quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
Maarja, met heel hard denken "Ik wil gewoon een tof en lief wijf" gebeurd er geen flikker ook natuurlijk.
Ik heb juist wel zin in daten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
quote:
In jouw geval?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Laten we nu eens concreet gaan zijn.![]()
Dat is een goede vraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Gewoon ff mij op MSN toevoegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hey!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In jouw geval?
Verhuizen naar de bewoonde wereld
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
*broerfiguur meldt*
Vanavond in de aanbieding: lieve lange warme knuffels zonder verdere bijbedoelingen op dit moment. Twee voor de prijs van 1! Bewezen kwaliteit!
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Je moet je geen zorgen maken over wie jou leuk vind. Je moet niet erg vinden een blauwtje te lopen dus. BE tha man!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, het nieuwe topic.
Over daten; verder vind ik het kut dat ik geen goed idee heb wat voor meisjes/vrouwen nou op mij vallen en specifiek waarop dan. "Iedereen" vind me leuk lijtk het, maar zie uit die pool maar eens het relatiepotentieel te destilleren.
Geldt omgekeerd natuurlijk ook zo, maar goed, ik bekijk het eens eenzijdig.
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefdequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet
Je zal er echt iets voor moeten doen.
Ze komen in ieder geval niet vanzelf aan de deurbel hangen. (Tenzij je op selectvracht medewerkers en pizza bezorgers valt). Genoeg onder de mensen zijn dus. Dat kan in een kroeg, op een sportvereniging, dansschool, noem het maar op...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey!Ik woon hier anders best fijn hoor.
![]()
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefde? "
Slaat nergens op natuurlijk, maar toch zou het soms wel handig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |