*even bijgelezen.
Chacama, wat naar dat het nog steeds niet goed gaat met maud.
![]()
Hopelijk biedt de KA tzt uitkomst...
Hm, en over Ezra ook nog steeds geen duidelijkheid. Lijkt me frustrerend niet te weten wat er aan de hand is.
Suzanna, sterkte met Julia haar krampjes.
LadyS, hopelijk zijn jullie er nog op tijd bij met Iris.
Wat zielig dat Kaith nu al hooikoorts heeft zeg....
Ronja, sterkte met het tandje (bij Thies zitten er ook weer 2 aan te komen...)
Leuk hoor, dat Mika al woordjes zegt!
Hoe staat het inmiddels met de woordenschat van Cas?
![]()
Viefke, wat ontzettend kloten zeg, dat dean zo lastig inslaapt 's avonds. Ik herken het wel hoor. Thies heeft toch (ook) zo'n slaapprobleem gehad? Bij ons helpt de regelmaat heel erg. Zodra er iets anders is (bv gisteren bij oma logeren samen met mij) dan heeft dat direkt zijn weerslag op het (in)slapen. En sowieso vindt Thies het nog steeds lastig om 's avonds (18.45/19 uur) in te slapen. Hij huilt soms wel een uur, soms langer. Het begint vaak met pruttelen, daarna wordt het ook nog wel eens krijsen. De eerste tijd toen we een slaaptraining deden liet ik hem consequnet krijsen, ja, heel zielig. Maar nu duurt het wél korter voor hij inslaapt. En ik ga er wel eens heen hoor, ligt eraan hoe erg en hoe lang het is. Meestal doe ik dan het slaapritueeltje even opnieuw en dan is hij vaak weer rustig. Soms blijf ik dan nog even bij hem zitten tot hij wegdoezelt (en dat kan dan ná het uur huilen en het herhaalde ritueeltje nog wel eens 20 min zijn hoor...). Ik denk zelf dat Thies moeite heeft om 's avonds alle indrukken van overdag te verwerken.
Het is al genoemd, het boek van Ria Blom. Wij hebben er veel aangehad. Vooral om inzicht te krijgen in slaappatronen en -problemen. Heb jij zo'n verkorte uitgave van het CB of het echte boek? Want wat mij betreft is dat wel een aanrader.
Anyway, veel sterkte.
![]()
Hoe is het inmiddels met Simon? Ik heb van hem gedroomd PM.
![]()
Hij zat al in zo'n 'vervolg-autostoel', die na de maxicosi komt!
Ik PM je snel terug hoor, maar heb het even druk.