Oeh niet niet nietquote:
nein.quote:
-skipt opmerking-quote:
Ging tv kijken viel ik in slaapquote:
Morgen half 8 weg, half 4 thuis, kan half 5 worden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef liiszle het volgende:
Oh, en morgen, van 10 tot 1 schoolen dat was m wel, ofja, savonds leusden
KAT!quote:
quote:
nijnquote:
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zitten een paar geweldige foto's tussen voor dat andere topic![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging tv kijken viel ik in slaap![]()
Kat heeft pijn aan ze kontquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
KAT!![]()
hij heeft heul niet gebelt gister
hoe isst met m ?
en Hoe is t met Mij? (in vis vorm uiteraard)
quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef fvivif het volgende:
Wat een kut TT ik ga niet eens in deze SC posten
das kutquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Morgen half 8 weg, half 4 thuis, kan half 5 worden...
was te verwachten neit ?quote:
Das mn standaard donderdag, maandag is vast half 8 weg - half 5 thuis, woensdag is half 9 weg en kwart voor 5 thuis, donderdag dus half 8 - half 4/5 , vrijdag half 8 - half 1 / 1 uurquote:
Onder andere jaquote:
pijn aan zn kont, Kon je je weer niet inhouden niels ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef fvivif het volgende:
[..]
Kat heeft pijn aan ze kont
met jou gaat het goed alleen je grote zus is opgegeten
kat durft niet de bellen
Dat is nog veul beter jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
heerlijk!
Samen in slaap vallen, dat is
ja hij praat toch namens katquote:
wat een leven/quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das mn standaard donderdag, maandag is vast half 8 weg - half 5 thuis, woensdag is half 9 weg en kwart voor 5 thuis, donderdag dus half 8 - half 4/5 , vrijdag half 8 - half 1 / 1 uur
jij deed net of er niks gebeurd was en zwom verder terwijl je zusje in 2en was gebetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
pijn aan zn kont, Kon je je weer niet inhouden niels ?
en mn zusjeRIP
ik mis dr nu al
en HIJ MOET BELLEN.
geniaaal!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onder andere ja![]()
![]()
![]()
Op bijna elke foto van ze staan ze knus met ze tweetjes![]()
Tegen elkaar aan liggen Niets zeggenquote:
maar ik heb overleefdquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef fvivif het volgende:
[..]
jij deed net of er niks gebeurd was en zwom verder terwijl je zusje in 2en was gebeten
sorryik moet toch iets doen
en klein beetje friemelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen Niets zeggen
héeeerlijk![]()
wat heb je op ?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
héeeerlijk![]()
Is dit jaar zo, en het is allemaal stage op woensdag na, woensdag is een kutdag, dan doe ik werkelijk geen fuck, het is een opleiding van nix maar ik doorloop hem ff zodak HBO kan doen... volgens jaar is ma + di een rooster, weet nog niet hoe of wat, maar zal die naaiers kennende wel van 9 tot 5 worden, wo + do + vrij het basisschoolrooster, dus zal wel wo = 8 - 1, do 8 - 4 en vrij 8 - 12 wordenquote:
bijgelezen ?quote:
Er zitten ook weer een paar juweeltjes van Jordy tussenquote:
hoe bedoel je ?quote:
Mwah, geen ene fuck gedaan, smiddags ff naar de stad geweest, heb een broek gekochtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
-skipt opmerking-
das fucked
leuke dag?
Had ik niet doorquote:
kipschnitzellll!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kipschnitzel, gebakken aardappels en snijbonen
Eenschquote:
in een hangmatquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
héeeerlijk![]()
met bartquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zitten ook weer een paar juweeltjes van Jordy tussen![]()
![]()
Niets meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
héeeerlijk![]()
wat voorn broek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mwah, geen ene fuck gedaan, smiddags ff naar de stad geweest, heb een broek gekochtbij de H&M notabene, daar haal ik nooit wat
(hoewel t een "iets" andere broek is dan men hier draagt
)
En 'savonds gehockeyd, niet serieus. (khoop stiekum nog op een smsje uit frankrijk)
jij zat nog in je netje ik dacht je zus red het wel maar neequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar ik heb overleefdik ben goed!
wie beet mn zus dood?
Kat is mijn vriendjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |