O ja, heb jij tietjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ben meetings, is jordy altijd van mij
whhehehe pwntquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef rena het volgende:
FIPO
omg like #carequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef duncannn het volgende:
wat heb jij kut TT's zeg
no wayquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef duncannn het volgende:
[..]
nee ik heb jou 'gepwnt wie unne n00b'
Die heb je verzonnenquote:
Ik zie er geen kut inquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef oshiro het volgende:
Kut TT.
Mooiboyquote:
Onder je ogen?quote:
Wat heeft Bart met je gedaanquote:
nee. daarom blijf ik altijd langer liggen..quote:
Doe je toch onopgemerktquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef lauwert het volgende:
Let eens allemaal niet zo op die TT joh !
De 1e (2) pagina('s) gaan altijd over de TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef lauwert het volgende:
Let eens allemaal niet zo op die TT joh !
uhu inderdaad, vrij triest als je er over nadenktquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
De 1e (2) pagina('s) gaan altijd over de TT![]()
Soms zeg ik er wel wat over hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef lauwert het volgende:
mannen kijken ook ongemerkt naar de tieten van een vrouw, zeggen ze toch ook niet altijd iets over ?
Inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef lauwert het volgende:
[..]
uhu inderdaad, vrij triest als je er over nadenkt
yeah right, wordt door de vrouw in kwestie dan ook vast leuk gevonden?quote:
Over het algemeen wel ja, je hebt me doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef lauwert het volgende:
[..]
yeah right, wordt door de vrouw in kwestie dan ook vast leuk gevonden?
Alsof die TT ergens iets van vindtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef lauwert het volgende:
[..]
yeah right, wordt door de vrouw in kwestie dan ook vast leuk gevonden?
Da's ook niet blijquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef liiszle het volgende:
wakker door bepaalde personen
Mij beetje mn bed uit Msnen![]()
iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Da's ook niet blij, lag je net zo lekker te slapen...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef liiszle het volgende:
wakker door bepaalde personen
Mij beetje mn bed uit Msnen![]()
yoah.. Blokken doek alleen bij jouquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik had ze allemaal geblocked![]()
* Surveillance-Fiets wakker is weer![]()
Slaapsequote:
In dat geval...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef fvivif het volgende:
Wat een kut TT ik ga niet eens in deze SC posten
Ik voel me wel een beetje speciaal nu toch welquote:
ben je ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje speciaal nu toch wel![]()
![]()
dr is maar een fietsjequote:
Lucie silvasquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef liiszle het volgende:
i wish that i had the courage to leave you behind, cuz you are the one who i'll love for the rest of my live
They say someday i'll trust again, but it make no diference..
cuz it's a battle and i have no decence..
whehehhehehehe lief heaquote:
zon heerlijk nrquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef lauwert het volgende:
[..]
Lucie silvas
die heb ik gezongen voor een mannetje of 600
uhuu, wel doodeng om te zingen omdat het nogal een gevoelig nummer is, maar ik wil weer optreden/opnemenquote:
tis idd gevoelig nrquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef lauwert het volgende:
[..]
uhuu, wel doodeng om te zingen omdat het nogal een gevoelig nummer is, maar ik wil weer optreden/opnemen
i know, hou t gesprek dan op gangquote:
dankjequote:
corrrrrrectquote:
Kloptquote:
vandaag, opgestaan veels te vroeg, toen poos met Jasza zitten praten, gegeten en aangekleed, naar de super gegaan om strippenkaart te halen, aangevallen op t perron bij de tram door een oude bekendequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef nijnja het volgende:
Hoi lis
wat gaat u morgen doen? Wat heeft u vandaag gedaan?
hey lisjequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef liiszle het volgende:
Hay ERRRR hooi nijn!
Die foto dat jullie elkaars hand vast hebbenquote:
maar die teksten zijn meaninglessquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef nijnja het volgende:
watching me, wanting me
I can't feel you pull me down
too much to handlequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
2 van mij zou ook teveel worden![]()
Die heb ik ook gehad.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
vandaag, opgestaan veels te vroeg, toen poos met Jasza zitten praten, gegeten en aangekleed, naar de super gegaan om strippenkaart te halen, aangevallen op t perron bij de tram door een oude bekende![]()
één halte met de tram, uit stappen en naar de bus, met de bus naar school, doelloze lessen gevolgd tot 5 uur, naar huis, op bed gaan liggen, wakker gemaakt worden voor turkse pizza, weer mn bed in, wakker gemaakt worden door eric, Msn.
Aightst! hoe was t eten?quote:
Druk druk drukquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
vandaag, opgestaan veels te vroeg, toen poos met Jasza zitten praten, gegeten en aangekleed, naar de super gegaan om strippenkaart te halen, aangevallen op t perron bij de tram door een oude bekende![]()
één halte met de tram, uit stappen en naar de bus, met de bus naar school, doelloze lessen gevolgd tot 5 uur, naar huis, op bed gaan liggen, wakker gemaakt worden voor turkse pizza, weer mn bed in, wakker gemaakt worden door eric, Msn.
Mn msn plaatjequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die foto dat jullie elkaars hand vast hebben![]()
![]()
Can you handle me babyquote:
nee, das niets nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad.....
En had ik net nog training waar ik een kwartier van te voren ben weg gegaan omdat de trainer alleen maar op mij zat te kankeren en daar had ik geen zin meer in
slapenquote:
Er zitten een paar geweldige foto's tussen voor dat andere topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |