, om dat ding om te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Sugar het volgende:
Ga je hem toch zoveel mogelijk om doen? Eigenlijk gewoon 24/7?
Iris is dapper, vind ik!![]()
Haha, nee, daar gaat ze never nooit in passen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef LadyS het volgende:
Ze heeft maatje 74, sugar, dus als je zou willen kijken, graag
En geen tripp-trapp hier, helaas. Maar een Ikea antilop. Smaller en compacter kun je ze niet krijgen volgens mij.
Dank je... ik heb al een andere fles (Difrax) gekocht, ik had eerst Avent. Ook verschillende spenen geprobeerd op die fles, en nu ook geprobeerd met rijstebloem erin, dat ging gisteravond en vanochtend best redelijk. Misschien prettiger drinken ofzo, omdat het dikker is. Geen idee...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Belana het volgende:
Suzanna, wat rot dat ze zo slecht drinkt. I know the feeling. naast andere spenen ook al andere flessen geprobeerd? wil ook nog wel eens schelen. iets anders weet ik ff niet, ik hoop dat het gewoon een kwestie van wennen is joh
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg ehm... mogen we ook bedelen om een nieuwe foto in je sig Moonah?
Lief hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef cattie het volgende:
Moonah, wat een knapperd!
Ive is zo lief.Net zat hij op mijn schoot, een cracker te eten. Hij was heerlijk aan het eten en op het laatst stopte hij de cracker een beetje in mijn mond. Hij wilde mij voeren. Zo lief!
![]()
Als het flesvoeding is zou je kunnen gaan experimenteren met de temperatuur.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:58 schreef Suzanna het volgende:
Vivi, herkenbaar! Dat vinden ze een heerlijke houding volgens mij, zo krommig en dan je lekker afzetten tegen mama.schattig he?
Belana, ze drinkt idd nog steeds niet goed, maar is wel vrolijk. Ze drinkt alleen echt niet genoeg, de helft gaat meestal op en bijna nooit meer dan dat. en als ik niet wacht tot ze écht honger heeft drinkt ze al helemaal bijna niets. Even uitvinden wat het nou is...geen idee wat ik er anders aan moet doen.
Hier nog zo eentjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als het flesvoeding is zou je kunnen gaan experimenteren met de temperatuur.
Ik heb een kieskeurig dametje fijnproevertje dat voornamelijk goed door blijkt te drinken als het (volle) flesje twintig tellen op vol vermogen in de magnetron is opgewarmd.
Och gussie... Is ze al een beetje gewend nu? En wat me vooral op valt: Wat is ze gegroeid en wat kijkt ze wijs opeens!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef LadyS het volgende:
owlet, we hebben gebruik gemaakt van je tip, alleen dan wel niet op een gewone stoel maar op Amber haar stoel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 2 broekjes van Amber die Iris iig aan kanEn ze heeft hem, sinds ze naar bed ging gisteren, al 17 uur omgehad
cattie, lief is datIris doet dat ook
Zo een lekker afgelebberde cracker in je mond stoppen
Laatst in de wachtkamer van de dokter ook, daar wordt ook altijd zo gezellig gebabbeld (NOT) dus mijn ventje dacht "Laat ik de stilte eens doorbrekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef snoopy het volgende:
Viev, spijker op z'n kop![]()
Behalve dat: "PRRRRRRRRRRRT! " Dat doet mijn meisje niet![]()
![]()
![]()
Elke avond zijn die krampjes terug. Overdag is er niets aan de hand maar vanaf een uur of 18 is het mis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:05 schreef PM-girl het volgende:
Suzanna, ik heb je verhaal niet helemaal in mijn hoofd zitten, maar plast julia wel genoeg?
Nikky, hoe is het sinds woensdag gegaan met de krampjes?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laatst in de wachtkamer van de dokter ook, daar wordt ook altijd zo gezellig gebabbeld (NOT) dus mijn ventje dacht "Laat ik de stilte eens doorbreken"
En iedereen keek MIJ raar aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |