Dat is dan iig geen nederlaag vandaagquote:
Een Groningen-fan die voor Heerenveen aan het juichen is, toppunt van Calimero-supporter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
boeruh, boeruh![]()
mooie vrije trap van Sneijder.. dat deed Alves net iets beter..![]()
Idem hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
Ik teken voor 1-1.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja en Henk als je dit leest, gooi dan aub Leonardo in het veld voor huntelaar!
haha, hoezo juich ik voor Heerenveen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een Groningen-fan die voor Heerenveen aan het juichen is, toppunt van Calimero-supporter.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doen! We willen Breuer op Leoquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef SwithleR het volgende:
dag ajaxpleuris ploeg.. echt gewoon sinds willem 2 totaal geen inspiratie.. het is echt een drama vandaag dus heereven 4-0 of meer let maar op
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een Groningen-fan die voor Heerenveen aan het juichen is, toppunt van Calimero-supporter.
Hahaha.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef SwithleR het volgende:
dag ajaxpleuris ploeg.. echt gewoon sinds willem 2 totaal geen inspiratie.. het is echt een drama vandaag dus heereven 4-0 of meer let maar op
Mooi, maar waar is de goal?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Mr-Sander het volgende:
Nogmaals de kans van De Mul.
[afbeelding]
Met dank aan Raymania
Is er niet..quote:
ja en toch blijft ten cate hem maar opstellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
De Mul heeft z'n beste tijd gehad. Die bakt er werkelijk niks van op rechts.
Goed hoor Tom, Sevilla waardeert deze skills wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan Raymania
Heb het altijd al een drama gevondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Familie van Kieft?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan Raymania
Daar noem je me ook een speler zeg, dat was een geweldenaar.!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Soul79 het volgende:
De rechtsbuitenpositie van Ajax lijkt wel een verdoemde plek sinds Finidi George.
Hopen op Wilhelmsson..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Soul79 het volgende:
De rechtsbuitenpositie van Ajax lijkt wel een verdoemde plek sinds Finidi George.
Iedereen mislukt daar.
Niet lang. Als je zag hoeveel Ajax-spelers last hadden van kramp in de bekerfinale tegen AZ, sommige na 80 minuten al, dan kan ik niet anders dan concluderen tot er erg matig getraind wordt bij Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Wooldoor het volgende:
Eigenlijk is het gewoon triest dat je als profvoetballer niet eens tweebenig ben ik bedoel hoelang staan ze per dag op het trainingsveld.
Mensen die hierover oordelen mogen eens een paar trainingen met een eredivisie team meelopen, kijken hoelang ze mee kunnen. Ik schat zo'n 15 minuten, hooguitquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet lang. Als je zag hoeveel Ajax-spelers last hadden van kramp in de bekerfinale tegen AZ, sommige na 80 minuten al, dan kan ik niet anders dan concluderen tot er erg matig getraind wordt bij Ajax.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Wooldoor het volgende:
Eigenlijk is het gewoon triest dat je als profvoetballer niet eens tweebenig ben ik bedoel hoelang staan ze per dag op het trainingsveld.
Nee, het is triest dat 90 % van de mensen in VBL joods is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
Enige trieste hier ben jij gast, moeilijk hé om dat te begrijpen.
Ik speel niet bij de beste club van Nederland en strijk niet per jaar zo een 3 ton euro of meer op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mensen die hierover oordelen mogen eens een paar trainingen met een eredivisie team meelopen, kijken hoelang ze mee kunnen. Ik schat zo'n 15 minuten, hooguit![]()
Gronkjaerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Soul79 het volgende:
Dit gaan dan toch ook niet over de spelers van PSV?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik speel niet bij de beste club van Nederland
Nee, daarom had ik het over de beste clubquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:00 schreef g4st het volgende:
[..]
Dit gaan dan toch ook niet over de spelers van PSV?
De beste club staat 1e, geen 2e.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, daarom had ik het over de beste club![]()
Scorebordjournalistiekquote:
Jaaaaa die was nog wel goed. Maar speelde die niet ook vaak op links?quote:
Tja van der Meyde was aardig maar niet meer dan dat. Kwam niet in de buurt van Marc Overmars of Gronkjaer.quote:
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Jaaaaa die was nog wel goed. Maar speelde die niet ook vaak op links?
Die zit nu zeker voor een ton per week op de bank ergens in Engeland![]()
Copenhagen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Jaaaaa die was nog wel goed. Maar speelde die niet ook vaak op links?
Die zit nu zeker voor een ton per week op de bank ergens in Engeland![]()
Open deze link in WMP:quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.
Wat is dit nou weer? Ik heb Windows Media Player per ongeluk afgesloten en nou kan ik de wedstrijden niet meer zien?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjaer speelde meestal linksbuiten. In zijn twee seizoenen bij Ajax speelde eerst Babangida en later Laudrup op de rechtsbuitenpositie.quote:
mms://213.75.12.112/EREDIV04quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente-AZ kan ik nog wel zien, maar waarom Heerenveen-Ajax nou niet...
Wat een kansloze stelling. Ook al schrijf ik nu 10 uur per dag alleen maar met links, ik zal er nooit zo netjes mee kunnen schrijven als met rechts. En als ik 1 miljoen euro per maand bijgeschreven krijg zal het niet veel beter gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik bedoel die gasten staan van jongs af aan elke dag minstens 3 uur met een bal aan hun voeten. Dan moet je toch wel kunnen eisen dat een speler na 43534534543 uur met een bal aan je voeten een speler tweebenig is ook gezien het bedrag dat ze elke maand krijgen bijgeschreven.
Hij doet het alweer, toch bedankt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Open deze link in WMP:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV04+WebCast&stream=EREDIV04
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Soul79 het volgende:
Iedereen mislukt daar.
Maar je been tegen een bal houden zodat hij het doel in gaat moet je toch kunnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Wat een kansloze stelling. Ook al schrijf ik nu 10 uur per dag alleen maar met links, ik zal er nooit zo netjes mee kunnen schrijven als met rechts. En als ik 1 miljoen euro per maand bijgeschreven krijg zal het niet veel beter gaan.
Rechtsbuiten. Heeft 1 goed seizoen gedraait, dat was in het eerste jaar onder Olsen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?
;Dquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
Nou hattrick Alves!
Tijjani Babangida !quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?
Je valt in herhaling, Loekje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef g4st het volgende:
De mul je moeder heeft een lul!
XTC werkt past na een uur ongeveerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze XTC lopen slikken in de rust?![]()
Wat een energie opeens..
Goede grap! Kom doe er nog eens een paar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef g4st het volgende:
De mul je moeder heeft een lul!
Hij wilt niet meer voetballen bij Ajax (heeft hij zelf gezegd)quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat wisten de spelers niet, en hebben het vlak voor de wedstrijd genomen... geen wonder dat ze na de rust pas losgaan danquote:
Bedroevend slecht.quote:
Teveel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Haal Babel er toch uit in godsnaam, hoeveel krediet heeft die jongen.
Er stond HTC op de pillen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze XTC lopen slikken in de rust?:D
Wat een energie opeens..
toch liever 1-1quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef Longmen het volgende:
1-0 is een goede uitgangspositie straks thuis hoor.
Niet in mijn perspectief...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef Longmen het volgende:
1-0 is een goede uitgangspositie straks thuis hoor.
De vraag is hoeveel krediet Arsenal heeftquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Haal Babel er toch uit in godsnaam, hoeveel krediet heeft die jongen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Skwish het volgende:
Waar blijft racist perez?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel krediet Arsenal heeft
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
ONZE TOEKOMSTIGE AJACIED HEEFT GESCOORD, KENNEDY BAKIRRRRRRR?!!!!![]()
woot dus het is 1-1 in enschede?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
ONZE TOEKOMSTIGE AJACIED HEEFT GESCOORD, KENNEDY BAKIRRRRRRR?!!!!![]()
Mijn gedachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Babel en Sneijder eruit halen voor Mitea en Perez.
* rompompom stemt voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Babel en Sneijder eruit halen voor Mitea en Perez.
Houd nou eens op met die zouteloze opmerkingen. Als je trolt, trol dan op een manier die nog enige intelligentie doet vermoeden.quote:
Daar is tenminste een uit goal gevallenquote:
Haha, weet niet meer waarom, vakantie ofzo, maar godzijdank is dat toen helemaal aan me voorbijgegaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
HOT DAMN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daniel de Ridder: sympathieke gozer, maar geen top al is zijn vriendin wel lekker
quote:
Oh, is het een vormcrisis?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..].
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.quote:
Dis is geen dip meer, maar een krater.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..]
.
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Nou, daar durf ik mijn hand nog wel voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is nog beter dan wat er bij jullie rond loopt, kan je nagaan![]()
Ik zei ook, vormcrisis.. Dipje is wat anders..quote:
Je bedoelt die speler die in de laatste minuut de winnende maakte tegen Feyenoord? Misschien komt hij erin ja.quote:
Ik hoop het...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Bij overall gelijkspel wint degene met de meeste uitdoelpunten; anders verlengen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Is het eigenlijk net als Europees dat uit goals 'dubbel' tellen?
Dat was zondag ook al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik word gek van Babel, een simpel balletje is al teveel gevraagd.
Ik dacht dat er dan gewoon wedstrijd 3 kwam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij overall gelijkspel wint degene met de meeste uitdoelpunten; anders verlengen.
Met nog maar 20 minuten spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Kenneth Perez komt er zo dadelijk in.
Valt deze opmerking in het schoenen-eet-topic te plaatsen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nou, daar durf ik mijn hand nog wel voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.
Waarom staat hij nooit in de basisquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Kenneth Perez komt er zo dadelijk in.
krampquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Blessure Alves.
hij speelt gewoon verder hoor.quote:
Hebben een week rust gehad en dan kramp?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, waarom hebben die Friezen allemaal kramp?! Alves is de tweede al. Er is nog geen 75 minuten gespeeld.
niet schijten, hijs gewoon belangrijk voor heerenveen heel simpel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Kom op zeg, jullie zijn toch Ajax, jullie zijn toch de beste? Maar schijten 7 kleuren stront voor Alves.
Hij is een klasse beter dan Babel en Huntelaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
niet schijten, hijs gewoon belangrijk voor heerenveen heel simpel.
oh zekers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef g4st het volgende:
[..]
Hij is een klasse beter dan Babel en Huntelaar.
totaal niet te vergelijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef g4st het volgende:
[..]
Ze zijn uit hun ritme door het lange stilzittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, waarom hebben die Friezen allemaal kramp?! Alves is de tweede al. Er is nog geen 75 minuten gespeeld.
Babel zeker, maar een Huntelaar in bloedvorm niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef g4st het volgende:
[..]
al de hele tijd, hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef Panick het volgende:
Jezus wat komt Ajax daar relaxed goed weg...
Vieze overtreding. Hij raakt 'm amper, maar dat is omdat pranjic z'n voet optijd weghaalt. Hard inkomen met als enige doel de benen van de tegenstander ipv de bal.quote:
Tsja bij Ajax weet je het nooitquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Ajax niet scoren eig..
Al gifje van Alves ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg beste man van Ajax, zegt genoeg.
Precies wat ik dacht, waarom ook op een speler passen die er zichtbaar moeite mee heeft de hele wedstrijd en tevens veel te ver weg staat, terwijl er een verse Perez naast je staat....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Manoman.. rechts helemaal open voor Perez, op 10 meter afstand, geeft sneijder een onmogelijke lange bal naar links op Babel.. hoe bedenk je het
quote:
Ze mogen elkaar niet he, niet professioneel genoeg om dat in de kleedkamer achter te laten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Manoman.. rechts helemaal open voor Perez, op 10 meter afstand, geeft sneijder een onmogelijke lange bal naar links op Babel.. hoe bedenk je het
Met NIEMAND bij hem in de buurt ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, waarom ook op een speler passen die er zichtbaar moeite mee heeft de hele wedstrijd en tevens veel te ver weg staat, terwijl er een verse Perez naast je staat....
ajax speelt niet veel beter dan Feyenoord vorige weekquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is geen Herenveen-feyenoord hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |