totaal niet te vergelijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef g4st het volgende:
[..]
Hij is een klasse beter dan Babel en Huntelaar.
Ze zijn uit hun ritme door het lange stilzittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, waarom hebben die Friezen allemaal kramp?! Alves is de tweede al. Er is nog geen 75 minuten gespeeld.
Babel zeker, maar een Huntelaar in bloedvorm niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef g4st het volgende:
[..]
Hij is een klasse beter dan Babel en Huntelaar.
al de hele tijd, hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef Panick het volgende:
Jezus wat komt Ajax daar relaxed goed weg...
Vieze overtreding. Hij raakt 'm amper, maar dat is omdat pranjic z'n voet optijd weghaalt. Hard inkomen met als enige doel de benen van de tegenstander ipv de bal.quote:
Tsja bij Ajax weet je het nooitquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Ajax niet scoren eig..
Al gifje van Alves ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg beste man van Ajax, zegt genoeg.
Precies wat ik dacht, waarom ook op een speler passen die er zichtbaar moeite mee heeft de hele wedstrijd en tevens veel te ver weg staat, terwijl er een verse Perez naast je staat....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Manoman.. rechts helemaal open voor Perez, op 10 meter afstand, geeft sneijder een onmogelijke lange bal naar links op Babel.. hoe bedenk je het
quote:
Ze mogen elkaar niet he, niet professioneel genoeg om dat in de kleedkamer achter te laten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Manoman.. rechts helemaal open voor Perez, op 10 meter afstand, geeft sneijder een onmogelijke lange bal naar links op Babel.. hoe bedenk je het
Met NIEMAND bij hem in de buurt ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, waarom ook op een speler passen die er zichtbaar moeite mee heeft de hele wedstrijd en tevens veel te ver weg staat, terwijl er een verse Perez naast je staat....
ajax speelt niet veel beter dan Feyenoord vorige weekquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is geen Herenveen-feyenoord hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |